Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

صاحبان حیوانات اهلی پرو پس از موفقیت ، خرید درمانی را ادامه می دهند

 



گربه ها سابقه طولانی تکریم و حرمت در سواحل غربی آمریکای جنوبی را دارند. طبق اعتقادات نمایش در موزه Larco در لیما ، پرو ، گربه ها در اعتقادات مذهبی قبل از اسپانیایی منطقه ، گربه ها زندگی در سطح جهان را نشان می دادند ، در حالی که پرندگان مربوط به بهشت ​​و مارها به جهان زیرین. گربه های مورد احترام توسط Chimu ، Moche ، Inca و دیگران گربه های خانگی نبودند (پدر Fievel Mousekewitz در "دم آمریکایی" تا حدودی درست بود. قبل از استعمار اروپا هیچ گربه ای در آمریکا وجود نداشت). با این حال ، ساکنان مدرن آنچه در حال حاضر پرو است ، هنوز هم برای حفظ سلامتی گربه های خود قربانی می کنند.

شکل فعلی ایثار ، بیشتر در قالب پول است. ویکتور سوارز ، DVM ، دامپزشک در کلینیک دامپزشکی ایکازا ، گفت: اگرچه سوپر ابریمیم ، غذاهای حیوانات اهلی درمانی بسیار بیشتر از انواع معمولی هزینه دارند ، پرویوها مایل هستند برای سالم نگه داشتن حیوانات خانگی خود هزینه بیشتری بپردازند. برخی از دارندگان بیمار ممکن است تردید کنند ، اما پس از مشاهده تغییر مثبت در وضعیت سگ یا گربه خود ، آنها به طور کلی مشتری معمولی می شوند.

انسان سازی تقاضا برای حیوانات خانگی پرو را برانگیخته است

سوارز گفت ، تقاضا برای غذاهای سگ و گربه ثابت است و در حال رشد است که شامل شرایطی از تحریک پوست و حساسیت به مشکلات کلیوی می شود. اکثر افرادی که غذاهای درمانی خانگی را خریداری می کنند ، طبق توصیه یک دامپزشک این کار را انجام می دهند. دستور پزشک ممکن است به معنای قربانی کردن مقداری پول باشد ، اما صاحبان حیوانات خانگی اکنون تمایل دارند که به همان روشی که فرزندان خود را نزد پزشک می برند مشاهده کنند.

وی گفت ، مشتریان Suarez تمایل به دیدن این غذاهای خانگی خانگی به عنوان ابزاری برای افزایش طول و کیفیت زندگی حیوانات خانگی خود دارند. مانند سایر کشورهای جهان ، پروی ها به طور فزاینده حیوانات خانگی را به عنوان اعضای خانواده در نظر می گیرند ، بنابراین مردم در خرید یک زندگی بهتر برای گربه خود مایل نیستند ، حتی اگر این یک رژیم غذایی Chimu نباشد.