Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

عطر و طعم غذای حیوانات می تواند وفاداری برند سگ، صاحبان گربه را افزایش دهد

 



عطر و بوی غذای حیوانات می تواند سبب تماشای سگ ها و گربه ها برای غذا شود و سپس به وفاداری مصرف کننده تبدیل شود. متخصصان صنعت یک وبینار را بررسی خواهند کرد که چگونه بوی های غذای حیوانات بر ترجیحات و احساسات صاحبان تاثیر می گذارد. آنها همچنین در مورد چگونگی جلوگیری از ایجاد عطر که حیوانات حیوانات وحشی را در اختیار می گذارد، اما صاحبان اتاق را از بین می برند.

وبینار: بهبود بوی غذای حیوانات برای افزایش وفاداری برند

ثبت نام کنید تا بدانید که بوی های غذای حیوان خانگی با ترجیح و احساسات صاحبان حیوانات مرتبط هستند.

اکتبر 16، 2018

ساعت 8:00 صبح در ساعت CDT (ساعت 1:00 صبح GMT)

Diana Pet Food حامی این بیانیه است که توسط Petfood Industry و WATT Global Media ارائه شده است.

اهمیت بوی غذای حیوان خانگی

پخت و پز غذا، که بوی نقش مهمی را ایفا می کند، اهمیت جدیدی را به خود اختصاص داده است، زیرا صاحبان سگ و گربه به طور فزاینده حیوانات خانگی را به عنوان خانواده مشاهده می کنند. طبق گفته Chloe Champion، مدیر بازاریابی و ارتباطات Diana Pet Food، پدر و مادر حیوانات خانگی می خواهند سگ ها و گربه ها را از غذای خود لذت ببرند، اما مردم می خواهند غذاهای حیوانات نیز سالم باشند.

قهرمان به Petfood Industry گفت: "صاحبان زمان غذا یک لحظه کلیدی برای تقویت پیوند عاطفی با حیوانات خانگی خود هستند. بنابراین، عملکرد مواد غذایی دیگر به سادگی بر تنظیمات حیوانات خانگی تمرکز نمی کند، بلکه به ابعاد انسانی توجه می کند: درک صاحبان حیوانات از لذت حیوان خانگی خود.

او گفت: "تولید کنندگان غذای حیوانات دارای فرصت استراتژیک برای توسعه محصولاتی هستند که نه تنها نیازهای تغذیه ای را برآورده می کنند و گرسنگی را برآورده می کنند، بلکه موجب پاسخ عاطفی در حیوانات خانگی نیز می شود که به صاحب خود واضح است."

قهرمان گفت: راز دستیابی به این نوع مواد غذایی حیوان خانگی یک رویکرد جامع است که از علم حمایت می شود.

تجزیه و تحلیل حسگر حیوان خانگی غذای مزایای رقابتی را فراهم می آورد

Kadri Koppel، Ph.D.، استاديار دانشگاه ايالتي کانزاس در طول سخنراني خود در سخنراني در کارگاه نوآوري Petfood در کانزاس سيتي، ميسوري، ايالات متحده در تاریخ 3 آوریل 2017.

او به Petfood Industry گفت: "آزمایش حسی را به عنوان یکی از راه هایی برای کشف کردن حیوانات خانگی و صاحبان حیوانات واقعا در نظر بگیرید." "من فکر می کنم که به موفقیت شما در بازار و موفقیت شما کمک می کند."

او گفت که، خصوصیات حیوانات خانگی، واکنش حیوانات خانگی و مشاهدات صاحبان یک مثلث تاثیرگذار بر اینکه آیا غذای حیوان خانگی در بازار موفق است، ایجاد می شود. بوی، بافت، طعم و دیگر احساسات می تواند تعیین کند که آیا سگ ها و گربه ها یک غذای حیوان خانگی را قبول یا رد می کنند. به طور مشابه، ویژگی های حسی مواد غذایی حیوان خانگی و بسته بندی آن، تاثیر گذار بودن دامداران حیوان خانگی را درک می کنند.

Koppel گفت: "یک مشکل عمده در تجزیه و تحلیل حسی مواد غذایی حیوان خانگی این است که تسترها نیاز به آموزش دارند تا هدف باشند." "این مربوط به تنظیمات انسانی نیست. داوران باید آموزش داده شوند تا ویژگی های غذای حیوانات را توصیف کنند نه واکنش ذاتی آنها به آن. "

هنگامی که این مشخصه ها تعیین می شود، نتایج می توانند به شرکت های مواد غذایی حیوانی کمک کنند که در مورد ویژگی های حیوانی، ترجیحات حیوانات برای یک غذا و یا دیگر هنگامی که آزمایش ها با حیوانات انجام می شود، تاثیر می گذارد.