Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

صنعت غذای حیوان خانگی، دامپزشکان باید در آموزش صاحب متصل شوند

 



در میان حدود 30 جلسه در مورد تغذیه حیوانات خانگی، مواد غذایی حیوانات خانگی، پردازش، ایمنی و بازار در طول انجمن Petfood 2019، 30 آوریل-1 مه در کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده، چندین موضوع مشترک ظهور کردند که برخی از مسائل کلیدی را که حیوانات را تحت تاثیر قرار می دهد، صنایع غذایی امروز. به عنوان مثال، چاقی حیوان خانگی، طبیعت "omnichannel" که چگونه صاحبان حیوانات خانگی برای مواد غذایی حیوان خانگی و تاکید بیش از حد بر روند بازاریابی همه را تحت تاثیر قرار حداقل توسط سخنرانان چند زبانه.

با این حال، دو موضوع مرتبط با یکدیگر به طور مشخص برجسته می شوند: نیاز به آموزش مواد غذایی حیوانات و تغذیه برای دامپزشکان و صاحبان حیوانات خانگی و فرصت های موجود برای دامپزشکان و شرکت های مواد غذایی حیوانات برای برقراری ارتباط و همکاری در آموزش صاحب حیوان خانگی.

توقف دادن به صاحبان حیوانات که آنها فکر می کنند آنها می خواهند

کتی نلسون، DVM، میزبان و اجرایی تولید کننده "نمایش پت با دکتر کتی" و دامپزشک متخصص در مرکز پزشکی حیوانات Belle Haven در اسکندریه، ویرجینیا، ایالات متحده آمریکا، متن را با سخنرانی افتتاحیه خود تنظیم کرد. وی گفت: "ما باید از مردم متوقف کنیم تا مردم را از آنچه فکر می کنند، متوقف کنیم." شروع به آموزش آنها و گفتن آنها چه حیوانات خانگی نیاز دارند. لطفا تحقیق کنید و آن را آزاد کنید! کمک به دامپزشکان، همچنین؛ آنها اطلاعات واقعی و دقیق را می خواهند، و همچنین صاحبان حیوانات خانگی. اگر آنها از دامپزشکان یا شرکت های مواد غذایی حیوانات خانگی دریافت نمی کنند، آنها به دکتر Google می روند.

وی افزود: "دامپزشکان می توانند بزرگترین متحد شرکت های حیوانات خانگی باشند، اما آنها به تحقیقات نیاز دارند."

نلسون بسیاری از نظرات او را در زمینه اصلی تمرکز خود قرار داده است: چاقی حیوان خانگی و نحوه ارتباط آن و به نوعی از بنیاد انسان و حیوانات پیوند خورده است. او به Jenni Woods Legare، DVM، یکی از اعضای گروه یک گروه آنلاین به نام مادران DVM اشاره کرد: "چاقی به شدت باعث خسارت بنیادی انسان و حیوان می شود."

نلسون معتقد است شرکت های مواد غذایی حیوانی می توانند و باید دامدار و صاحبان حیوانات خانگی را به افزایش میزان چاقی حیوان خانگی، چالش دیگری که در جلسه انجمن Petfood برگزار می شود، کمک کند. او گفت: "پیدا کردن راهی برای احترام به پیوند." "با هر وعده غذایی، به نوعی. تمرکز بر طول عمر و سلامت مطلوب. برای اولین بار در 50 سال، ما می خواهیم به دلیل مشکلات چاقی، کاهش میل حیوانات خانگی را کاهش دهیم. "

او از شرکت های مواد غذایی حیوانات خانگی خواست تا "مجددا کالاهای مواد غذایی غلیظ را ارزیابی کنند"، زیرا اوراق قرضه انسانی حیوانی بسیاری از صاحبان حیوانات را مجبور می کند که بیش از حد تغذیه کنند و برای صنعت تغییر برچسب های مواد غذایی حیوانات خانگی. (او ممکن است ناآگاه باشد که تلاش ها در این زمینه در حال انجام است و موضوع دیگری در جلسه انجمن Petfood توسط دیوید جانیس، DVM، Ph.D.) به عنوان مثال، نلسون اشاره به توصیه های تغذیه در برچسب مواد غذایی حیوان خانگی، که don ' T به صورت یکنواخت به تمام سگ ها یا گربه ها حتی با همان وزن اعمال می شود، با استفاده از مثال دو خواهر کوچک لابرادور که هر دو 75 پوند وزن دارند اما سبب شیوه زندگی بسیار متفاوت می شوند.

