Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

چگونه غذای سگ میتواند نقش مهمی در واکسن هاری رابی داشته باشد

 



نوآوری در واکسیناسیون واکسیناسیون دهان و دندان در سال های اخیر موفقیت در آمریکای شمالی و اروپا بوده است، زیرا بسیاری از سگ ها واکسن را به عنوان یک کپسول طعمه ای به غذای سگ وارد می کنند. این قابل اجرا برای هر دو سگهای ولگرد و حیوانات خانگی است. با این حال، در بسیاری از کشورهای در حال توسعه، اجرای چنین برنامه ای دشوار است، به ویژه در کشورهایی که زیرمجموعه سگ ها از فرآیند واکسیناسیون پر از زالو فرار می کنند.

علیرغم بالقوه پیش بینی نشده و کم گزارشگری، بارندگی جهانی هاری ها سالانه 59000 مرگ و میر ناشی از 95٪ موارد در آسیا و آفریقا است. نکته مهم این واقعیت است که 99 درصد از انتقال هویج به انسان از طریق سگهای آلوده است که به طور نامتناسب بر فقرا روستایی، به ویژه کودکان زیر 15 سال، تأثیر می گذارد.

صنعت غذای حیوان خانگی دارای سهم بالقوه است

با وجودی که هزینه این نوع واکسیناسیون دهانی نسبت به واکسن پارادوآسیلی بالاتر است، رویکرد دوجانبه که عناصر هر دو را ترکیب می کند می تواند به طور موثر جمعیت جمعیت سگ را هدف قرار دهد و منجر به از بین رفتن هاری ها در سطح جهانی شود. مهم است که صنعت غذای حیوانات اهمیت بالقوه خود را در این فعالیت ها مشخص کند، به خصوص با توجه به کاهش سگ ها به عنوان وسیله ای برای مبارزه با ویروس.

از آنجا که طعمه ها نیاز به طعم خاصی دارند - یکی از آنها سگهای ولگرد، سگ وحشی و حیوانات را جذب می کند، اما سایر گونه ها - برای صنایع حیوانی حیوانات مهم است که در مورد آنچه که آنها می توانند به عنوان راه حل برای کشورهای مختلف در حال توسعه مانند هند، مراکش، تایلند، سریلانکا، برزیل، و غیره. علاوه بر این، شناختن این که تفاوت در فرهنگ محلی، تنظیم غذا و محیط زیست سگ بدان معنی است که هیچ چیز وجود ندارد به عنوان یک طعمه موفق جهانی می تواند منجر به پیوند بین برنامه های واکسیناسیون گسترده مخدر و تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات خانگی در کشورهای در حال توسعه شود.

اگرچه تحقیقات همچنان ادامه دارد و بیش از دو دهه در حال حاضر در مورد واکسیناسیون واکسیناسیون دهان و دندان است، صنعت غذای حیوانات از گفتگو گم شده است. برای شروع، صنعت می تواند بر روی طراحی طعمه ها تمرکز کند که سگ ها برای پرورش مرغ، گوشت گاو، پنیر و تخم مرغ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.