Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

غذای حیوان خانگی با غذای گوشتی آمریکایی ممکن است پایدار بماند

 



دانیل استوفنر، مدیر محصول برای Bühler، در ویدئویی از انجمن پتفود 2018 (در زیر) گفت که گوشت گوشت به معنای یک چیز در غذای حیوان خانگی اروپایی و دیگری در ایالات متحده است. محتوای آب نسبتا پایین در غذای حیوانات خانگی گوشتی سبک آمریکایی ممکن است این نسخه را آسانتر کند تا با خواسته های پایداری صاحبان حیوانات سازگار باشد.

او گفت: "گوشت بالا چطور به نظر می رسد؟" "گوشت تازه چه چیزی واقعا معنی دارد؟ مقدار زیادی گوشت تازه در ایالات متحده به معنای مشابه در اروپا نیست، بنابراین ما [observation] این است که در ایالات متحده آمریکا 30 تا 40 درصد گوشت تازه گوشت را در یک کیسه خشک خشک می کند. این در حال حاضر گوشت بالا است.

برای 2015 انجمن حیوانات خانگی ثبت نام کنید

"در اروپا، ما حدود 80 تا 90 درصد گوشت تازه را صحبت می کنیم و دشوار است زیرا گوشت حدود 70 تا 75 درصد رطوبت دارد.

استوفنر گفت: "اگر ما رطوبت زیادی اضافه کنیم، برای دریافت یک محصول خوب مشکل می شود." "آیا در شکل خوب است و هنوز هم گسترش یافته است؟"

پایداری استفاده از انرژی خشک خشک Kibble

پس از اکستروژن، کبد گوشتی مرطوب باید خشک شود. رطوبت بیشتر، بیشتر انرژی مورد نیاز برای تبخیر آن است. او گفت که این یک چالش پایداری بزرگ برای شکلات های گوشتی فوق العاده بالا در اروپا است.

استوفنر پیشنهاد کرد که گوشت بزرگی که ما آن را در اروپا می بینیم، در نهایت به دلیل جنبه های پایداری ناپدید می شود.

با این حال، او معتقد است که غذاهای حیوان خانگی با کیفیت بالا با 30 تا 40 درصد گاو تازه، مانند ایالات متحده، ممکن است به عنوان محبوب ترین روند تغذیه حیوانات خانگی زنده بماند.

درباره رویدادهای انجمن Petfood

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد غذای حیوان خانگی با کیفیت بالا و سایر گرایش ها، به انجمن حیوانات خانگی 2019 مراجعه کنید. انجمن پتفود، رویداد نمایشگاه تجارت غیرمعمول برای متخصصان حیوانات خانگی از سراسر جهان به شبکه، مبادله ایده ها و انجام تجارت با یکدیگر است. و با تولید کنندگان و تامین کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی پیشرو صنعت. انجمن پتفورد 2019 در 29 آگوست تا 1 مه 2019 در مرکز کانزاس سیتی کانزاس در کانزاس سیتی، میسوری، ایالات متحده آمریکا برگزار می شود. اکنون ثبت نام برای انجمن پتفود 2019 است.