Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

کمین چشم انداز و آرم جدید را برای آینده راه اندازی می کند

 


صنایع کمین، تولید کننده مواد تشکیل دهنده جهانی، چشم انداز و آرم جهانی جدید خود را برای پیدایش این شرکت به طور استراتژیک برای سال های 2042 و فراتر از آن اعلام کرده است.

چشم انداز جدید، "کمین تلاش می کند تا کیفیت زندگی را هر روز برای 80 درصد از جهان با محصولات و خدمات ما تغییر دهد،" زمینه سازی برای رشد استراتژیک و اولویت های شرکت با عملیات در شش قاره و مجموعه ای از بیشتر بیش از 500 عنصر خاص. قبلا، کیمین هر روز از طریق محصولات و خدمات خود برای انسانها، حیوانات و حیوانات خانگی به 3/8 میلیارد نفر رسید - بیش از نیمی از جمعیت جهان. این چشم انداز در سال 1998 با هدف هدف 2019 تنظیم شد. کیمین دو سال پیش به این مرحله رسید.

تا سال 2042، جمعیت جهان به حدود 9 میلیارد نفر برسد. برای کمین برای تبدیل 80 درصد جمعیت جهان - تقریبا 7.2 میلیارد - مردم باید با محصولات Kemin پنج بار در روز مواجه شوند. از طلوع خورشید تا غروب آفتاب، فرد ممکن است تخم مرغ را برای صبحانه، غذای حیوان خانگی خود، لباس شلوار جین، مکمل و اجناس نانوایی یا گوشت را در بازار خریداری کند.

"زمانی که دیدگاه قبلی خود را 20 سال پیش ایجاد کردیم، جاهطلبی بود و تمام جنبه های کسب و کار ما را شامل می شد. از آن زمان، کمین ده برابر افزایش یافته است، و اکنون تاثیری که می توانیم ایجاد کنیم حتی بیشتر است. "کریس نلسون، رئیس و مدیر عامل شرکت، کمین. "با استفاده از تخصص علمی ما در سطح مولکولی و ادامه نوآوری، ما توانایی تبدیل شدن به یک مقیاس جهانی در یک بازار به سرعت در حال تغییر و رشد است. با یک چشم انداز جدید برای هدایت ما، ما دوباره انرژی می گیریم تا با محصولات و خدمات ما به افراد بیشتری دست پیدا کنیم تا بتوانیم کیفیت زندگی را در سراسر جهان تغییر دهیم. "

در کنار این دیدگاه، لوگوی جدید Kemin نشان دهنده تمرکز شرکت بر رشد آینده است، در حالی که از تاریخچه آن با تکامل متفکر هویت نام تجاری Kemin برخوردار است.

"لوگوی قبلی ما با یک دایره ضخیم و قرمز در امتداد کینین قرمز بسته شد. هالی Stomp، معاون ارشد، بازاریابی در سراسر جهان، Kemin گفت: در حال حاضر بدون مرز، لوگو جدید نشان دهنده شفافیت و نوآوری است. "K-style" باقی مانده است، با توجه به دو لوگوی قبلی Kemin. قوس قرمز جنبش رو به جلو را نشان می دهد و به «من» توجه می کند و بر نوآوری کمین تاکید دارد. "N" پشت قوس قرمز نماینده خانواده نلسون است که در حال حاضر پشت کینین ایستاده است، همانطور که از زمان تأسیس این شرکت حمایت کرده است، و برای نسل های آینده نیز این کار را ادامه خواهد داد. "

در سال 1961 توسط R.W. و مری نلسون تاسیس شد، تمرکز اصلی Kemin برای توسعه محصولات کشاورزی نوآورانه بود. امروز، کمین با خانواده خصوصی نلسون مالکیت و مدیریت می شود و به سلامت و تغذیه انسان و حیوانات، آبزی پروری، مواد غذایی حیوانات خانگی، مواد مغذی، مواد غذایی، فن آوری های محصول و صنایع نساجی گسترش می یابد. با رشد و تنوع آن، کمین توانسته است بیش از نیمی از جمعیت جهان را در اختیار داشته باشد؛ زیرا علم در میان مصرف کنندگان بی شماری محصولات با هر روز ارتباط برقرار می کند.

