Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تخم مرغ خشک شده شایع ترین شکل تخم مرغ در غذاهای سگ است

 


بیش از یک دهه قبل، دانشمندان از تاثیر تخم مرغ روی حیوانات خانگی مطمئن نبودند. تخم مرغ هنوز یک عنصر رایج در مواد غذایی حیوان خانگی، مخصوصا غذای سگ است - مرطوب و خشک. این را می توان در بسیاری از محصولات مختلف یافت که پوسته، سفید، زرده یا کل تخم مرغ را استفاده می کنند.

غذای سگ خشک بیش از 25 درصد دستورالعمل ها را با تخم مرغ خشک کرده است. این دسته بندی تخم مرغ با بیشترین درصد دستور العمل در غذای سگ خشک است. در سگ مرطوب خوب، مقدار بسیار کوچکتر شامل تخم مرغ خشک، در کمتر از 5 درصد است.

غذای تخم مرغ یک محصول بسیار نادری است که فقط 0.18 درصد مواد غذایی سگ خشک را با این محصول دارد. غذای سیب زمینی یخ زده کمی بیشتر در غذای سگ کنسرو شده است، که 0.52 درصد از دستور العمل های حاوی این محصول است. این محصول با مقدار کمی استفاده در غذاهای سگ مرطوب و خشک باقی می ماند.

غذای سگ تخم مرغ خشک

سفید پوستان تخم مرغ تنها در تعداد کمی از دستور غذاها سگ خشک، تنها 0.05 درصد است. سفید کننده های تخم مرغ در مواد غذایی کنسرو سگ بسیار رایج هستند که در نزدیکی 2٪ دستور العمل های غذای سگ یافت می شود.

تعیین تخم مرغ های ارگانیک برای تخم مرغ بسیار کم است. تنها شش محصول وجود دارد که بین مواد غذای سگ مرطوب و خشک که از تخم مرغ های ارگانی استفاده می کنند وجود دارد.

هر دو غذای کنسرو و خشک سگ حدود 3 درصد از دستور العمل های "کل تخم مرغ" را دارند، به این معنی کل تخم مرغ در دستور غذا استفاده می شود.