Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

مواد تشکیل دهنده سیب زمینی در هر دو غذای سگ و گربه

 


سیب زمینی - چه آنها سفید و یا شیرین هستند - در درصد بالا از غذاهای سگ و گربه در هر دو دستورالعمل مرطوب و خشک یافت می شود. ما از تابع جستجوگر تازه ای بهبود یافته استفاده کردیم مرکز مواد اولیه سگ و گربه برای تجزیه و تحلیل استفاده از هر دو نوع سیب زمینی و مشتقات آن در غذای سگ و گربه.

جستجوی وحشی و کارت از سیب زمینی - که شامل هر عنصر را با سیب زمینی کلمه در آن - می یابد سیب زمینی در 42.6 درصد از دستور العمل های غذای سگ خشک، 46.1 درصد از دستور العمل های غذای سگ مرطوب، 39.2 درصد از دستور العمل های مواد غذایی گربه خشک و تنها 23 درصد دستور غذاها غذای گربه مرطوب.

سیب زمینی در غذای سگ و گربه
هر دو سیب زمینی سفید و شیرین در تعداد زیادی از دستور العمل های غذایی سگ و گربه استفاده می شود. بسیاری از دستور العمل ها حاوی هر دو هستند. * نشان می دهد که یک جستجوی کارت وحشی مورد استفاده قرار گرفته است، بنابراین این شماره شامل تمام دستور العمل هایی است که حاوی هر نوع از آن کلمه یا عبارت است.

ما می توانیم آن را بین سیب زمینی شیرین و سیب زمینی سفید بشکنیم. انجام یک جستجو وحشی و کارت برای همه مواد تشکیل دهنده که حاوی سیب زمینی شیرین سیب زمینی شیرین می یابد در 27.5 درصد از دستور العمل های غذای سگ خشک، 17.7 درصد از دستور العمل های غذایی سگ خیس، 23 درصد از دستور العمل های غذایی گربه خشک و 10 درصد از دستور العمل های مواد غذایی گربه مرطوب.

برای برش انواع مختلف سیب زمینی سفید در دستورالعمل ها، از قابلیت جستجو یا قابلیت جستجو برای استفاده از هر گونه سیب زمینی سفید در پایگاه داده استفاده کردیم. این شامل سیب زمینی، سیب زمینی، سیب زمینی خشک شده، سیب زمینی خشک شده، کل سیب زمینی، سیب زمینی یوکان، پروتئین سیب زمینی، نشاسته سیب زمینی و سایر تغییرات است.

این جستجو نوعی سیب زمینی سفید را در 28 درصد دستور العمل های غذایی سگ خشک، 35 درصد دستور العمل های خوراکی سگ، 28 درصد دستور العمل های غذای گربه خشک و 16 درصد دستور غذاها برای گربه های گربه یافت.

توجه داشته باشید که بسیاری از دستور العمل شامل هر دو مواد تشکیل دهنده سیب زمینی سفید و شیرین است، بنابراین شکستن سیب زمینی شیرین و سفید به تعداد بیشتری از ترکیب ترکیب شده است.

ما همچنین در مورد نحوه استفاده از سیب زمینی سفید در غذاهای سگ خشک نگاه کردیم.

سیب زمینی - چه در سیب زمینی، سیب زمینی، سیب زمینی کامل، سیب زمینی آلی، سیب زمینی تازه یا یک سیب زمینی خاص مانند قرمز زمستانی یا یوکان طلا ذکر شده است - در 21 درصد از دستور العمل های ذکر شده بود.

سیب زمینی خشک شده - که به صورت خشک یا خشک شده ذکر شده - در 53.5 درصد از دستورالعمل ها ذکر شده است.

پروتئین سیب زمینی در 5 درصد از دستور العمل ذکر شده است.

نشاسته سیب زمینی در 4.7 درصد از دستور العمل ها فهرست شده است.

غذای سگ سیب زمینی سفید
شایع ترین لیست برای سیب زمینی سفید شکسته شده است. بسیاری از دستور العمل ها دارای بیش از یک نوع سیب زمینی در آنها هستند مانند سیب زمینی و نشاسته سیب زمینی که هر دو به عنوان مواد تشکیل دهنده ذکر شده اند.