Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

وضعیت چاقی حیوان خانگی: اخبار خوب و اخبار بد

 



بر اساس آخرین گزارش انجمن پیشگیری از چاقی در آفریقا (APOP)، شمار سگ ها و گربه های چاق و اضافه وزن ایالات متحده در سال 2018 در مقایسه با سال قبل به همان اندازه باقی مانده است. در سال 2018 55.8 درصد برای سگ ها و 59.5 درصد برای گربه ها، نرخ ها هنوز هم بسیار زیاد است و در مورد آنها، اما حداقل آنها به طور قابل ملاحظه ای افزایش نیافته است، زیرا چندین سال به طول انجامیده است.

علاوه بر این، آگاه شدن از صاحب حیوان خانگی از چاقی حیوان خانگی و خطرات مربوط به سلامتی به نظر می رسد در حال افزایش است: 68 درصد از صاحبان حیوانات خانگی که به بررسی سالانه APOP پاسخ می گویند تلاش کرده اند حیوانات خانگی خود را از دست بدهند. این خبر خوب است.

خبر بد؟ طبق گفته APOP، بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی در مورد تغذیه و چاقی حیوان خانگی اشتباه کرده اند و به نظر می رسد که دامپزشکان آنها همیشه در مورد توصیه های حیوانات چاق و کاهش وزن مفید نیستند.

از جان گذشته از طرفداران "برای مشاوره تغذیه از دامپزشکان

Ernie Ward، DVM، APOP رئیس جمهور گفت: "دامپزشکان نیاز به ارائه گزینه های چاقی بیشتر از: خوراک کمتر و ورزش بیشتر است. "اکثر صاحبان حیوانات خانگی با انتخاب مواد غذایی حیوانات خانگی و مشاوره رژیم غذایی متضاد سر و کار دارند و به شدت خواهان کمک و توصیه های تغذیه ای از دامپزشکان هستند."

مشکل این است که دامپزشکان ممکن است بهترین کار را انجام دهند و به وضوح کافی نیستند. متأسفانه در برنامه درسی دامپزشکی از نظر تغذیه حیوانات خانگی، شکاف زیادی وجود دارد، زیرا بسیاری از دانش آموزان ویتنام تنها یک دوره از آن را دریافت می کنند. در حالی که بعضی از دامپزشکان مطالعات بیشتری در مورد تغذیه انجام می دهند و حتی می توانند هیئت مدیره گواهی شده در آن را بپذیرند، یا دیگران از اطلاعات مختلف و منابع تغذیه در طول دوران تحصیل خود، اطلاعات کمی دارند.

بنابراین قطع: در بررسی APOP، دامپزشکان برای اولین بار رتبه بندی شدند که در آن صاحبان حیوانات خانگی بهترین توصیه های رژیم غذایی را دریافت می کنند، با این حال صاحبان ممکن است هیچ راهی برای دانستن یا نمی خواهند بپرسند دقیقا چه دامپزشکان توصیه های خود را بر اساس آن قرار می دهند.

علاوه بر این، اگر چه دو سوم صاحبان حیوانات خانگی مورد بررسی قرار گرفتند که دامپزشکان در مورد تغذیه حیوانات آگاه هستند، 20 درصد اختلاف نظر دارند و 13 درصد از آنها نمی دانند. این ممکن است یکی از دلایلی باشد که چرا "آنلاین / اینترنت / وب سایت" دومین منبع برای بهترین توصیه های رژیم غذایی است - که همیشه در مورد آن است. منابع دیگر عبارتند از فروشگاه حیوان خانگی، دوست، مربی، پرورش دهندگان و پرورش دهنده ها، همچنین باعث ناراحتی می شود زیرا این افراد احتمالا دانش تغذیه ای حیوانات کمتر از حیوانات خانگی دارند.

آنالوگ به طب انسانی و چاقی

بیشترین نگرانی: اگر چه 53 درصد صاحبان حیوانات خانگی مورد بررسی قرار گرفتند که حیوانات خانگی خود را در جریان بازدید سالانه حیوانات خانگی مورد بحث قرار دادند، 19 درصد گفته اند که گاه گاه اتفاق می افتد، 20 درصد فقط وقتی پرسیدند و 8 درصد گفتند هیچ. شاید در بعضی از موارد به سه دسته اخیر برسد، حیوانات خانگی نمرات وضعیت بدن (BCS) را به عنوان وزن نازک یا سالم تعیین می کنند؛ اما اگر BCS حیوان خانگی آن را به عنوان اضافه وزن یا چاق، آن را باید یک موضوع کلیدی از بحث بین دامپزشک و مالک است.

من این وضعیت را به طب انسانی می دهم. پدرم با وزن خود بیشتر از زندگی بالغش مبارزه کرد و من به یاد مادرش شکایت کردم که دکترش هرگز در مورد وزنش یا رژیم غذایی او صحبت نکرده بود مگر اینکه مامان او را در یک دیدار همراهی کند و اصرار داشت که آن را مورد بحث قرار دهیم! با این حال امروز، دکتر من در مورد تقریبا هر بازدید از رژیم غذایی و عادات غذایی به من می گوید، چه یک بررسی سالم سلامت و چه برای یک مسئله سلامت خاص.

به اعتقاد من، پزشکان در مورد اهمیت رژیم غذایی و تغذیه به عنوان پایه ای برای سلامتی به آموزش بیشتری در مورد تحصیل می پردازند. با انسجام بی حد و حصر حیوانات خانگی، به نظر من - حداقل امیدوارم - دامپزشکان در نهایت این ارتباط را درک کنند و برنامه های درسی دامپزشکی به سرعت در حال افزایش است.

البته، آیا با انسان یا حیوانات خانگی، هماهنگی همیشه یک چالش است. با این حال بدون داشتن دانش یا آموزش در کنار توصیه های غذایی یا وزن، این چالش فقط ترکیب شده است.

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]