Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

پروبیوتیک باکتری Bacillus subtilis باعث افزایش هضم سگ می شود

 



علاوه بر این یک کالا تجاری در دسترس است باسیلوس سابلیلیس پروبیوتیک برای غذای سگ ممکن است سلامت هضم سگ ها را در مقایسه با رژیم غذایی بدون افزودنی بهبود بخشد. سازندگان کالسپورین ، گونه ای از باسیلوس سابلیلیسو دانشگاه ساراگوزا ، همکاران اسپانیا شواهدی را منتشر کردند که نشان می دهد باسیلوس سابلیلیس قابلیت هضم چربی و کربوهیدرات را در روده سگها بهبود می بخشد. سگها همچنین مدفوع با کیفیت بالاتری تولید کرده و در سیستم گوارش خود آمونیاک سالم تری داشتند.

مجله تحقیقات حیوانات کاربردی نتایج پژوهشگران را منتشر کرد.

آزمایش کنید باسیلوس سابلیلیس اثرات پروبیوتیک بر سلامت روده سگ

در این آزمایش ، شانزده بیگل یا یک رژیم غذایی کنترل انرژی کم یا همان غذای سگ که همراه با آن بود ، خوردند باسیلوس سابلیلیس. غذای سگ آزمایشی حاوی 109 F CFU / کیلوگرم پروبیوتیک باکتریایی بود. Beagles یکی از دو غذای سگ را به مدت چهار هفته با هشت سگ در هر رژیم غذایی میل کرد. قبل از آزمایش ، تمام سگ ها به مدت دو هفته رژیم غذایی پر انرژی می خوردند. در طول آزمایش ، محققان نمونه های مدفوع را جمع آوری و تجزیه و تحلیل کردند.

بعد از گذشت دو هفته ، سگهای حاوی پروبیوتیک نسبت به حیوانات رژیم غذایی شاهد و همچنین میزان ماده خشک بالاتر مدفوع محکم تری داشتند. در طی چهار هفته ، سطح آمونیاک در گروه پروبیوتیکی کاهش یافت ، زیرا pH مدفوع افزایش یافت.

محققان در خلاصه مقاله خود نوشت: "مکمل غذای سگ با کالسپورین با مقدار 1 C 109 CFU / kg باعث بهبود کیفیت مدفوع ، افزایش چربی و قابلیت هضم کربوهیدرات شده و با کاهش آمونیاک روده و افزایش محتوای SCFA در سلامت روده ها نقش داشته است." .

شرکت آساهی کالپیس سلامتی توکیو ، ژاپن کالسپورین را تولید می کند. این پروبیوتیک از سال 1986 در دام استفاده شده است.

پروبیوتیک ها ممکن است به محور روده - مغز برای تقویت سلامتی حیوانات خانگی کمک کنند

مطالعه جدیدی که در مجله Journal of Applied Nutrition Animal Animal منتشر شده است ، بر افزایش تحقیقات درمورد پروبیوتیک ها می افزاید. تحقیقات دیگر حاکی از آن است که سلامت دستگاه گوارش حیوان با سلامت روان و جسمی آنها ارتباط دارد. در طول ارائه سخنرانی خود در Petfood Forum 2018 ، بارت دانسفورد ، دکترا ، مدیر توسعه تجارت با Lallemand Animal Nutrition ، در مورد محور روده و مغز صحبت کرد. او همچنین بررسی کرد که چگونه پروبیوتیک ها ، مانند آنهایی که توسط کارفرمای وی تهیه می شود ، می تواند سلامتی حیوانات خانگی را تسهیل کند.

وی گفت ، در حالی که بیشتر تحقیقات بر روی اثرات پروبیوتیک ها بر محور روده و مغز انسان تمرکز دارند ، 49 مطالعه درباره این رابطه در حیوانات خانگی انجام شده است. از این تعداد ، 34 مورد با حیوانات زنده انجام شد ، اگرچه بیشتر آنها جوندگان بودند. با این حال ، برخی دانشمندان پروبیوتیک ها را در سگ ها و گربه ها مطالعه کرده اند.

به عنوان مثال ، محققان تأثیر بر سگهای مکمل رژیم غذایی با باکتری های پروبیوتیکی را مطالعه کردند ، Bifidobacterium longum. دانشمندان مشاهده كردند كه به نظر مي رسد كه پروبيوتيك بر سگها اثر ضد اضطراب و يا اضطراب كاهش مي دهد. به دنبال مصرف مکمل پروبیوتیک ، 90 درصد سگها رفتار اضطراب روزانه خود را از جمله کاهش در پارس کردن ، پریدن ، چرخش و قدم زدن هنگام مقایسه مکمل دارونما بهبود بخشیدند.

میکروارگانیسم های پروبیوتیک در صنایع غذایی حیوان خانگی

پروبیوتیک های مورد استفاده در صنعت غذای حیوانات اهلی در درجه اول یا باکتری های موجود در آن هستند لاکتوباسیل و بیفیدوباکتریوم گونه یا مخمر ، مانند Saccharomyces cerevisiae boulardii. همین گونه ها در مکمل های پروبیوتیکی انسان ظاهر می شوند که طی چند دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

دانسفورد به صنعت پتفود گفت: "من فکر می کنم این روند کاملاً قوی است و ما ارزش آن را می فهمیم." "مصرف کنندگان این کار را برای خودشان انجام می دهند و متوجه می شوند که اشکالی ندارد. بنابراین ، آنها برای حیوانات خانگی خود نیز به آنها احتیاج دارند. این یک پل بین خود است ، چیزی که آنها می خورند و به بهزیستی کلی حیوان آنها کمک می کند. "

فروشندگان Lallemand ، فراتر از انواع معمولی ، علاقه خود را به برخی از سویه های خاص پروبیوتیک در این شرکت افزایش داده اند.

وی گفت: "آنها عملکردهای بسیار خوبی در بالا و فراتر از برخی از گونه های سنتی دارند ، و هنگامی که کنار هم قرار بگیرند ، واقعاً همکاری خوبی با پروبیوتیک های باکتریایی و مخمر ایجاد می کنند."