Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

حیوان خانگی درجه یک انسان در بازار مکزیک با زمین رفتار می کند

 



بازار مواد غذایی حیوان خانگی مکزیک با تحولات جدید محصول بطور مداوم تعجب آور است. به تازگی ، شرکت Monterrey ، مکزیک مستقر در پت مارکت ، نخستین رفتارهای انسانی در مورد سگها را انجام داد ، Un Dos Treats.

ویژگی اصلی این برند مواد تشکیل دهنده 100 its درجه انسانی آن است ، این به معنای گامی به جلو به سمت انسان سازی مواد غذایی حیوان خانگی است. تا آنجا که می دانیم ، این تنها محصول غذایی خانگی با چنین ادعای بازاریابی در مکزیک است. طبق گفته مدیرعامل شرکت Alejandro González ، مدیر عامل شرکت Un Dos Treats همچنین شامل دستور العمل های سنتی مکزیک است.

انواع رفتار سگ ، به علاوه علف برای گربه ها

برای سگ ها ، این شرکت دو خط مختلف محصول را معرفی کرد: آنتی آنجیتوس و گورم نیش. Antojitos که نام محاوره ای برای اشاره به میان وعده های سبک مکزیکی است ، رفتارهای نرم به شکل یک هرم مایان است. رساله ها در سه نوع مختلف و بر اساس سه دستور العمل از غذاهای محلی موجود است: tamales (کیک بخارپز شده از خمیر تهیه شده از ذرت و پر شده با گوشت). enchiladas (یک تورتیل ذرت که در اطراف یک پر قرار می گیرد و با یک سس مرزه پوشیده شده است) و ، tinga (مرغ کشیده تند).

نیش گورم همچنین در سه نوع مختلف موجود است ، مناسب برای همه نژادها و سنین سگ: گوشت گاو و انواع توت ها ، ماهی و مرکبات و اردک و گیلاس. آنها از نیش های کوچک پخته شده و به راحتی جویده می شوند و شکل آن شامل توپ مورد استفاده در گیم های تاریخی مایان است.

این شرکت برای گربه ها ، Catgrass ، علف گندم طبیعی را با کلروفیل ، اسید فولیک و غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی که به نفع سیستم ایمنی گربه هستند و به جلوگیری از بیماری های قلبی و سرطان کمک می کند ، معرفی کرد.

بسته بندی بی نظیر برای بازار مواد غذایی حیوان خانگی مکزیکی

بسته بندی UN Dos Treats نیز برای صنعت غذاهای خانگی خانگی جدید است و دارای یک مقوای سازگار با محیط زیست ، آلومینیوم ، ظرف لوله ای است.

محصولات Un Dos Treats نمونه خوبی از به اصطلاح روند انسان سازی در غذای حیوانات اهلی است. این شرکت با چنین دستور العمل های منحصر به فردی ، مصرف کننده هایی را که دوست دارند از حیوانات خانگی خود بیزار باشند ، هدف قرار داده و تجربه انسانی بیشتری را برای آنها فراهم می کند.

قابل پیش بینی است که سرانجام شرکت های بیشتری در معرفی محصولات درجه انسانی در مکزیک به پت مارکت بپیوندند. با این وجود شایان ذکر است که در بازار مکزیک ، انسانی شدن مواد غذایی حیوان خانگی به دلیل قیمت محصولات بالاتر با ارزش افزوده محدودیت دارد.