Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

هویج در تقریبا نیمی از غذاهای سگ کنسرو شده استفاده می شود

 



تجزیه و تحلیل پایگاه داده مرکز مواد غذایی سگ و گربه، استفاده از هویج در غذاهای حیوان خانگی را مورد بررسی قرار داد. هویج در 47 درصد از دستور غذاها برای کنسرو سگ ها ظاهر می شود. برای مواد غذایی کنسرو گربه، 26 درصد از دستور العمل ها دارای هویج هستند.

با توجه به تجزیه و تحلیل، سگ ها هویج بسیار خوشمزه را پیدا می کنند. حتی هویج برای بعضی از سگ ها نیز رفتار می کند.

هویج در غذای حیوان خانگی مرطوب و خشک

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده از هویج از مواد غذایی سگ و گربه خیس و خشک، "هویج یک ماده معروف در غذاهای سگ و گربه" را در مرکز مواد غذای سگ و گربه مطالعه کنید.

مرکز مواد غذایی سگ و گربه متخصصان صنعت غذای حیوانات خانگی را با پایگاه داده ای از اطلاعات تغذیه ای و لیست کامل مواد غذایی برای حیوانات خانگی که در بازار ایالات متحده در دسترس هستند، فراهم می کند. کاربران سگ و گربه مواد اولیه مواد غذایی می توانند یاد بگیرند که چه رقبا در صنعت مواد غذایی حیوانی در محصولات خود استفاده می کنند، همراه با نحوه بازاریابی این فرمولاسیون ها.

داده های منحصر به فرد در مرکز مواد اولیه سگ و گربه

مرکز مواد غذایی سگ و گربه شامل اطلاعات منحصر به فردی است که شرکت های مواد غذایی حیوانی از مواد غذایی مخصوص حیوان خانگی استفاده می کنند و اطلاعات مربوط به تغذیه در مورد این محصولات. علاوه بر این، پایگاه داده مرکز مواد غذایی سگ و گربه به کاربران اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل کنند که چگونه شرکت های مواد غذایی خوراکی به مواد تشکیل دهنده، به عنوان مثال محصولات مرغ در مقایسه با کوپروتکت ها، همراه با ادعاهای بازاریابی در اسامی مواد غذایی حیوانی مانند آلی و طبیعی، ارزیابی می شوند.

سایر تجزیه و تحلیل های اطلاعات مربوط به مواد تشکیل دهنده مواد غذایی سگ و گربه عبارتند از: