4.9/5 - (8 امتیاز)
با آمادگی سفر برای تعطیلات ، برنامه ریزی برای دیدارهای خانوادگی و یا حتی فکر کردن در مورد اسکان سریع شما با حیوان خانگی خود ، مهم است که مطمئن شوید که شما آماده شده اید تا بتوانید پرواز را با یک سگ ایمن و لذت بخش کنید برای همه.
1. حیوان خانگی خود را بشناسید
قبل از رزرو پرواز با حیوان خانگی خود ، به این فکر کنید که چطور ممکن است این سفر را انجام دهند. برخی از حیوانات خانگی به دلیل شرایط پزشکی ، سن و مزاج خوب مسافرت نمی کنند. پرواز با سگی که ممکن است دچار مشکلات تنفسی مانند میناکاری یا بولداگ باشد ممکن است در برخی خطوط هوایی مجاز نباشد. قبل از پرواز ، با هواپیمایی خود بررسی کنید تا محدودیت های تولید نژاد یا اندازه آنها را ببینید.
2. تحقیق خود را انجام دهیدقوانین و مقررات خاص خطوط هوایی را بشناسید و بدانید که مستندات مورد نیاز چیست. طبق مقررات فدرال ، لازم است حیوانات خانگی حداقل 8 هفته سن برای مسافرت داشته باشند. همچنین ایده خوبی است که قبل از رزرو سفر به دامپزشک خود مراجعه کنید. دامپزشک شما می تواند در تشخیص اینکه حیوان خانگی شما به اندازه کافی سالم برای پرواز است به شما کمک کند.
قبل از پرواز با یک حیوان خانگی در خارج از کشورهنگام مسافرت به خارج از کشور ، حیوان خانگی شما احتمالاً به گذرنامه احتیاج دارد. برخی از کشورها همچنین نیاز دارند که حیوان خانگی شما برای مدت معینی قرنطینه شود. قبل از حمل حیوان خانگی خود به کشور دیگری ، اطمینان حاصل کنید که شرایط لازم برای بازگشت به ایالات متحده را نیز درک کرده اید.
3. پرواز خود را رزرو کنیدهنگامی که آماده رزرو پرواز خود هستید ، سعی کنید برای خود و حیوان خانگی خود زود رزرو کنید ، زیرا بسیاری از خطوط هوایی تعداد حیوانات خانگی مجاز در هر پرواز را محدود می کنند. در صورت امکان ، پرواز بدون توقف را رزرو کنید تا از تغییر هواپیما خودداری کنید.
دما را در نظر بگیریدقبل از رزرو پرواز ، فصل را در نظر بگیرید و دستورالعمل های حداقل و حداکثر دمای هواپیمایی را بدانید. در ماه های گرم ، اوایل صبح یا اواخر زمان پرواز را انتخاب کنید. در ماه های سردتر ، پروازهای میان روز را انتخاب کنید. سعی کنید در هنگام دماهای شدید از پرواز با سگ خودداری کنید.
4- چگونه با سگ پرواز کنیم

خواندن این مطلب
راهنمای خرید توله سگ

همچنین ایده خوبی است که قبل از پرواز حیوان خانگی خود را به یک شرکت مسافرتی یا جعبه مسافرتی عادت دهید. اگر حیوان خانگی شما عادت نکرده است که در مکانهای شلوغی مانند فرودگاه ها استفاده کنید ، ممکن است بخواهید قبل از قرار دادن سگ خود در هواپیما ، آنها را از آنجا جمع کنید تا به جمعیت عادت کنند. اطمینان حاصل کنید که شرکت مسافرتی اطلاعات تماس خود را در مورد آن به روز کرده است.
روز پرواز

اگر قبل از پرواز با حیوانات خانگی ، چک لیست هایی را که باید انجام دهید انجام دهید:

قبل از پرواز سگ خود را پیاده روی کنید.
با گربه خود بازی کنید تا به او کمک کنید تا قبل از اینکه قلاب شود ، او را خسته کنید.
شکم حیوان خانگی خود را خالی یا تقریباً خالی نگه دارید.
مطمئن باشید که حیوان خانگی شما از I.D استفاده می کند. برچسب زدن
یک کیسه لوازم خانگی که شامل مواد غذایی ، کاسه ها ، داروها و یک چربی یا طاقچه است ، بسته بندی کنید.
به کلیه پرسنل هواپیمایی (از جمله مسافران پرواز و خلبانان) اطلاع دهید که حیوان خانگی شما در حال مسافرت است.
همیشه یک عکس از حیوان خانگی خود را همیشه نگه دارید.
با دانستن اینکه شما و حیوان خانگی خود را برای یک پرواز امن آماده کرده اید ، آرام باشید. تعطیلات شما با هم در انتظار است!