Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

چقدر باید روند مصرف مواد غذایی حیوانات خانگی را رژیم بگیرد؟

 



دسته بندی مواد غذایی حیوان خانگی در شرایط تحقیق در بازار به عنوان یک مصرف کننده سریع (FMCG) شناخته شده است که هر دو مزایا و معایب را برای مارک ها و شرکت های مواد غذایی حیوانات خانگی تعریف می کند. یکی از مثبت ها در بخش "سریع حرکت" نشان داده شده است: مصرف مواد غذایی و دیگر مواد مصرفی، مصرف کنندگان باید آن را به طور مداوم و به طور مرتب خریداری کنند. و به لطف طولانی مدت، انسانی در حال انجام، فروش رده در این مورد نیز به سرعت و به سمت بالا حرکت کرد.

با این حال، تمرکز شدید مصرف کننده همیشه مصرف کننده است، درست است؟ - همچنین می تواند نزولی را نشان دهد: مارک های خوراک حیوانات گاهی اوقات احساس فشار، حتی حقیقت، به آخرین روند، اعتیاد به مواد مخدر و خواسته های مالک حیوان خانگی.

لوئیک مونتال، مدیرعامل، این فشارها را درک می کند، اما با اعتقاد به فلسفه خود مبنی بر اینکه ابتدا سگ ها و گربه ها را با توجه به تحقیقات و علایق خود بر نیازهای تغذیه خود حفظ می کنند، این شرکت تلاش می کند تا آنها را تحمل نکنند. این بیش از 50 سال سابقه این شرکت بوده است که Moutault به عنوان بزرگترین دستاورد شرکت در آن دوره شناخته شد. (این شرکت از سال 2002 بخش مریخ بوده است.)

"به پیوستن به این فلسفه - شما می دانید، فشار زیادی، روند مصرف، روند اجتماعی، افکار عمومی وجود دارد - سلطنتی کانین به ایده بنیانگذاران خود بستگی دارد، که، تغذیه کامل می تواند سلامت گربه ها و سگ ها را بهبود بخشد" ماتولت گفت. "بنابراین اگر ما به مطالعه فیزیولوژی گربه یا سگ ادامه دهیم، می توانیم دانش دقیقتری بسازیم و می توانیم راه های دقیق تر تغذیه را برای رفاه حیوانات آماده کنیم."

همه در یک غذای گربه مخصوص نژاد خندیدند

من در طول کنفرانس همکاری های حیوانی با Moutault صحبت کردم، که سلطان کانین در 24 اکتبر در پاریس به عنوان بخشی از 50هفتم جشن سالگرد این شرکت از متخصصین بسیاری از جمله برنامه ریزی شهری، رفتار حیوانات و تغذیه، تغذیه با انسانی، مشاوره مصرف کننده، پایداری و تکنولوژی دعوت کرده است تا درباره آینده مالکیت حیوانات صحبت کند، اما گفتگو با مدیر عامل در شرکت و فلسفه آن متمرکز شده است.

"من در مدت زمان طولانی کار کرده ام و فشار شما برای ایجاد رشد، روند را دنبال می کنید، مطمئن شوید که در روند بازار قرار دارید - و Royal Canin هرگز چنین فکر نکرده است، هرگز چنین کاری نکردم" او گفت. "این همیشه بازار خود را ایجاد کرده است. ما گاهی اوقات یک محصول را راه اندازی کردیم که بازار برای آن وجود نداشت. "

به عنوان مثال، Moutault به اولین مواد غذایی خاص خود اشاره کرد که برای گربه های فارسی فرموله شده و در سال 1999 راه اندازی شد. او گفت: "این یک محصول یادآور بود" که بعد از یک متولد فرانسوی متوجه شد که برخی از گربه هایش نمی خورند تمام کبد خود را. این به سلطنتی کانین اطلاع داده شد و از روی کنجکاوی، کسی تصمیم گرفت آن را بفهمد که چرا. "این خلاصه تحقیق نبود؛ کسی کنجکاو شد و تصمیم گرفت به آن نگاه کند. این به شما در مورد شرکت ما می گوید. "

محقق، برخی از کیبل و یک ایرانی را در یک قطعه شیشه قرار داد و شاهد خوردن گربه از زیر بود - و متوجه شد که گربه با سعی در برداشتن کیبلت با زیر زبان آن ("مانند قلاب") خورد. ، به احتمال زیاد با توجه به چهره برشیوسفالیک آن است. این به شرکت منجر شد که یک قالب مخصوص به شکل فارسی برای ایرانیان با یک فرمول مناسب همراه داشته باشد.

