Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

زبان درباره چاقی حیوان خانگی کلید کمک به درمان آن است

 



چاقی، چه در حیوانات خانگی و چه در انسان، یک بیماری مزمن است که بر روی هر سیستم بدن تاثیر می گذارد و بیماری های مزمن نمی توانند درمان شوند. نیاز به شناخت و تأیید این واقعیت، یک پیام کلیدی از دکتر الکس آلمانی، استاد پزشکی دامپزشکی در دانشگاه لیورپول و تد کایل، R.Ph.، داروساز و حرفه ای نوآوری بهداشت و درمان با ConscienHealth، در طول یک نمایش مشترک در کنفرانس آینده حیوانات حیوانات سلطنتی کانین در 24 اکتبر در پاریس.

هر دو کارشناس همچنین اشاره کردند که نگرانی در مورد چاقی و اضافه وزن به تلاش برای حل این مسئله کمک نمی کند. کایل، در مورد چاقی انسان، گفت: "در ایالات متحده، این مسئله منجر به تمایل جامعه به تمرکز بر مسئولیت فردی شده است. او توضیح داد که این نگرش شروع به تغییر می کند، با این حال، مردم درک وضعیت را بسیار پیچیده تر می کنند و ژنتیک نقش مهمی ایفا می کند.

آلمانی ها می گویند: "با توجه به حیوانات خانگی:" تعصب وزن در مسیر پیشرفت است "، افزود که اطلاعات کمتری در مورد چاقی حیوان خانگی نیز مانع تلاش های آنها شده است، هر چند شواهد رو به رشدی از اثرات بهداشتی این بیماری بر روی سگ ها و گربه ها وجود دارد. این نیز با طول عمر درست است: آلمان گفت: مطالعه جدید، "گرم کردن مطبوعات" از مرکز ولتام برای تغذیه حیوان خانگی، با استفاده از داده ها از بیمارستان های بانفیلد پت (هر دو بخش از مریخ، به عنوان سلطنتی کانین)، نشان می دهد عمر می تواند بسته به نژاد، از 3 درصد به بیش از 15 درصد سگ ها کاهش می یابد (عکس بالا را ببینید).

چاقی چاقی می تواند مورد توجه و بهبود قرار گیرد؟

علاوه بر هشدارها و نگرانی ها، ارائه آلمان بر توصیه های مربوط به چاقی حیوان خانگی متمرکز بود:

  • چاقی به صورت بالینی و به طور رسمی به عنوان یک بیماری تعریف می شود. آلمان می گوید این اتفاق می افتد در سلامت انسان ها، اما برای حیوانات خانگی عقب مانده است، اما تلاش ها در حال انجام است. بر اساس گفته های آلمانی، یک طرح جدید، اعلامیه جهانی موضع چاقی جهانی، توسط سازمان های دامپزشکی مانند انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا، انجمن دامپزشکی بریتانیا، BSAVA، و تنها روز قبل از کنفرانس، آکادمی تغذیه دامپزشکی آمریکا، تایید شده است.
  • بهبود ارتباطات در مورد چاقی، به ویژه با دامپزشکان. آلمان داده ها را از مطالعه ی سوابق دامپزشکی در بریتانیا که توسط تیم وی انجام شده نشان می دهد و نشان می دهد که نظرات دامپزشکان در مورد بازدیدکنندگان بیمار از شرایط "اضافه وزن" و "چاق" کمتر از 1 درصد زمان استفاده می کند - هرچند 50 تا 60 درصد سگ ها در انگلستان چاقی شناخته شده است. آلمان می گوید این امر می تواند به دلیل تعصب باشد. مشکل دیگر این است که حتی وقتی دامپزشکان چاقی را در یک حیوان خانگی تشخیص می دهند، آنها ابزار یا اعتماد به نفس ندارند که گفتگو را با صاحب دشوار و "محکم" کنند. راه حل؟ صنعت و دانشگاه باید آموزش هایی برای دامپزشکان در مورد چگونگی استفاده از این مکالمات را به شیوه غیرواقعی، از جمله استفاده از تکنولوژی مانند برنامه ChangeTalk، ارائه دهند.
  • اهداف کاهش وزن را تعریف کنید. از آنجا که چاقی یکی از بیماری های مزمن است، گفتگو با آلمان برای درمان دراز مدت دشوار است. کاهش وزن اغلب در ابتدا سریع است، و پس از آن فلات. همین مسئله برای سازگاری مالکیت با برنامه های کاهش وزن برای حیوانات خانگی خود درست است. آلمان به جای تمرکز بر اعداد مانند میزان ضرر و زیان، اهداف وزن ایدهآل، توصیه میکند که تمرکز خود را بر مزایا، مانند ساختن سگ لنگ، بیشتر متحرک کند. او گفت: "این بسیار قابل دستیابی، کوتاه تر و عملی تر است، تمرکز بر روی 12 هفته اول." او یکی دیگر از مطالعات جدید را، که توسط Royal Canin به چاپ رسیده است، نشان می دهد که حتی از دست دادن وزن 6 تا 9 درصد می تواند به طور قابل توجهی لنگش در سگ ها و گربه ها را بهبود بخشد.
  • ایجاد راهکارهای مبتنی بر شواهد در پیشگیری از چاقی. این نیز در مورد انسانها مورد نیاز است، آلمان اظهار داشت؛ با حیوانات خانگی، باید با بچه گربه ها و توله سگها شروع شود، زیرا چاقی اغلب در اوایل زندگی حیوان خانگی آغاز می شود.
  • زبان ما درباره چاقی، برای حیوانات خانگی و انسان را تغییر دهید. "ما نمی گوئیم،" و بنابراین است سرطان'؛ ما آنها را می گوئیم دارند سرطان، "گفت آلمان. "ما باید با چاقی هم همین کار را بکنیم."

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]