Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

اتحادیه پتفورد اروپا با موفقیت آنلاین، وفاداری به برند مبارزه می کند

 



اتحادیه پتفورد اروپا 2019 از کارشناسان درباره نحوه توسعه یک مدل تجاری آنلاین، مستقیم به مصرف کننده برای افزایش فروش و همچنین جمع آوری داده های منحصر به فرد، ارزان و مصرف کننده برای تحقیق علمی استفاده خواهد کرد. جلسات دیگر به چگونگی ساخت یک نام تجاری مواد غذایی حیوانی و قبیله ای از مشتریان وفادار با استفاده از رسانه های اجتماعی و چگونگی احیای وفاداری برند، به ویژه در میان هزاره ها و صاحبان حیوان خانگی جوان تر خواهد رسید.

برنامه ریزی شده برای 13 ژوئن در کلن، آلمان، کنفرانس منحصر به فرد با Victam International 2019 همراه خواهد بود. جلسات جلسه انجمن Petfood Forum شامل مفاهیم و مواد تشکیل دهنده جدید تغذیه ای، از جمله مواد تشکیل دهنده گیاهی برای محدود کردن توسعه اختلالات مربوط به سن حیوانات خانگی ، پروتئین ماهی برای مزایای سلامتی حیوانات و مواد حاوی کیک کپسول شده برای کنترل بهتر مواد غذایی مواد غذایی حیوان خانگی. پایداری نیز یک موضوع کلیدی است، با تمرکز بر بسته بندی مواد غذایی حیوانی و اسید های چرب امگا 3.

برای برنامه کامل کنفرانس و اطلاعات سخنران، به https://bit.ly/2RnjCSq مراجعه کنید.

شبکه، تمرکز بر روی بازار مواد غذایی حیوان خانگی اروپا

اروپا هنوز هم یکی از قوی ترین مناطق برای مواد غذایی حیوانات خانگی در جهان است. طبق گزارش FEDIAF، در سال 2017، بخش کشاورزی حیوان خانگی اروپا 20.5 میلیارد یورو (23.5 میلیارد دلار) در گردش بود که در سال گذشته به میزان 1 میلیارد یورو (1.14 میلیارد دلار) افزایش یافت.

شرکت کنندگان در انجمن پتفورد اروپا می توانند نه تنها یاد بگیرند که چگونه برای ساخت و پیروی از موفقیت بازار، بلکه کسب و کار با دیگر متخصصان مواد غذایی حیوانات خانگی و تامین کنندگان صنعت پیشرو را نیز انجام دهند. این کنفرانس شامل چندین فرصت شبکه ای مانند فریب های قهوه و ناهار، و همچنین نمایشگاه های میز از شرکت های تامین کننده می باشد.

ثبت نام زودهنگام با پس انداز برای این کنفرانس باز است و ثبت نام مجدد برای Victam International، برنامه ریزی شده برای 12 تا 12 ژوئن، اگر قبل از نمایش آنلاین انجام شود رایگان است.