Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

مطالعات میکروبیوم، زمینه های جدیدی برای تغذیه مواد غذایی حیوانی را باز می کند

 



تحقیقات در مورد مواد غذایی حیوانی و غذای انسان در مورد میکروبیوم - مجموعه ای از باکتری های روده ای منحصر به فرد هر فرد، سگ، گربه یا حیوانات دیگر در سال های اخیر منفجر شده است. در واقع هر موجود زنده و محیط زیست یک میکروبیوم کلی دارد؛ این فقط به سیستم گوارشی (GI) محدود نمی شود. اما بسیاری از تحقیقات در حال حاضر بر روی میکروبیوم روده و پیوند شگفت انگیز آن با بسیاری از بیماری ها و بیماری ها تمرکز کرده است، به جز تاثیر آن بر تغذیه.

Karl Dawson، Ph.D.، معاون رئيس جمهور و مامور ارشد علمی Alltech، گفت: اکنون محققان به عنوان یک عضو جداگانه به عنوان یک عضو جداگانه که به بدن و سلامت آن تأثیر می گذارد، همچون قلب، مغز و سایر اعضای کلیدی به نظر می رسند. او می گوید: "هر کاری که شما انجام می دهید برای تاثیر گذاری بر روی آن، پیامدهای بزرگی برای سلامتی حیوان یا فرد است." وی طی یک 2018: کنفرانس ایده های Alltech اظهار داشت.

تحقیقات اخیر میکروبیوم در تغذیه انسان و حیوان خانگی

به عنوان مثال، محققان با گروه علوم کامپیوتر و مهندسی و موسسه BioTechnology در دانشگاه مینه سوتا اخیرا مطالعه ای را انجام دادند که نشان می دهد غذاهای انسانی با همان مواد مغذی مشابه یا مشابه با میکروبیوم افراد می تواند اثرات بسیار متفاوتی داشته باشد. NutritionInsight.com به عنوان مثال، با وجود پروفایل های تغذیه ای مشابه، سبزی برگ سبز می تواند بسیار متفاوت از هویج باشد.

Dan Knights، نویسنده ارشد، گفت: "برچسب های تغذیه ای انسان محور هستند." "آنها اطلاعات زیادی در مورد چگونگی تغییرات میکروبیوم از روز به روز یا فرد به فرد ارائه نمی دهند."

در حیوانات خانگی، محققان در حوزههایی نظیر تفاوت میکروبیوم سگها در مقابل گربهها و تأثیر فیبرهای رژیمی و رژیم غذایی بالا بر روی پروفایل میکروبی باکتریهای مدفوع در سگها و گربهها مطالعه میکنند. این ها پیامدهای تغذیه ای حیوانات و سلامت کلی را نشان می دهد: در یک مطالعه سون سند با سندروم روده تحریک پذیر (IBD) نشان داد که غلظت بالاتری از پروتوزوئید خاصی دارد.

سایر تحقیقات انجام شده در دانشگاه ماسی در نیوزیلند ارتباط بین میکروبیوتایپ روده و چاقی، عفونت حاد GI، اسهال، بیماری های آلرژیک و عفونی و همچنین IBD را نشان می دهد. ایمما برمینگام، Ph.D.، دانشمند ارشد با AgResearch و بخشی از تیم تحقیقاتی Massey، با شرایطی مانند چاقی و IBD نیز در ارتباط با محور روده مغز در بدن سگ یا گربه قرار دارد.

با توجه به تحقیقات میکروبیومی حیوان خانگی به یک سطح جدید

روند جدید و سریع رشد مواد غذایی حیوان خانگی، افزایش رژیم های سفارشی و مبتنی بر اشتراک است. یک شرکت با این مدل تجاری، NomNomNow، از تماس جامع و پایدار خود با مشتریان خود برای تحقیق در مورد میکروبیوم استفاده می کند. دو مدیر شرکت، رایان هاناکر، Ph.D.، مدیر میکروب شناسی، و جاستین شمالبرگ، DVM، DACVN، افسر ارشد تغذیه، تحقیقات خود را، برخی از یافته های فعلی و مطالعات آینده در طول انجمن پتفود اروپا، 13 ژوئن در کلن آلمان، شرح داد. (شمالبرگ سهم خود را از ارائه از طریق ویدیو به اشتراک گذاشت.)

