Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

رژیم غذایی سگ نجات حیوانات نشان دهنده سبک زندگی فعال است

در جلوی نمایش، هاله نگاه کمی به خود جلب کرد، به طوری که به جای اینکه فقط با خطر و صرفه جویی در زندگی روبرو شود. در طول فیلم، او نشسته به طور مستقیم، با دقت تماشای صفحه نمایش و کسانی که در اطراف او. او در پایان یک فیلم اکشن، یک هواپیما قهرمان را دریافت کرد و مدال دریافت کرد.

 

کریستین “گربه” لابرادا، یک متخصص سگ با نجات آتش نشانی میامی داعد در فلوریدا، از زمان تولدت مبارک، برای بهبود مهارت های نجات بلافاصله خود، کار کرده است. این فیلم به داستان مبدأ پویایی پویا می پردازد.

 

سگ جستجو و نجات سیب و گوشت را می خورد

 

هنگامی که هالو و لابرادا به حالت عادی و در عین حال قهرمانانه خود برمی گردند، هاله ترکیبی از غذاها را بسته به نیاز انرژی خود می بخشد.

 

او گفت: “هاله کیبلت را می خورد و من در یک گوشت گاو یا مرغ کمی مخلوط می کنم تا کمی کمی آن را طعم بخورم و سپس شاید بعضی از بیکن ها را داشته باشم.” “هر چه، فقط برای آن را سالم و خوشحال برای او.”

 

مقدار هاله خوردن بستگی به کار او دارد.

 

لابرادا گفت: “من او را یک بار در صبح و یک بار بعد از ظهر بخورم.” “درباره یک فنجان به یک فنجان و یک بار هر خوراکی. سپس اگر او بیشتر کار می کند، من بیشتر او را می خورم. اگر او کار نمی کند و او آن را نمی خورد، پس او آن را نمی خورد. ”

 

Labrada دوست دارد برای استفاده، به ویژه در هنگام کار، از بیت های بیکن برای پاداش تلاش هاله استفاده کند.

 

ستاره های فیلم IMAX “Superpower Dogs” فرش قرمز را در نمایشگاه فیلم سهبعدی در لس آنجلس در تاریخ 9 مارس به راه انداختند. از نجات دهنده آلپ، هنری Border Collie به روح درمانگر Ricochet Retriever طلایی، سگ ها زندگی قهرمانانه را تجربه کردند . این فیلم به داستان های آنها، در حالی که به دنبال آموزش یک هلندی شفرد، هاله، از زمان تولد تا صدور گواهینامه به عنوان یک سگ نجات سوانح.

 

با توجه به افرادی که آنها را برای اولین بار به همراه آوردند، برای تغذیه سبک زندگی فعال خود، سگها انواع مختلف رژیم غذایی را خوردند.

 

مری پکاترین فیلم IMAX را که با همکاری گروه های مختلف سگ کار می کرد، حمایت کرد.