1/5 - (1 امتیاز)

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

نکات عملی در مورد طعم و مزه غذای حیوانات

 

سگ در مقابل گربه: از حواس به رفتار تغذیه، آناتومی غذا

 

محتوای حمایت شده

 

سگ و گربه خوردن با هم

 

خوردن یک آبشار حسگر پویا است که طی آن تعاملات متعدد بین غذا و حیوان رخ می دهد. با دستگاه های مختلف حساسیت و آناتومی، گربه ها و سگ ها در هنگام برخورد با غذا رفتار مشابهی ندارند.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

پوشش Kibble: چگونه به حداکثر رساندن عملکرد خواص

 

محتوای حمایت شده

 

گربه خوردن کبد

 

ساخت کببل های خوشمزه و آروماتیک با طعم های مایع یا پودر، یک عنصر ضروری برای تولید محصولات غذایی حیوانی است که سگ ها و گربه ها دوست دارند. و یکی از مهم ترین جنبه های شاداب بودن مواد غذایی حیوانی خشک، نحوه استفاده از مواد پوشش برای کیبل می باشد.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

چگونه بوی حیوانات خانگی و پدر و مادر حیوانات را بپوشانیم؟

 

محتوای حمایت شده

 

حس بوی اشتباه تصویر هدر

 

دیدن یک حیوان خانگی از غذا لذت بردن از یکی از لذت های خاص مالکیت حیوان خانگی است. اما بوی های ناخوشایند می توانند تمایل مالک به تجربه غذا حیوان خانگی را کاهش دهند. برای غذا یک لحظه شاد و شادی به اشتراک گذاشته شده، تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات نیاز به توسعه محصولاتی دارند که نه تنها به احساس بویایی حیوانات تجدید نظر می کند، بلکه گرمای ظریف بینی والدین حیوانات را نیز از بین می برد.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

سگها گرانتر از منابع کربنی باستانی قدامی را ترجیح می دهند

 

 

در پایان تولید، منابع کربن باستان باستان نیز در اکسترودرها متفاوت از فرمولاسیون غذای سگ بدون دانه رفتار می کردند.

 

در petfoodindustry.com بیشتر بخوانید

 

 

روند تغذیه حیوانات خانگی، سبک چینی

 

محتوای حمایت شده

 

سبک های غذای حیوانات سبک چینی

 

در میان رژیم غذایی مواد غذایی حیوانات خانگی که در جهان دیده می شود، “شیوه زندگی سالم” و “محرک ویژه” در چین بسیار قوی هستند. برای انطباق با شیوه زندگی و انتظارات صاحبان حیوانات چینی، این مفاهیم به صورت محلی تبدیل به محصولات راحت و خوشمزه با مواد تشکیل دهنده سنتی سالم می شوند.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

مدیریت استرس حیوانات برای حفظ حیوان خانگی مالک

 

محتوای حمایت شده

 

گربه توسط دامپزشک برگزار می شود

 

سگها و گربه ها اعضای خانواده محترم هستند که هر جنبه ای از زندگی خانواده هایشان را به اشتراک می گذارند اما این بدان معنا نیست که آنها از استرس آزاد هستند. و دوستداران حیوان خانگی احساس می کنند. در هنگام مشاوره با دامپزشک خود در مورد رفتار ناخواسته حیوان خانگی، صاحبان اغلب چنین چیزهایی را عنوان می کنند: “سگ من زمانی که من او را در خانه ترک می کنم، تأکید می کنم” یا “گربه من از زمانی که ما نقل مکان کرده است، مضطرب شده ایم”. استرس و اضطراب چیست؟ حیوانات خانگی و والدین آنها تاثیر می گذارد و چگونه می توانند درمان شوند؟ آرام باش و بخوان!

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

کلید تصور انسان در فن آوری های حسی حیوان خانگی

 

 

صاحبان حیوانات اهمیت حیاتی دارند که چگونه فناوری های حسی برای اطمینان از خوشبختی برای حیوانات خانگی و انسان ها تعیین می شوند.

 

در petfoodindustry.com بیشتر بخوانید

 

 

در مقابل یا آزمون مونادی؟ نحوه انتخاب روش مناسب!

 

محتوای حمایت شده

 

وبلاگ دیانا Native_Monadic

 

آزمایشات ضد و مونوآمیز رایج ترین روش های مورد استفاده برای ارزیابی کیفیت غذاهای حیوانی هستند. اگر هر دو تکنیک میزان غذا خورده شده توسط حیوانات خانگی را در زمان غذا اندازه گیری کنند، پاسخ های مختلفی در مورد مصرف می دهند. کدام روش برای ارزیابی عملکرد حیوان خانگی مناسب تر است؟ دکتر Emira Mehinagic به شما کمک می کند تا انتخاب مناسب را انجام دهید.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

در داخل ذهن پدر و مادر حیوان خانگی

 

محتوای حمایت شده

 

مطالعه فرانسوی Diana Pet Food

 

درک پدر و مادر حیوان خانگی و افکار و رفتار آنها که بازار مواد غذایی حیوانات خانگی را تشکیل می دهند. یک مطالعه اخیر توسط اکسپلورر، پلت فرم تحقیق بازار از Yummypets، کارهای داخلی والدین حیوان خانگی فرانسوی و رابطه آنها با غذای حیوانات را بررسی می کند. این مطالعه با استفاده از یافته ها برای شناسایی 8 شخصیت شخصیت پدر و مادر حیوان خانگی منحصر به فرد است که بازار مواد غذایی حیوان خانگی را تشکیل می دهند. این مطالعه بینش 1،350 والدین حیوان خانگی سگ و گربه را جمع آوری می کند که بیش از 1.3 میلیون عضو از بیش از 40 کشور جهان در سراسر جهان از Yummypets استفاده می کنند.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.com

 

 

به طور طبیعی از مواد غذایی حیوان خانگی خود را از اکسیداسیون محافظت کنید

 

محتوای حمایت شده

 

دو گربه به غذای حیوانات نگاه می کنند

 

اکسیداسیون موضوع داغ در صنعت مواد غذایی حیوانات خانگی است. پیدا کردن آنتی اکسیدان هایی که خواص حساس و تغذیه ای حیوانات را در طول عمر مفید آن حفظ می کند اغلب سردرد برای تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات خانگی است. دکتر Françoise Michel-Saloun، مدیر تحقیق و توسعه حفاظت از مواد غذایی حیوان خانگی در Videka، مکانیسم های اکسیداسیون را توصیف می کند و برخی از دستورالعمل ها را برای بهترین آنتی اکسیدان ها ارائه می دهد و به طور طبیعی برای طراوت مبارزه می کند.

 

خواندن بیشتر در appetizerblog.co