صاحبان حیوانات خانگی بیشتر به اطلاعات حیوانات خانگی اعتماد می کنند

با این حال، چاقی حیوان خانگی برای بحث در جلسات دیگر برگزار شد، همچنین فرصتی برای شرکت های دامپزشک و حیوانات خانگی برای همکاری نه تنها در مورد این موضوع بلکه همچنین آموزش صاحب حیوان خانگی نیز وجود داشت. دیوید اسپینکل، ناشر و مدیر تحقیقاتی در اطلاعات بسته شده، پیشنهاد کرد دامپزشکان از اعتماد آنها در میان مشتریان حیوان خانگی خود برای رقابت در میان سایر کانال های خرده فروشی مواد غذایی حیوانات استفاده می کنند.

او توصیه خود را با اطلاعاتی از نظرسنجی شرکت خود از صاحبان حیوانات خانگی ایالات متحده حمایت کرد: در اوایل سال 2019، 70 درصد از صاحبان گربه و سگ گفتند دامپزشک خود مهمترین منبع اطلاعات برای مراقبت از حیوانات خانگی است. این نیز به طور خاص به مواد غذایی حیوان خانگی اختصاص دارد، با 27 درصد از پاسخ دهندگان بررسی کاملا موافق با این بیانیه که آنها اعتماد به اطلاعات ارائه شده توسط دامپزشک خود را در مورد مواد غذایی حیوان خانگی و 35 درصد موافقت با این بیانیه. فقط 1٪ به شدت مخالف بود

"صبحانه" گفت: "صاحبان سگ به مشاوران مواد غذایی توصیه می کنند تقریبا به همان اندازه برای دارو، بیشتر برای صاحبان گربه ها." او افزود هنگامی که تحقیقات علمی از این توصیه ها حمایت می کند، صاحبان حیوانات ممکن است به خصوص اطلاعات را پذیرفته باشند - یکی دیگر از نشانه های چالش Nelson به صنعت مواد غذایی حیوانات خانگی.

به حیوانات خانگی به عنوان بزرگترین متحد حیوانات خانگی نگاه کنید

ادراک غالب - از جمله برای شما واقعا - این است که اکثر دامپزشکان آموزش عالی در مورد تغذیه حیوانات در مدرسه دامپزشکی دریافت نمی کنند و به جز کسانی که به عنوان متخصصان تغذیه دامپزشکی تایید شده است، زمینه ای قوی در این منطقه ندارند. من ارزیابی خود را در مورد شواهد و شواهد بی نظیر و بحث با مردم در صنعت، دامپزشکان خود را در طول سال ها و دامپزشکان که بر روی این وب سایت اتفاق افتاده است و با من تماس به چیزهایی مانند "وای. من نمی دانستم که در مورد تغذیه حیوانات نمی دانم. "

نلسون BS را به این ادعا نامید (کلماتش). شاید او نماینده یک پیشاهنگ جدید از دامپزشکان است که بر این باورند که، همانند انسان، تغذیه خوب پایه و اساس سلامت است و سعی دارند خود را در مورد تغذیه حیوانات آموزش ببینند و به مشتریان خود انتقال دهند. امیدوارم این مورد باشد و این فرصت مهمی برای شرکت های مواد غذایی حیوانی برای همکاری با دامپزشکان در زمینه آموزش صاحبان حیوانات فراهم می کند.

به نظر می رسد که چگونگی انجام این کار آسان نیست - و به عنوان کسی که در حضور مخاطب برای ارائه نلسون اظهار داشت، کمک مالی برای تحقیق در مورد مواد غذایی حیوان خانگی بسیار دشوار است - اما به دنبال به عنوان بزرگترین متحد خود را به عنوان دامپزشک، به عنوان او پیشنهاد، احساس بسیار زیادی می کند.

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]