Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

روند غذای حیوانات اهلی چینی در حال جلب توجه بازار جهانی است

 



به گفته جرل کوک ، مدیر عامل شرکت اعتیاد حیوانات خانگی ، فروش مواد غذایی حیوان خانگی بدون دانه در چین از سال 2016 تا 2018 173 درصد رشد داشته است و تعداد صاحبان حیوانات اهلی آن را 158 درصد افزایش می دهد. این یکی از نشانه های کلیدی است که صاحبان حیوانات اهلی چینی توجه بیشتری به مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون غذاهای حیوانات اهلی خریداری می کنند ، درست مانند همتایان خود در بسیاری از مناطق دیگر جهان.

علائم دیگر شامل افزایش چشمگیر 687٪ صاحبان حیوانات خانگی به خرید غذاهای کامل تغذیه ای (بر خلاف رفتارهای حیوان خانگی و میان وعده ها ، احتمالاً) و همچنین رشد فروش محصولاتی که برای مراحل یا شرایط خاص زندگی تهیه شده اند - برای مثال ، افزایش 229٪ در غذاها کوئک گفت: برای حیوانات اهلی شده یا بی پروا و 86٪ رشد در گربه های باردار یا سگها. (او منبع اطلاعات خود را ارائه نداد.)

Kwek با ارائه در Petfood Forum China 2019 در تاریخ 20 اوت در شانگهای ، كوك راهكارها و نكات لازم برای مارك های غذای حیوانات اهلی ، به ویژه مواردی را كه از خارج از كشور چین وارد می شوند ، برای موفقیت در این كشور توضیح داد. وی گفت ، اولین قدم درک این بازار بی نظیر و مصرف کنندگان آن است.

مصرف کنندگان حیوان خانگی چینی بی نظیر هستند

کوک گفت: "چین یک بازار کاملاً متفاوت از سایر کشورهاست." اگرچه این امر در بسیاری از زمینه ها صحیح به نظر می رسد (مانند عدم درک کامل مفهوم مالکیت معنوی) ، وی بر مصرف کنندگان خرید حیوانات اهلی متمرکز شد که:

  • تحقیقات بیشتری را نسبت به هر کس دیگری انجام دهید تا مشخص کنید که آیا آنها می توانند به یک حیوان خانگی اعتماد کنند یا بگویند "جعلی" است یا نه؟
  • محصولات وارداتی را اغلب با کیفیت بالاتر درک می کنید.
  • بسیار باهوش هستند - تجارت الکترونیکی کانال بسیار بزرگی برای غذای حیوانات اهلی در چین است.
  • تجارت الکترونیکی مرزی را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد ببینید.
  • تمایل به زندگی در آپارتمان ها یا در محله های بسیار نزدیک با حیوانات خانگی خود دارند ، بنابراین بسیاری از آنها دارای سگ های کوچکتر هستند.
  • کواک گفت ، درمورد محصولات و مواد مغذی مشابه با سایر بازارها ، اطلاعات غلط وجود دارد - به عنوان مثال ، اسطوره ای در چین وجود دارد که اگر kibble در آب حل نشود ، جعلی است.

روند مواد تشکیل دهنده مواد غذایی حیوانات اهلی در نمایشگاه حیوانات اهلی (Pet Fair Asia)

بسیاری از نقاط و داده های Kwek توسط محصولات و نمایشگرهای بازاریابی در Pet Fair Asia پشتیبانی می شوند ، یک نمایشگاه بزرگ تجاری که به دنبال Petfood Forum چین بود. به عنوان مثال ، مواد اولیه در مرکز و مرکز بودند ، که ثابت می کند شرکت های مواد غذایی خانگی که در چین تولید می شوند و محصولات خود را در آنجا می فروشند ، به منافع مصرف کننده پاسخ می دهند.

اگرچه این محصولات و غرفه ها مانند نمایشگاههایی که اغلب در نمایشگاه های حیوانات اهلی در مناطق غربی دیده می شوند ، تکرار می شوند ، برخی از غرفه داران نمایشگاه پت فیر آسیا آن را به سطح جدیدی برده اند. این امر در مورد مارک های مواد غذایی حیوان خانگی صادق بود ، اما همچنین تأمین کنندگان صنعت از "مواد اولیه ارگانیک" استفاده می کردند یا با نمایشگرهای بزرگ برجسته کشورهای مبداء مواد تشکیل دهنده آنها را برجسته می کردند.