این مفهوم در آن زمان به نظر می رسید که خیلی زود است. "وقتی این محصول را راه اندازی کردیم، همه خندیدند رقابت خندید، "مونتال گفت. با این حال، موفقیت این شرکت تا حدودی بر روی مجموعه 55 محصول مختلف نژاد برای گربه ها و سگ ها، که همه بر اساس تحقیقات علمی در زمینه نیازهای هر یک از نژادهای مختلف است، ادامه دارد. "ما تنها شرکتی هستیم که می توانیم آن را انجام دهیم و ما می توانیم محصولات را برای هر یک از این محصولات انجام دهیم. ما این بازار را ایجاد کردیم. "

برقراری ارتباط با یک فلسفه تغذیه

بعدا در هفته، در طی یک تور از دانشگاه Royal Canin در Aimargues فرانسه، مدیر علمی این شرکت، Vincent Biourge، Ph.D. توضیح داد که چگونه فلسفه تغذیه ای این شرکت در رسیدگی به مواد غذایی حیوان خانگی روند اینها عبارتند از طبیعی، گوشت و پروتئین بالا، بدون دانه، بدون محصول و دیگران. برای هر مورد Biourge مطالعاتی را ارائه می دهد که او و همکارانش معتقدند برخی مفاهیم، ​​اسطوره ها و ادراکات را در پشت این روند رد می کنند و به همین دلیل است که فرمولهای سلطنتی کانین برای سگ ها و گربه ها بهتر است.

نه هرکسی یا هر شرکت موادغذایی حیوان خانگی با این رویکرد موافق نیست، و من فکر میکنم این درست است. به یاد داشته باشید در چند سال گذشته در سمینار اسطوره های مواد غذایی حیوانی در طول نمایشگاه جهانی پت نمایش داده شده است و برت دیردورف، DVM، مدیر ارشد امور مشتری دامپزشکی برای تغذیه حیوان خانگی پت، می گوید یکی از سؤالات کلیدی فروشندگان حیوان خانگی و صاحبان حیوانات باید از یک تولید کننده غذای حیوان خانگی، آیا شما یک فلسفه تغذیه ای دارید؟

امیدوارم پاسخ مثبت باشد و تمام توسعه محصول از آن فلسفه جریان پیدا می کند و سپس در بازاریابی و ارتباطات برند خوراک حیوان خانگی ترجمه می شود (و نه به طور خلاصه، در حالت ایده آل). البته، ارتباط فلسفه با مصرف کنندگان می تواند یک چالش باشد، به خصوص اگر به نظر می رسد بر خلاف آنچه که آنها در اینترنت می خوانند یا شنیدن از متخصصان به اصطلاح و یا اگر روند روند فعلی را می پردازند.

Moutault گفت، برای تحویل فلسفه خود، Royal Canin تصمیم گرفت تا سرمایه گذاری بیشتری در آموزش حرفه ای ها مانند دامپزشکان، پرورش دهندگان و خرده فروشان داشته باشد، و نه در مورد بازاریابی مصرف کننده تمرکز می کند، هرچند رسانه های اجتماعی نقش مهمی را بر ضرورت بازی می کنند. با این حال مهم نیست که رسانه یا مخاطب، این پیام درباره تغذیه و علم گربه و سگ است، او تأکید کرد. "حیوانات صحبت نمی کنند، بنابراین ما مجبور هستیم که علم صحبت کنیم."

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]