Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

ماده مخدر خانگی ضد بارداری که در مکزیک تحت تحقیق است

 



تعیین اینکه چه تعداد سگ در خیابانهای مکزیک در حال گردش هستند ، ساده نیست زیرا هیچ سرشماری چنین اطلاعاتی را دنبال نمی کند. علاوه بر این ، پوندها و پناهگاههای سگ تعداد حیوانات خانگی نجات یافته خود را فاش نمی کند.

تخمین می زنیم تعداد سگهایی که در خیابانهای شهرهای شهری مکزیک زندگی می کنند حدود 6 تا 7 میلیون نفر باشد. این رقم به سرعت رشد می کند زیرا هیچ روش کنترل تولد برای سگ ها و قلاب های متروکه یا بی خانمان وجود ندارد.

ماده غذایی پت به عنوان یک داروی ضد بارداری طراحی شده است

بدون توجه به وضعیت اقتصادی نسبتاً پایدار در کشور ، با افزایش مشکل سگها و گربه ها در خیابان ها ، یک دکتری دامپزشکی دانش آموز در مکزیک ، شیلا ایریس پونا ، در حال حاضر یک ماده افزودنی غذایی برای حیوانات خانگی خشک ضد بارداری در حال تولید است. این داروی ضدبارداری به عنوان ماده تشکیل دهنده محصولات غذایی حیوان خانگی شامل می شود. این راه حل هنوز در مرحله آزمایشی است و آماده راه اندازی تجاری آن در بازار نیست.

چنین نوآوری هایی در یکی از واحدهای Universidad Autónoma Metropolitana (UAM) ، یک دانشگاه دولتی واقع در مکزیکو سیتی انجام می شود. طبق اعلامیه مطبوعاتی ، پنا تصمیم به ایجاد یک روش پیشگیری از بارداری گرفت زیرا گزینه های فعلی برای عقیم سازی سگ ها حیواناتی تهاجمی و آسیب دیده هستند. علاوه بر این ، استفاده از روشهای پیشگیری از بارداری مبتنی بر هورمون مانند پروژستین و دیگران می تواند باعث ایجاد ورم پستان و سایر بیماری ها در سگ ها شود.

اطلاعات موجود در مورد این داروی جدید Peña که در حال تولید است روشن نمی کند که آیا روی هر دو جنس نر و ماده مؤثر است یا فقط بر روی یک جنس.

عقیم سازی حیوان خانگی کافی نیست

عقیم سازی حیوان خانگی روشی متداول نیست که صاحبان حیوانات مکزیکی از آن برای جلوگیری از تولد کنترل نشده حیوانات خانگی استفاده می کنند. به گفته منابع مطبوعاتی ، از سال 2017 ، فقط 650 هزار حیوان خانگی خانگی استریل شده در این کشور وجود داشته است ، به علاوه تعداد دیگری از حیوانات اهلی نشده نامشخص ، اما در عین حال کوچک.

راه دیگر برای حمله به مشکل کنار گذاشتن حیوانات خانگی ، تشویق به قبول حیوان خانگی است ، اما برخی از مردم هنوز ترجیح می دهند سگ و گربه را از پرورش دهندگان سگ و مغازه های حیوان خانگی خریداری کنند.

از آنجایی که سگها و گربه های خیابانی یک مشکل بهداشت عمومی هستند ، با این نوآوری ، مسئولان ممکن است از یک ابزار ارزشمند و طرفدار حیوانات برای کاهش آن استفاده کنند. در عین حال ، تولید کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی ممکن است علاقه مند باشند گزینه های پیشگیری از بارداری را در سبد کالای خود ، چه برای خرید توسط دولت ها و یا برای صاحبان حیوانات خانگی خصوصی ، شاید با نسخه دامپزشکی ، در نظر بگیرند.

در هر صورت ، یک محصول غذایی ضد بارداری برای حیوانات خانگی نشان دهنده اختلال در بازار خرید حیوانات اهلی و یک راه حل بسیار مورد انتظار نه تنها برای مکزیک بلکه برای کل منطقه آمریکای لاتین است.

خواندن این مطلب
بررسی روش های عقیم کردن سگ ماده