Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

غذای سگ متیونین کم ممکن است با چاقی مبارزه کند ، عمر را افزایش دهد

 



با محدود کردن مقدار یک اسید آمینه خاص ، متیونین ، در رژیم های سگ ، فرمول سازهای مواد غذایی حیوان خانگی با Slim Health Pet Food محصولی تولید کردند که به سگها کمک می کند بدون تغییر روتین یا محدود کردن کالری ، وزن خود را کاهش دهند. بعداً ، غذای سگ ها می تواند با کاهش بیماری های مرتبط با چاقی ، زندگی سگ ها را طولانی تر کند.

وی گفت: "ارتباط بسیار روشنی بین چاقی و طول عمر وجود دارد." "چاقی مرض دارای اثرات ثانویه است و با کاهش طول عمر حیوانات خانگی نیز همراه است."

تیم حقوقی اسلیم سلامت به خوبی می داند که ادعاهای مربوط به تمدید زندگی حیوانات خانگی سایر شرکت ها را به مشکلات قانونی سوق داده است. با این حال ، بر خلاف در این حالت ، Slim Health ادعا نمی کند سالهای معینی را به زندگی حیوانات خانگی اضافه کند. به همین ترتیب ، شواهد تجربی از این ادعا که کاهش وزن به حیوانات خانگی کمک می کند تا زندگی طولانی تری داشته باشند ، درست مانند مردم ، حمایت می کنند.

چگونه مواد غذایی محدود کننده حیوان متیونین کار می کند

دو دانشمند ، Drs. فرانک گرین وویز توماس گتیس رژیم غذایی سگ محدود کننده با متیونین را برای Slim Health Pet Food تهیه کردند. آنها مسیر متابولیکی را در سگها و سایر پستانداران مشاهده کردند که برای کمک به کاهش وزن قابل دستکاری است.

وقتی دانشمندان مقدار اسید آمینه متیونین را در رژیم غذایی سگها محدود کردند ، کبد سگ سطح کم اسید آمینه را حس می کرد. در پاسخ ، کبد هورمون FGF21 را آزاد کرد. طبق اطلاعات اطلاعاتی Slim Health Pet Food ، این هورمون باعث افزایش هزینه های انرژی ، کاهش رسوب چربی ، کاهش چربیهای گردش خون و کبدی و افزایش حساسیت به انسولین می شود. این اثرات منجر به کاهش وزن شد.

محصولات Slim Health Pet Food هنوز تحت آزمایش قرار گرفته اند. غذای سگ ممکن است پس از اتمام کارآزمایی نهایی برای تغذیه ، طی شش ماه به بازار عرضه شود. غذای محدود گربه متیونین بیشتر طول می کشد ، در حالی که خوش بینی در گربه های چاق مورد مطالعه قرار می گیرد.

مارشلند گفت: "انجام آزمایشات تغذیه با روشی انسانی برای ما بسیار مهم بود."

سگها در گروههای آزمایشی به مدت چهار ماه یک غذای سگ با چربی بالا خوردند تا از بین بروند ، سپس بیش از دو ماه به رژیم کاهش وزن متیونین منتقل شدند.