علاوه بر این ، من متوجه شدم که برخی از مارک های غذای حیوانات اهلی مستقر در آمریکای شمالی به وضوح دارای رتبه های مثبت از انتشاراتی مانند Whole Dog Journal. (من باید تعجب كنم كه خرده فروشان یا مصرف كنندگان چینی حتی می دانند كه این نشریه چیست ، اما ظاهراً رتبه های مثبت در هر بازاری خوب بازی می كنند؟)

سایر ترکیبات که در این نمایشگاه مشاهده می شود شامل رمان ، پروتئین های عجیب و غریب (زرده تخم بلدرچین خشک شده یخ زده ، کسی است؟) - که اغلب با عکس های بزرگ و زیبا از حیوانات منبع در بسته های غذای حیوانات اهلی نشان داده شده اند - یا نامگذاری ، دوباره روی بسته بندی ، خاص است. مارک های مواد تشکیل دهنده ، مانند یک ترکیب برتر ویتامین.

بسته بندی ، فناوری و آینده

به ذکر بسته های بسته بندی توجه داشته باشید: روند دیگر در شانگهای گسترش مفاهیم پیچیده و در برخی موارد بسته بندی منحصر به فرد و بازاریابی بود. گرافیک های Mondrian در غرفه های مختلف ظاهر شد ، و من ایده های جالبی مانند نوشیدنی "قهوه" برای حیوانات خانگی دیدم تا صاحبان آنها بتوانند در آنچه که تبدیل به یک تجربه محبوب برای مصرف کنندگان چینی شده است ، سهیم شوند (Starbucks و خرده فروشان مشابه قهوه در آنجا به طور فزاینده ای متداول هستند).

یک ایده منحصر به فرد دیگر: قرار دادن گرافیک در قسمت پایین قوطی های حیوانات اهلی و نمایش وارونه کردن آنها. حدس من این است که قسمت پایین صاف فضای نمایشگر بهتری برای گرافیک ارائه می دهد ، به علاوه شاید موقعیت وارونه به پایین محتویات را مخلوط نگه دارد؟

و کوک در مورد فن آوری تکنولوژی مصرف کننده چینی مورد توجه قرار گرفت. پت فیر آسیا یک بخش از یک سالن را به محصولات حیوان خانگی وابسته به فناوری اختصاص داده است. غرفه های آنجا شامل یک شرکت به نام PetWifi بود که چندین محصول غذایی خانگی (بسیاری از خارج از چین) را نمایش داده و یک صفحه نمایش ویدیویی بزرگ که نحوه سفارش آنها از طریق سیستم آنلاین این شرکت را توضیح می دهد.

بازار مواد غذایی و محصولات حیوانات اهلی چین به اندازه ای سریع در حال رشد است که پیش بینی آن از کجا به سمت آن دشوار است ، و ابرهای طوفانی بالقوه ای در افق روشن وجود دارد: علاوه بر آشکار (مانند جنگ تجاری چین با آمریکا) ، مقررات جدید مواد غذایی حیوانات خانگی را تهدید می کند. برای محدود کردن بیشتر واردات و بستن شکافی که به تجارت الکترونیکی مرزی اجازه دهد. بعلاوه ، در نهایت ممکن است این مقررات در بسیاری از ادعاهای موجود در مورد عناصر و محصولات حاکم باشد که کارشناسان بازار گمان می کنند اصلاً اثبات نشده اند. و از آنجا که این بازار روندهای جهانی را از نزدیک دنبال می کند ، نیروها می توانند علیه آنها صف آرایی کنند (مانند غذای حیوانات اهلی بدون دانه و کاردیومیوپاتی گشاد شده سگ در ایالات متحده).

با این حال ، در حال حاضر برای غذای حیوانات اهلی در چین ، به نظر می رسد تنها راه سریع رو به جلو است.

لینکدین

فیس بوک

ر

[email protected]