Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

پروتئین رمان خشک کردن خشک می تواند به شادابی مواد غذایی حیوانات کمک کند

 



گوشت فریز شده در مواد غذایی حیوانات خانگی می تواند مزایای پایداری قفسه، تغذیه و راحتی را نسبت به مواد پروتئینی خشک شده، یخ زده و یا دیگر نگهداری کند. این مزایا ممکن است به پروتئین های نوین افزوده شود که تامین کنندگان مواد غذایی حیوانات خانگی در حال بررسی آن هستند. با این حال، برخی از عوامل و شرایط پردازش خاصی بر کیفیت پروتئین های یخ زده استفاده شده در مواد غذایی حیوانی تأثیر می گذارند، در این ویدئو از انجمن پتفود 2018، دانشمند اصلی مواد مخدر نگهدارنده حیوانات خانگی و تامین کننده مواد غذایی حیوانات، دانشمند پوالسون جوزف گفت.

برای 2015 انجمن حیوانات خانگی ثبت نام کنید

وی گفت: "خشک کردن یخچال ترکیبی از دو تکنولوژی، انجماد و خشک شدن است." "بنابراین از یک سو، ما غذاهای یخ زده داریم. این ها عالی هستند، اما گرفتن، شما باید یک فریزر یا شرایط ذخیره یخ زده برای حفظ درازمدت داشته باشید.

او گفت: "از سوی دیگر، ما مواد غذایی خشک شده داریم." "باز هم هدف این است که برای مدت طولانی قفسه مواد غذایی را پایدار بگذاریم، ایده این است که حرارت داده شود و رطوبت را از بین ببرد. نگرانی این است که هنگامی که شما آن را طبخ یا هنگامی که شما مواد غذایی مواد غذایی حیوان خانگی را rehydrate وجود دارد، برخی از از دست دادن مواد مغذی وجود دارد.

جوزف گفت: "مزایای خشک کردن یخبندان این است که اگر شما تکنیک ها و فرایندها را درست انجام دهید، می توانید با توجه به کیفیت، تازه را حفظ کنید."

یوزف و تیم او در ویدکا در حال تلاش برای درک چگونگی خشک کردن یخبندان بر پروتئین های رمان هستند. آنها قصد دارند روش هایی را برای ترکیب پروتئین های ریز ریز شده در غذای حیوانات بهبود دهند.

او گفت: "ما در حال تلاش برای پیدا کردن ثبات پروتئین های جدید در مقایسه با مواد تشکیل دهنده پروتئین که معمولا استفاده می شود و یا مواد خام مورد استفاده قرار می گیریم." "تحقیق کامل هنوز انجام نشده است، اما نگاهی سریع به پروتئین های رمان از نقطه نظر اکسیداتیو پایدار.

درباره رویدادهای انجمن Petfood

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذای حیوان خانگی و گوشت گاو و سایر گرایش ها، به Petfood Forum 2019 مراجعه کنید. انجمن حیوانات خانگی رویداد نمایشگاه تجارت غیرمعمول برای متخصصان حیوان خانگی از سراسر جهان به شبکه، مبادله ایده ها و انجام تجارت با یکدیگر و با تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی پیشرو در صنعت این صنعت است. انجمن حیوانات خانگی 2019 در 29 آگوست تا 1 مه 2019 در کنوانسیون کانزاس سیتی کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد. ثبت در حال حاضر برای انجمن Petfood 2019 باز است.