Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

خریداران کالاهای مواد غذایی حیوانات تعطیل و تفریحی ممکن است بیشتر پرداخت کنند

 



طبق گفته جیمز رستوو، مدیر توسعه مشتریان در گروه تحقیقات بازار نیلسن، در یک ویدیوی از انجمن Petfood 2018، آگاهی رو به رشد مصرف کنندگان حیوانات خانگی در زمینه تغذیه، کیفیت و ایمنی باعث شد که تغییرات عمده در بازار مواد غذایی حیوانات طی 10 سال گذشته رخ دهد.

ثبت نام برای انجمن Petfood 2019 باز است

او گفت: "این عامل تشخیص و آموزش است که واقعا تفاوت را ایجاد کرده و پدر و مادر حیوانات به نظر می رسد مایل به پرداخت این تفاوت است." "مصرف بیش از 35 درصد از سال 2006 بر روی مواد غذایی حیوانات خانگی انجام می شود، این آمار جالب است، زمانی که فکر می کنید تورم در آن زمان تقریبا صفر بوده است."

Restivo گفت: پس از تجدید حیوانات خانگی حیوان خانگی سال 2007، صاحبان حیوانات خانگی به طور فزاینده با کیفیت مورد نیاز، با نیاز به مواد تشکیل دهنده ایالات متحده آمریکا و ساخته شده است.

او گفت: "این منجر به خنثی شدن طبیعی و بدون دانه شد."

عوامل اصلی مصرف کنندگان در هنگام خرید مواد غذایی حیوان خانگی

تحقیقات نیلسون ر Restivo را به این نتیجه رساند که اولین چیزی که صاحبان حیوانات خانگی در هنگام خرید مواد غذایی حیوان خانگی در نظر گرفته می شود، سلامتی و سلامتی اساسی حیوان است.

وی گفت: "به این معنی است که پدر و مادر حیوانات در حال رشد بیشتر و بیشتر از آنچه که حیوان خانگی خود را می گذرانند و بیشتر از آنچه که آنها انتخاب می کنند، آگاه هستند."

فراتر از ادعای بازاریابی در مورد محصولات، مصرف کنندگان تصمیمات را بر اساس عناصر ماده در برچسب های مواد غذایی حیوانات خانگی می گیرند. به عنوان یک نتیجه، یکی از تم های رانندگی در بازار مواد غذایی حیوان خانگی برچسب تمیز است.

وی گفت: "همانطور که تولید کنندگان مواد تشکیل دهنده را خارج از محصولات می بینند، ما شاهد رشدی در این محصولات هستیم." ما چیزهایی مانند طبیعی را می بینیم و شاهد افزایش چیزی است که جزء مصنوعی آزاد است "

با توجه به روند نوظهور، Restivo پیشنهاد کرد که سوپر مارکت وعده داده است.

او گفت: "فکر می کنید که قره قاط ها اگر گربه ای داشته باشید که دارای چالش های دستگاه ادراری است." "تولید کنندگان در حال خواندن برنج در آنها فقط در سمت انسان است. حتی چیزهایی مانند زغال اخته، کلم و کوینو به عنوان رژیم های گیاهی شروع به وارد شدن به بازار می کنند. "

درباره رویدادهای انجمن Petfood

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذای حیوان خانگی با کیفیت بالا و سایر گرایش ها، به انجمن حیوانات خانگی 2019 مراجعه کنید. انجمن پتفود، رویداد نمایشگاه تجارت غیرمعمول برای متخصصان حیوانات خانگی از سراسر جهان به شبکه، مبادله ایده ها و انجام تجارت با یکدیگر است. و با تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی پیشرو صنعت. انجمن پتفورد 2019 در 29 آگوست تا 1 مه 2019 در مرکز کانزاس سیتی کانزاس در کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. اکنون ثبت نام برای انجمن پتفود 2019 است.