Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

غذای حیوان خانگی بدون دانه که هنوز در آمریکای لاتین محبوب نیست

 



همانطور که روند انسانی همچنان در بازار جهانی مواد غذایی حیوانات نفوذ می کند، محصولات غلات و حبوبات در میان صاحبان حیوانات خانگی محبوب تر می شوند که مایل به کاهش محتوای غلات در رژیم های حیوانات خانگی خود هستند. هر دو غذای حیوان خانگی بدون دانه و غلات برای حیوانات خانگی مفید هستند. در این راستا، تحقیقات گسترده ای در حال انجام است تا مزایای بیشتر و خطرات احتمالی مواد غذایی حیوان خانگی بدون دانه را درک کنند.

دانه ها، به ویژه ذرت، هنوز هم در آمریکای لاتین به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند

متخصصان تغذیه معتقدند محصولات بدون دانه بدون افزودن رژیم های غذایی بدون گلوتن و پائولو هستند که در برخی از اقتصادهای توسعه یافته پذیرفته شده و گسترده هستند و هنوز در آمریکای لاتین اندک هستند. به همین ترتیب، محصولات غذایی حیوان خانگی حیوان خانگی بدون دانه در اکثر کشورهای آمریکای لاتین حضور دارند؛ با این حال، این ها گسترده نیستند و محدود به فقط برخی از واردات و چند مارک محلی است.

منطقه تولید و مصرف انواع غلات را به همراه ذرت انواع غالب برای ظروف متعدد. علاوه بر این، ذرت به طور گسترده برای صنعت خوراک دام و به ویژه در بسیاری از فرمولاسیون مواد غذایی حیوان خانگی استفاده می شود. در واقع، ذرت به طور کلی مواد اولیه و فراوانی برای مارک های مواد غذایی حیوان خانگی پیشرو است.

دلایل توضیح پذیرش پذیری غلات در آمریکای لاتین هم فرهنگی و هم مالی است و ذرت را یک ماده نامناسب در مواد غذایی حیوانی می داند.

چالش های تولید کنندگان مواد غذایی حیوانی در آمریکای لاتین

با این نشانه، بزرگترین چالش ها برای تولید کنندگان محلی در کاهش محتوای دانه در محصولات مواد غذایی حیوان خانگی عبارتند از:

  1. قیمت محصولات خوراکی خوراکی دانه ای به طور کلی در مقایسه با فرمول های بدون دانه، ارزان هستند. محصولات جدید نیاز به جایگزینی غلات با مواد با کیفیت بالا و محصولات گوشتی خام دارند، و آنها را نسبتا ارزان تر می کند.
  2. فرهنگ. به عنوان بخشی از غذاهای اجدادی، مردم محلی دوست دارند ذرت را به روش های مختلفی بخورند. به عنوان مواد غذایی مواد غذایی حیوانی تا حدودی گسترش سلیقه و مواد تشکیل دهنده انسان است، بعید است که مصرف کنندگان کاهش می دهد دانه در وعده های غذایی خود و، در نتیجه، در محصولات مواد غذایی حیوانی.
  3. زیر ساخت. تقریبا تمام زیرساخت های محلی برای تولید محصولات حیوانی حیوانی در منطقه شامل ماشین آلات سازگار با مدیریت و پردازش ذرت است.

یک اقدام کلیدی برای توسعه محصول جدید، توجه به این نکته است که برخی از روند جهانی مانند محصولات بدون دانه، گرچه جذاب به دلیل مزایای و محبوبیت آن در سایر نقاط، ممکن است برای بازارهای آمریکای لاتین مناسب نباشد و ممکن است در این منطقه بلندتر شود.