Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

غذاهای جدید سگ ، toppers آدرس نگرانی های DCM در SuperZoo است

 

در ویترین محصولات جدید در SuperZoo 2019 ، سازندگان مواد غذایی سگ واکنش های خود را نسبت به نگرانی های مداوم درباره کاردیومیوپاتی گشاد شده (DCM) نشان دادند. از آبپاش های تائورین گرفته تا وعده های حبوبات ، محصولات جدید DCM را با طیف گسترده ای از روشها مطرح می كنند. با این حال ، هیچ پاسخ و راه حلی برای مسئله ارائه شده در محصولات جدید وجود ندارد ، چه بسا آینه ای از عدم قطعیت های مربوط به همبستگی DCM با غذاهای حیوان خانگی بدون دانه باشد.

 

مکمل تائورین برای مبارزه با DCM

 

محققان تغذیه حیوانات اهلی ، طی مکالمه پنل در Petfood Forum 2019 ، مکمل تائورین در غذای سگ ها را به عنوان یک پتانسیل ، اقدام به جلوگیری از جلوگیری از DCM پیشنهاد کردند ، در حالی که دانشمندان به دنبال پاسخ های سخت می گردند. BioVibrant Taurine Plus InClover در یک ظرف شاکر مانند یکی از ادویه های ادویه دار موجود است. غذای غذای سگ به عنوان “قطعه گمشده برای آرامش ذهن” به بازار عرضه می شود.

 

مکمل تورین ممکن است احتمال ابتلا به DCM از سگ را کاهش دهد. یک استراتژی مشابه خطر ابتلا به DCM در گربه ها را کاهش می دهد. گربه ها نمی توانند تائورین را در بدن خود سنتز کنند. غذای گربه باید مواد شیمیایی را تهیه کند ، دقیقاً همانگونه که حیوانات طعمه روزگاری برای قلابها انجام می دادند. دانشمندان تصور می كردند كه سگها قادر به سنتز تورین هستند ، اگرچه چند نژاد مانند طلای بازیابی مستعد ابتلا به DCM هستند. اکنون ، هیچ کس 100٪ مطمئن نیست که چرا به نظر می رسد برخی از سگها در مسیر متابولیک مربوط به تائورین مشکل دارند یا حتی این موارد حتی مربوط به موارد فعلی DCM است.

 

ادعاهای عاری از مربوط به DCM

 

بازاریابی محصولات جدید غذای سگ متمرکز بر جلوگیری از ترکیبات ذکر شده در تحقیقات FDA مانند حبوبات ، سیب زمینی و نخود بود. به عنوان مثال ، رفتارهای جدید سگ Identity بدون علامت حبوبات ، همراه با دانه غلات انجام شد. غذاهای حیوانات اهلی ، دستور تهیه غذاهای جدید سگ و گربه را به صورت عاری از سیب زمینی و نخود فرنگی به بازار عرضه کردند. سایر محصولات جدید به همراه نمایشگرهای موجود در طبقه نمایش SuperZoo ، از کمبود مشابه حبوبات ، نخود فرنگی و سیب زمینی حمایت کردند.

 

تحقیقات فدرال از همبستگی DCM با سگ

 

تا به امروز ، محققان سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) رابطه علی را بین DCM و غذاهای سگ غنی از حبوبات یا سیب زمینی پیدا نکرده اند. با این حال ، بیشتر موارد DCM که به نمایندگان فدرال گزارش شده است ، سگهایی را شامل می شوند که برخی غذاهای سگ بدون دانه را می خورند. با این حال ، سگ های به مراتب بیشتری که سالها همان غذای مشابه را می خورند ، هرگز مسائل بهداشتی مشابهی ایجاد نمی کنند. نه محققان فدرال و نه دانشگاهیان تصور نمی كنند كه چرا هزاران سگ با نژادهای مشابه و شیوه زندگی آنها رژیم های غذایی بدون دانه را در حبوبات یا سیب زمینی های سنگین و بدون هیچگونه مشكل قلبی می خورند ، در حالی كه وجوه شخصی آنها DCM را توسعه می دهد. به همین ترتیب ، محققان نمی دانند که چرا موارد DCM فقط در چند سال گذشته ظاهر می شود ، اگرچه غذای سگ بدون دانه به راحتی برای یک دهه در دسترس بوده است.