NomNomNow به عنوان بخشی از ارتباطات مداوم خود با پایگاه مشتری خود، گروهی را تشکیل داد تا پروفایل میکروبیوم از حیوانات خانگی صاحبان را انجام دهد. این صاحبان حتی اطلاعات دقیق تر درباره سلامت حیوانات خانگی، رژیم غذایی و عادات غذایی خود را نسبت به سایر مشتریان NomNomNow ارائه می دهند - پاسخ دادن به 115 سوال در پنج دسته - به علاوه آنها یک کیت برای جمع آوری نمونه های غیر تهاجمی از حیوانات خانگی خود را دریافت می کنند. سپس صاحبان دریافت گزارش ارزیابی سلامت حیوان خانگی و گزارش های میکروبیومی دوره ای تولید شده توسط این شرکت می پردازند.

Honaker گفت، داده ها جمع آوری شده و تجزیه و تحلیل حاصل از آن ارائه بینش های متعدد به این شرکت و مشتریان آن است، و همچنین می تواند فرصت برای کل صنعت مواد غذایی حیوان خانگی ایجاد کند. به عنوان مثال، این منبع غنی از اطلاعات الهام گرفته از او و تیم او برای حرکت به سمت انتشار علمی از برخی از نتایج است. او گفت: "پیشرفت علم، نتایج بیشتر و به طور فزایندهای عملی می شود."

NomNomNow همچنین از داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای توسعه محصول و محصولات متقابل فروش استفاده می کند، شرکت کنندگان را در برنامه اشتراک اشتراک حیوانات خود قرار می دهد و با مشتریان در یک راه جدید ارتباط برقرار می کند. برای مشتریانی که مشارکت می کنند، آنها مقایسه می کنند که سلامت حیوانات حیوانات خانگی و نظارت بر میکروبیوم آنها در طول زمان، درک ارتباط بین میکروبیوم با شرایط موجود و محصولات سفارشی و حساسیت مشارکت در علم شهروندی است.

آمار و برنامه های کاربردی برای صنایع غذایی حیوانات خانگی

تا به امروز، تلاش های NomNomNow داده ها و بینش ها را در زمینه هایی از قبیل:

  • ایالات با بالاترین میزان چاقی حیوان خانگی و مربوط به آن یکی از ویژگی های کلیدی شرکت کنترل بخشی از غذای حیوانات خانگی تمام مشتریان است؛
  • هوناکر گفت: اندازه سگ و رابطه بین بیماری پریودنتال و آرتریت، که توسط ادبیات پشتیبانی می شود)؛
  • تفاوت های جالب بین سگ ها و گربه ها از لحاظ بیماری روده و سایر شرایط. به عنوان مثال، سگ ها "اشکالات" روده ای بیشتری دارند نسبت به گربه ها؛
  • سگها با آلرژی، که دارای تعداد زیادی باکتری روده هستند که سگهای "سالم" دارند.

درسهایی که NomNomNow تا به امروز آموخته است، قطعا می تواند به دیگر شرکت های مواد غذایی حیوانات خانگی اعمال شود. Honaker گفت: یک پلت فرم فروش مستقیم به مصرف کننده در شناخت مشتریان و حیوانات خانگی خود ارزشمند است و راه منحصر به فرد و ارزان برای جمع آوری داده هایی که می تواند به نفع همه باشد، ارائه می دهد.

این مهم است زیرا روش های جدید برای ارزیابی عملکرد تغذیه ای ضروری است و اکثر آنها نمی توانند تحقیقات خود را انجام دهند. تا به حال، شاید. Honaker گفت: "داده های بزرگ و علم معنی دار نباید به معنای بودجه های بزرگ باشد."

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]