Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

هنگامی که انسانی در مواد غذایی حیوانات خانگی بیش از حد می رود

 



هیچکس نمی تواند با این واقعیت که انسانی یک مزیت بزرگ برای غذای حیوانات را ثابت کرده است، بحث کند. با بیشتر صاحبان حیوانات خانگی با توجه به اعضای خانواده حیوانات خانگی خود - به ویژه در بازارهای توسعه یافته - انسانی رقیبی جدی در موفقیت مداوم صنعت بوده است و از وضعیت روند به یک نیروی بنیادی فراتر رفته است.

با این حال می تواند بیش از حد طول بکشد؟ بسیاری از متخصصان صنعت و دامپزشکان می گویند، بله، می تواند - و آن را داشته باشد.

سگها و گربه ها افراد کمی نیستند

در طی انجمن پتفود 2019، بحث گروهی بر روی علم و بازاریابی در توسعه محصولات پتروشیمی متمرکز بود و این خطر را در اختیار گذاشتن توسعه درایو در هزینه دانش علمی در مورد نیازهای تغذیه ای حیوانات خانگی قرار داد. همانند در سایر جلسات کنفرانس، نیاز به آموزش مصرف کنندگان در مورد مواد غذایی و تغذیه حیوان خانگی بیشتر شد. وی گفت نیکولاس نولف، موسس و رئیس شرکت مواد غذایی حیوانات خانگی آتاویک، معتقد است که نیاز دارد بیشتر شود: صاحبان باید حیوانات خانگی خود را به طور کلی درک کنند، از جمله رفتار، غرایز و سایر ویژگی های منحصر به فرد خود.

یکی دیگر از اعضای پانلی این نظرات را تکرار کرد. سرب بوت، کشاورز و صاحب مشاوران SB Nutrinnov، گفت که او اغلب با غذای حیوان خانگی شروع به مشاوره می کند و شرکت ها یا شرکت های مواد غذایی را به دنبال وارد شدن به بازار مواد غذایی حیوانی می پردازد. "من همیشه با گفتن آنها شروع می کنم، به یاد داشته باشید، سگ ها و گربه ها افراد کمی نیستند. آنها حیوانات هستند. "چیزهایی هستند که برای آنها اختصاص داده شده است و باید برای آنها باشد."

در واقع، همه اعضای هیئت منصفه موافقت کردند که در حالیکه روند تغذیه غذا برای برخی از مشتریان تقاضای مصرف کنندگان و توسعه محصولات حیوانی را برای مدتی مدیون بوده است، آنچه برای انسان مفید است همیشه برای سگ ها و گربه ها مناسب نیست. مثالی که به ذهن می آید، تقاضای مصرف کنندگان برای غذاها و نوشیدنی های پروتئینی با پروتئین بالا است که مواد غذایی حیوانات خانگی را برای چندین سال نفوذ کرده است، و با درک برخی از صاحبان حیوانات (که در برخی از حیوانات خانگی مورد تشویق قرار می گیرند) تقویت شده است سگ ها و گربه ها باید تغذیه شوند زیرا آنها در وحشی می خورند.

به عنوان مثال، افراد دارای پروتئین با پروتئین بالا فقط یک جزء از رژیم غذایی متنوع ((ایده آل) متعادل هستند. با این حال، با حیوانات خانگی، غذای حیوان خانگی خود را همه آنها دریافت - و با محصولات پروتئین بالا که معمولا بسیار کالری متراکم است، حیوانات خانگی اغلب آنها را بیش از حد دریافت می کند، زیرا صاحبان آنها ممکن است بخش مناسب برای تغذیه، کمک به مشکلات چاقی حیوان خانگی . (کتی نلسون، DVM، سخنگوی اصلی افتتاحیه انجمن پتفود، حتی صنعت را به چالش کشید تا "مجددا ارزیابی مواد غذایی با کالری بسیار کالری داشته باشد")

انسان سازی در تغذیه حیوانات، مسائل مربوط به رفتار حیوانات را نشان می دهد

این مفهوم از روند تغذیه انسان و نیازهای احتمالی برای حیوانات خانگی به اشتباه یادآور من از تلاش های دهه ها توسط متخصصان حیوانات، دامپزشکان و دیگر متخصصان حیوان خانگی است که در تلاش برای کمک به صاحبان حیوانات در برخورد با مسائل مربوط به رفتار حیوان خانگی، آنها را به درک اینکه - دوباره - سگ ها و گربه ها کوچک نیستند. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که آنها فکر کنند و یا عمل کنند همان گونه که ما انتظار یا انتظار دیگران را داریم.

