Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

داده های مواد غذایی حیوان خانگی: هزینه های ایالات متحده، صاحبان حیوانات خانگی به حیوانات خانگی تبدیل می شوند

 



کودکان آمریکایی پس از کاهش هزینه سال قبل، هزینه های خود را برای مواد غذایی حیوانی تقریبا 32 درصد در سال 2017 افزایش دادند. و شاید حتی برای آینده بازار مواد غذایی حیوانات مثبت تر باشد، هزینه های صاحبان حیوانات خانگی نسل X در سال گذشته به میزان 12.4 درصد افزایش یافت و رشد سالیانه آن ها 5.2 درصد بود. علاوه بر این اعداد، یک مجموعه متفاوتی از اطلاعات مربوط به گفتگوهای صاحب دامپزشک و حیوان خانگی درباره تغذیه و تغذیه حیوانات، تصویری از وضعیت بازار و آینده در سال 2019 را ارائه می دهد.

بومرها و نسل های جوان رانندگی هزینه های مواد غذایی خانگی

داده های مصرف مواد غذایی حیوان خانگی ایالات متحده از آخرین معاینه جامع جان گیبونز و تجزیه و تحلیل شماره های جمع آوری شده توسط اداره آمار کار ایالات متحده برای سال 2017 (آخرین سال تمام در دسترس) می باشد. با نگاهی به هزینه های بخش های مصرف کننده (CU ها، اساسا همان خانوارها)، Gibbons این تقسیم را به اشتراک گذاشت:

  • مجموع مصرف مواد غذایی حیوان خانگی ایالات متحده تا سال 2017 بالغ بر 4.61 میلیارد دلار بود که به ترتیب به 31.1 میلیارد دلار رسید. متوسط ​​هزینه های CU تقریبا 240 دلار بود.
  • 11.92 ملیارد دالر امریکایی به میزان 45.9 درصد از کل، با متوسط ​​بومر CU هزینه حدود 349 دلار برای مواد غذایی حیوان خانگی، بالاترین میانگین تا حد زیادی.
  • به طور متوسط ​​Gen X CU 224.52 دلار به ازای مواد غذایی حیوانات خانگی اختصاص داده است که مجموعا برای جمعیت 7.71 میلیارد دلار آمریکا و یا تقریبا 25 درصد کل مصرف مواد غذایی حیوان خانگی ایالات متحده است. گیبونز اظهار داشت که این در حال حاضر بالاترین گروه درآمد است، اما در مورد غذای حیوانات ارزشمند است.
  • Millennials 5.05 میلیارد دلار برای مواد غذایی حیوانات خانگی در سال 2017 (16 درصد از هزینه های کلی) یا 15.4 دلار آمریکا برای میانگین CU صرف کردند. گیبونز گفت، این تنها جمعیت شناسی است که در سال 2016 و 2017 میزان مصرف مواد غذایی حیوانات را افزایش داد، هرچند 80 درصد رشد در سال 2017 از افزایش CU های هزاره گذشته بود.
  • نسل های قدیمی تر، که اغلب به عنوان نسل های سکوت و بزرگ شناخته می شوند، در حال کاهش هستند، و در نتیجه، هزینه های مواد غذایی حیوان خانگی خود را نیز کاهش می دهد.

گیبونز معتقد است که داده ها برای نسل های جوان به نظر می رسد به خوبی برای ادامه هزینه های افزایش یافته است. او گفت: "هزینه غذای حیوان خانگی به واسطه روند رو به رشد است." "Millennials ممکن است پیشگامان غذا روند، بنابراین عملکرد آنها در هر سال ممکن است وارث عملکرد ژنرال Xers و boomers برای سال بعد. اگر چنین است، هزینه های غذایی باید در سال 2018 کمی افزایش یابد.

چگونه صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان خود را در مورد مواد غذایی حیوانات خانگی صحبت می کنند

یکی دیگر از مجموعه داده های جدید موجود، نگاهی اجمالی به این دارد که صاحبان حیوانات خانگی ایالات متحده به دامپزشکان خود برای راهنمایی در مورد غذای حیوانات خانگی، و همچنین پروتکل های دامپزشکی مربوط به تغذیه حیوانات و مسائل مرتبط نگاه می کنند. در یک خبرنامه متمرکز بر تغذیه حیوانات خانگی، انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا پاسخ از یک نظرسنجی عضو تقسیم کرد:

  • وقتی که خواسته شد که صاحبان حیوانات خانگی در مورد مواد غذایی حیوانات بیشتری تحقیق کنند، 48 درصد از دامپزشکان مورد بررسی "بسیار" پاسخ دادند، با 29 درصد پاسخ "کمی" و 11 درصد "چندان" گفتند. )
  • شاید 91 درصد از پاسخ دهندگان حیوانات را به عنوان خوراک حیوانات خانگی به عنوان روند تغذیه حیوانات خانگی که بیشتر از مشتریان خود می شنود، با کاهش شدید نسبت به سایر روند ها، به نظر می رسد، به ویژه با توجه به اخبار اخیر،: 4.76 درصد خام؛ منابع پروتئینی غیر معمول، 2.38 درصد؛ و مواد غذایی حیوان خانگی خانگی 1،59 درصد.
  • از سوی دیگر، اگر چه مربوط به غذای حیوان خانگی بدون دانه (اداره غذا و داروی هشدار نسبت به احتمال پیوند با موارد اخیر بیماری قلبی عروق کشیده دیابتی یا DCM) 76 درصد از دامپزشکان گفته اند که میزان بروز آن از DCM در شیوه های خود. فقط 2.33 درصد از نظر "بسیار" در نظر گرفتن یک "بالا" پاسخ دادند، 8 درصد گفتند "تا حدودی" و 13 درصد گفته اند "کمی".
  • در پاسخ به این سؤال، «چگونه اغلب با مشتریان درباره تغذیه حیوان خانگی صحبت می کنید؟» 82 درصد گفتند «تمام وقت»، در حالی که 13 درصد پاسخ دادند «اگر لازم باشد برای مقابله با تشخیص»؛ 3.4 درصد، "تنها زمانی که مشتریان در مورد آن بپرسند"؛ و 1.37 درصد، "به ندرت." شما باید تعجب کنید که آیا این 82 درصد نشان دهنده افزایش در چه زمانی دامپزشکان موضوع موضوع تغذیه با مشتریان از زمانی که هشدار FDA در ماه جولای منتشر شد.

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]