Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

خواسته های مصرف کننده منجر به چالش های زندگی حیوانات خانگی می شود

 



سارا کتلر، دکترای مدیریت فنی صنایع کمین، در ویدئو زیر از انجمن پتفود 2017 گفت که اغلب فرمولاسیون مواد غذایی حیوانی را تشکیل می دهد. گفتگوی تغذیه ای حیوانات مانند گلوتن، ذرت بدون گندم یا بدون سویا، نیروی تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات خانگی برای جایگزینی مواد تشکیل دهنده. این تعویض ها می توانند چالش ها را ایجاد کنند.

برای 2018 انجمن حیوانات خانگی ثبت نام کنید

او گفت: "اگر شما شروع به جایگزینی مواد اولیه کنید، می توانید زمان رژیم غذایی را تغییر دهید." "بسیاری از این تصمیمات بر اساس ساختن بسته به نظر می رسد و یا رژیم غذایی را به مصرف کننده جذاب می کند، و نه لزوما باعث می شود که انبارداری پایدار باقی بماند."

اهمیت مواد تشکیل دهنده پایدار در مواد غذایی حیوان خانگی

او گفت که پایداری چربی ها برای مواد غذایی حیوانات بسیار مهم است. از آنجا که چربی ها در خارج از کیبلت قرار دارند، برای جلوگیری از بوجود آمدن بوی بسیار مهم است.

منابع پروتئینی یکی دیگر از مواد غذایی حیوانی هستند که به مدت زمان نگهداری بستگی دارند.

کاتلر گفت: "طراوت این مواد در آنجا واقعا تاثیر می گذارد که چگونه رژیم غذایی خوب عمل می کند و چگونه آن را به حیوان خانگی طعم می دهد و اگر آنها آن را بپذیرند یا خیر،" گفت.

انجمن حیوانات خانگی 2018

در مورد چگونگی تقاضای مصرف کنندگان از فرمول بندی مواد غذایی حیوان خانگی در انجمن پتفود 2018 بیشتر بدانید. انجمن پتفود فرصتی برای متخصصان غذای حیوانات خانگی از سراسر جهان را فراهم می کند تا به شبکه، مبادله ایده ها و انجام تجارت با یکدیگر و با تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی پیشرو در صنعت بپردازند. انجمن صنفی پتفورد 2018 در روزهای 23 تا 25 آوریل سال 2018 در کنوانسیون کانزاس سیتی کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده برگزار خواهد شد.