عمده نوآوری های محصول Kemin

  • آنتی اکسیدان ها: دو محصول اول آنتی اکسیدان در صنایع خوراکی، Endox و Rendox، تازه در خوراک حیوانات را حفظ می کنند. این محصولات نوآورانه Kemin را به بازارهای جهانی کشاورزی راه اندازی کرد. چندین دهه بعد، کمین راه حل های غذایی مصرف کننده را، از جمله EN-HANCE و خط تولید FORTIUM، برای کمک به اکسیداسیون، عمر مفید و حفظ رنگ، ایجاد کرد.
  • ضد میکروبی: برای کاهش احتمال آلودگی باکتریایی مضر در خوراک حیوانات، مواد غذایی و خوراک حیوانات خانگی، کمین Sal CURB، BactoCEASE و سایر محصولات را برای جلوگیری از خرابکاری راه اندازی کرد.
  • مهار کننده های قالب: Myco CURB، یک نگهدارنده خوراک خوراکی غیر خورنده، مانع از رشد شکل کلی قالب شده در دانه های تجاری می شود، که منجر به ایجاد SHIELD برای جلوگیری از رشد قالب در محصولات ترتیللی می شود. Myco CURB همچنان یک محصول موثق برای کمین است که به عنوان مهار کننده ی قالب به فروش می رسد.

گیاهان دارویی کمین

  • مارجین: Kemin پیشگام پروسه جداسازی و تمیز کردن مولکول های آنتی اکسیدانی از این گل را آغاز کرد. ORO GLO حاوی روغن زیتون به خوراک مرغ اضافه می کند تا به طور طبیعی زرد رنگ زرده تخم مرغ را افزایش دهد. FloraGLO لوتئین در مکمل های سلامتی برای حمایت از سلامت چشم و کاهش خطر ابتلا به دیابت ماکولا مرتبط با سن استفاده می شود. FloraGLO نام تجاری شماره 1 دکتر لوتئین است و برای اولین بار در بازار جهانی معرفی شد.
  • رزماری: فعال کننده های این گیاه در FORTIUM R برای محافظت در برابر طعم و رنگ در مصرف مواد غذایی مصرف شده و در NATUROX به طور طبیعی نگهداری مواد غذایی حیوان خانگی تازه است.
  • پونه اوره: منبع طبیعی مولکول های کارواکرول و تیمول، که دارای مزایای ضد میکروبی، ضد التهابی و آنتی اکسیدانی هستند، نشان داده شده است که پونه به عنوان یک جایگزین آنتی بیوتیکی در خوراک حیوانات کار می کند.
  • Spinarming: Kemin از عصاره نعناع به طور طبیعی از منابع استفاده می کند تا حافظه کاری - بخشی از مغز که از توجه، تمرکز و بهره وری پشتیبانی می کند - با Neumentix، یک نوتروپیک موجود در مکمل های بهداشتی که عملکرد شناختی، چابکی و عملکرد واکنش را بدون اختلال خواب بهبود می بخشد.
  • سیب زمینی: غده یک عصاره طبیعی را فراهم می کند که به طور قابل توجهی باعث افزایش سدیم می شود و کیمین از آن برای ایجاد Slendesta برای کمک به مدیریت وزن سالم در انسان استفاده می کند.

با چشم انداز جدید، کمین تلاش می کند تا کیفیت زندگی را در سراسر جهان تغییر دهد. کیمین با تشکیل یک آرم جدید و تبدیل شده، بر گسترش گستره جهانی خود برای دستیابی به این هدف متمرکز است. با استفاده از یک رویکرد سه گانه پایین به تمام جنبه های کسب و کار Kemin، و با تخصص خود را در مورد چگونه تغذیه، حفاظت و نوآوری در مقیاس جهانی، شرکت اختصاص داده شده برای پرورش افراد سالم، یک سیاره سالم و یک کسب و کار سالم .

نلسون گفت: "ما معتقدیم که صنایع که خدمت می کنیم و علم که پشت سر گذاشته ایم، فرصت های بی پایان را برای کاهش تاثیر زیست محیطی و افزایش سهم ما فراهم می آوریم - در حالی که همچنان در خدمت مشتریان خود هستیم تا کیفیت زندگی را در سراسر جهان تغییر دهیم." "با استفاده از راه حل های الهام گرفته از مولکولی، ما از علم برای پاسخگویی به چالش های مربوط به غذا، تغذیه و سلامت برای انسان و حیوانات استفاده می کنیم. ما توجه خود را به اطمینان از این که کاری که ما در Kemin انجام می دهیم امروز ایجاد می کنیم فردا بهتر است. "