Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تولید مواد غذایی حیوان خانگی مبتنی بر زهر در روسیه آغاز می شود

 


بر اساس بیانیه ای که در روزنامه روسی منتشر شد، دولت روسیه، شرکت دولتی یامال دیر، تولید غذای سگ و گربه را با زغال اخته تولید کرده است. این پروژه در نظر گرفته شده است تا بهتر مدیریت گله بزرگ گوزن جهان را در 760،000 سر در ناحیه یامالو-ننات خودمختار روسیه را مدیریت کند.

یامال گوزن می تواند از طیف گسترده ای از محصولات جانبی صنعت گوزن موجود برای استفاده صنعتی استفاده کند. به طور متوسط، 80 درصد وزن زنده گوزن شمالی به عنوان غذا استفاده می شود، تخمین زده می شود که اداره کشاورزی منطقه یامالوننتس. پتر خدیعی، یک کشاورز محلی که گوزن شمالی را پرورش می دهد، گفت که این رقم غلط است و در واقع تا 50 درصد وزن زنده یک حیوان به طور متوسط ​​به عنوان زباله پایان می یابد.

تولید مواد غذایی حیوان خانگی برای استفاده بهتر از مواد خام

یامال گوزن تولید مواد غذایی حیوانی را با ظرفیت طراحی شده 1،000 قوطی غذای حیوان خانگی مرطوب در هر ماه آغاز کرده است. در آینده ای نزدیک، این شرکت قصد دارد محصولات خود را در پنج شهر، همه در ناحیه یامالو ننتس، فروخته است.

در حال حاضر، Yamal Deer در حال طراحی خطوط تولید مواد غذایی حیوانی جدید است، یکی از آنها با کبد گوزن و دیگری با زبان گوزن، تاتیانا Plyukhina، مدیر کارگاه محصولات کنسرو شده Yamal Deer گفت. هیچ یک از این محصولات در روسیه پیش از این تولید نشده است.

روسی-venison-pet-food

یامال گوزن غذای گربه و سگ را با استفاده از گوشت گاو، از جمله محصولات جانبی مانند کبد و زبان، می سازد. l با احترام از یامال گوزن

روسیه با استفاده بهتر از مواد خام، کشاورزان گوزن روسیه می توانند از افزایش گله های خود، که در حال حاضر برخی از مشکلات شدید زیست محیطی در منطقه را به یک کارآمد تر و مسئولانه تبدیل کرده اند، تغییر کند. در طول سال های گذشته جمعیت گوزن شمالی در ناحیه یامالو ننتس به طور پیوسته رشد کرده است و در نتیجه این منطقه در نهایت نیمی از جمعیت گوزن در روسیه را تشکیل می دهد. روزنامه روسی هشدار داد که مراتع کافی برای تغذیه آنها وجود ندارد.

سرخک زدن سیاه پوست در خلیج مریخ است

عجله برای پیدا کردن مرتع جدید، کشاورزان محلی به سرزمین هایی که قرن ها توسط قبرستان مریخ دستگیر شده اند و در چند سال گذشته توسط گرم شدن زمین آزاد شده اند، به سرزمین های خود بازگشته اند. این نتیجه برخی نتایج غیر منتظره را به ارمغان آورد، چرا که در سال 2016 کشاورزان اولین شیوع سم زا را در میان گوزن شمالی منطقه ثبت شده در 75 سال تجربه کردند که جان چندین هزار حیوان و چند شهروند محلی را گرفتند.

لئونید مارینین، محقق ارشد سم زدایی در آزمایشگاه میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی کاربردی روسیه، گفت که اسپورله اژدهای سیاه ممکن است تا 1300 سال باقی مانده باشد، بنابراین سم زدایی از دوره عصر یخبندان ممکن است در دوره مریخ وجود داشته باشد. این بدان معنی است که پس از یک سری از شیوع های اخیر، گوزن شمالی گوزن در منطقه برای مدت طولانی امن نخواهد بود، حتی اگر مقامات روسیه هر ساله یک مبارزه واکسیناسیون علیه این بیماری را انجام دهند.

پتانسیل صادرات حیوانات خانگی به اروپا

یامال دیر گفت که اگر پروژۀ غذای حیوانات خانگی موفقیت آمیز باشد، این شرکت فروش خود را به مشتریان خارج از منطقه گسترش خواهد داد. صادرات به اتحادیه اروپا ممکن است در خط لوله هم باشد، زیرا شرکت از سال 2008 به اروپا صادر کرده است. طی دهه گذشته، صادرات انگور از منطقه یامالوننت به اتحادیه اروپا به طور مداوم رشد کرده است و از 50 تن در سال به گفته الکسی سیتنیکوف، معاون اول فرماندار منطقه، سال 2008 تا 500 تن در سال 2017 است.