Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

کنتراست غذای جدید حیوانات خانگی: انحطاط در برابر رفتار سگ سالم

 



حرکت روندهای انسانی به سمت غذاهای جدید حیوانات اهلی و رفتارهای متناقضی را دنبال می کند زیرا صاحبان حیوانات اهلی می خواهند حیوانات اهلی حیوانات خانگی خود را از هر دو غذای هداونیستی و سالم با الهام از غذاهای انسانی لذت ببرند. در Superzoo 2019 ، برخی رفتارهای حیوانات اهلی طعم ها و طرح هایی را با الهام از روندهای انسانی مانند کامیون های مواد غذایی و فرهنگ کافه ارائه دادند. از طرف دیگر ، برخی از غذاها و رفتارهای جدید حیوانات خانگی دارای ادعاهای بسته بندی و بازاریابی هستند که برای اولین بار در مغازه های مکمل انسان و راهروهای غذایی بهداشتی سوپر مارکت مشاهده می شود. همانطور که در مواد مصرفی انسان ، یک مجموعه از غذاهای جدید حیوان خانگی به دنبال گلدان طبیعی ، طبیعی ، و دیگری برای طعم کامل ، طعم شدید یا حداقل راه خرید آنها بود. در هر دو روند ، در حالی که این دستور العمل ها برای سیستم های گوارشی سگ ها و گربه ها تدوین شده بود ، بازاریابی آنها سلیقه ها و خواسته های انسان را هدف قرار می داد.

غذاها و رفتارهای جدید حیوان خانگی که پس از غذاهای فاسد انسانی ساخته شده اند

کامیون های مواد غذایی طی چند دهه گذشته مسیری طولانی در غذاهای بشری از ریشه های خود به وجود آورده اند ، زیرا مربیان روچویی که کباب های ارزان قیمت را در محل های کار می کنند. اکنون ، به عنوان غذاهای لذیذ و حرفه ای روی چرخ ها ، کامیون های مواد غذایی می توانند در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا در مقابل رستوران های تحصن کنند. با این وجود ، برخی از خوشمزه ترین موارد مرتبط با کامیون های مواد غذایی و غذاهای خیابانی به طور کلی ، در لیست های متعصبان سلامت رتبه بالایی ندارند. با این حال ، صاحبان سگ نمی توانند یک بشقاب نرم و شیرین از BBQ به سبک کارولینای گوشت خوک را با سگ خود کشیده و بدون آنکه راه رژیم خارج کردن سگ را بیرون بیاندازند. رفتار حیوانات اهلی قدم به قدم بین تقسیم کامیون های غذا و غذای حیوانات اهلی می گذرد. به عنوان مثال ، Irish Dog Foods چندین فرمول الهام گرفته از کامیون مواد غذایی را در SuperZoo معرفی کرد ، از جمله کارولینای BBQ ، پاستاری و گاو گوشتی.

در حالی که کامیون های مواد غذایی ممکن است در صحنه مواد غذایی نسبتاً جدید باشند ، کافی شاپ ها قرن هاست که در آن قرار دارند. اگرچه مشابه کامیون های مواد غذایی ، کافه ها عموما مکانی نیستند که مردم بتوانند نوشابه خود را با سگ های خود به اشتراک بگذارند. به علاوه ، اجداد گرگ باستان سگ ها احتمالاً گوزن های ادویه کدو تنبل را شکار نمی کردند. با این حال ، سگ مدرن می تواند از رفتارهای متنوعی با قهوه خانه لذت ببرد. به عنوان مثال ، Sunshine Mills بیسکویت سگ Evolve Latte را در SuperZoo معرفی کرد ، که شامل طعم هایی از جمله ادویه کدو تنبل و سیب کارامل می شود. رفتارهای سگ مانند فنجان های قهوه در حال شکل دادن هستند.

روندهای غذایی سالم انسان بر غذاهای حیوانات خانگی و رفتارهای آنها تأثیر می گذارد

در حالی که برخی از رفتارهای حیوان خانگی بعد از خوشبختی انسان ، خود را الگوبرداری می کردند ، سایر محصولات جدید موجود در SuperZoo بر سلامتی و سلامتی متمرکز بودند ، درست به مواردی از جمله ترکیبات مرسوم ، مد روز و حشیش. به عنوان مثال ، نوار بوم پت ریف ، یکی از چندین تنقلات سگ بود که بعد از میله های انرژی انسان مدل شده است. Boom Bars ، که به آنها میله های مکمل سگ گفته می شود ، مانند بسیاری از میله های انرژی خورده شده توسط حاضران SuperZoo از پروتئین شاهدانه و مواد آلی استفاده می کرد.

به همین ترتیب ، نوشیدنی های ورزشی که توسط مهمانان سوپرزو کم آبی بدن مهار می شود ، شباهت های بسیاری با نوشیدنی های حیوان خانگی جدید غنی شده با ویتامین ها و الکترولیت ها دارند. یکی از آنها ، Doggie Water ، به دو صورت کنسانتره و آماده برای استفاده با طعم هایی مانند بیکن و مرغ تهیه شد.

فراتر از محصولاتی که بطور خاص پس از غذاهای سلامتی انسان الگوبرداری شده اند ، بسیاری از غذاهای حیوانات اهلی از انواع و مکمل های رایج در رژیم های سلامتی انسان استفاده می کنند. بسته بندی مواد غذایی سگ جدید BioActive هیل ، این محصولات را به عنوان پروتئین بالا با روغن ماهی ، پرایوتیک ها ، روغن های سالم ، فیتون ها و مواد ضد اکسید کننده ترویج کرد.