طبق نظر الکساندرا هوروویتز، استاد کالج بارنارد، که برای سگ ها، "مدیتیشن" اولیه یا روش برقراری ارتباط با جهان است، در مقایسه با ما انسانهایی که بصری هستند، متجلی می شوند، که تحریک و رفتار سگ را بررسی می کند. او گفت: "اگر ما می خواهیم درک کنیم که چگونه سگ ها فکر می کنند، ما باید بوی خود را درک کنیم، در سخنرانی در کنفرانس آینده انجمن حیوانات" سلطنتی کانین "در اکتبر 2018 در پاریس گفت.

جالب توجه است، تحقیقات او نشان داده است که حس بویایی سگ بسیار حاد و پیچیده است، آنها حتی می توانند از طریق باران بوی "تشخیص بوی های گذشته و همچنین آینده ای که بر روی نسیم می آیند. تحقیقات وی نشان می دهد که بسیاری از مشکلات "رفتاری" را می توان با این بویایی توضیح داد که صاحبان آنها عموما مسدود شده یا نتوانستند تشویق کنند. (به عنوان مثال، یک سگ بر روی یک شخص راه خود را برای تلاش برای بوی چهره فرد یا نفس بویایی می دهد.)

همانطور که برای گربه ها، آنها نیز بویایی بیشتری دارند، حداقل از لحاظ نحوه ارتباط آنها، و همچنین استفاده از زبان بدن و vocalizations برای بیان خود. سارا هیت، BVSc، یک رفتارگرای حیوانات گواهینامه و مدرس خارجی در پزشکی رفتاری کوچک حیوانات در دانشگاه لیورپول، که با هورویتز همکاری می کند، گفت که مشکلات رفتاری دردناک با گربه ها بوجود می آیند، زیرا رفتار اجتماعی و شیوه بیان احساسات آنها بسیار متفاوت از آن است از مردم و سگ ها.

عبور از خط به انسان شناسی

این مفاهیم اساسی در مورد آنچه که سگ ها و گربه ها را تکه تکه می کند آشکارا مربوط به چگونگی خوردن آنها و تعامل صاحبان آنها در اطراف تغذیه و تغذیه است. با این حال، آیا این موضوع مربوط به تغذیه حیوانات خانگی و یا برخورد با رفتار آنهاست، من معتقدم مسئله هسته ای این است که انسجام در بسیاری از مناطق به انسان شناسی تبدیل شده است.

بر طبق ویکی پدیا، انسان شناسی "اختصاص دادن صفات، احساسات یا نیت های انسانی به نهادهای غیر انسانی است." فرهنگ لغت مریام وبستر آن را به عنوان "تفسیری از آنچه که از لحاظ ویژگی های انسانی یا شخصی فرد یا فرد نیست" تعریف می کند. این تعریف به معنای انسجام دادن است - اما با حیوانات خانگی، من مطمئن نیستم که آنها لزوما یکسان هستند.

من بر این عقیده هستم که امروزه ما معمولا آن را درک می کنیم - با توجه به حیوانات خانگی اعضای خانواده ما - می تواند برای هر دو انسان و حیوانات خانگی بسیار مفید باشد. به غیر از تهدیدات در معرض خطر درازمدت در معرض خطر افزایش چاقی حیوان خانگی، حیوانات خانگی زندگی طولانی تر و سالم تر از همیشه دارند، و بسیاری از آنها غذا را بهتر از بعضی از مردم می خورند. از سوی دیگر، یک تحقیق روزافزون نشان میدهد که مزایای بهداشتی، روانی و اجتماعی بسیاری که مردم از زندگی خود با حیوانات خانگی به اشتراک میگذارند، اثبات شده است.

کلاهبرداری این است که به انسان شناسی نپردازیم و حیوانات خانگی را درمان کنیم مگر اینکه آنها مینیاتوری، نسخه های خزنده از خودمان باشند، خصوصا وقتی که به آنچه که می خورند و رفتار آنها می آید. اگر چه این یک نظم بلند است: به گفته ویکی پدیا، انسان شناسی "به عنوان گرایش ذاتی روانشناسی انسان در نظر گرفته می شود."

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]