Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تحویل بهینه غذای حیوانات اهلی در بازار مواد غذایی حیوان خانگی

 


حفظ سگ فعال

محتوای حمایت شده

روند غذای حیوانات خانگی به سبک چینی

درست مانند ورزشکاران انسانی ، ورزشکاران سگ نیز نیاز به تغذیه متخصص دارند ، که با آموزش های مناسب پشتیبانی می شوند تا در بهترین حالت خود را انجام دهند. هنگام در نظر گرفتن سگ فعال ، به راحتی می توان به افراط و تفریط ، مسابقه تازیانه و استقامتی Husky فکر کرد ، که از آن اطلاعات زیادی در مورد نیازهای تغذیه ای سگ برای فعالیت ایجاد شده است. از نظر عملی ، این مسئله باعث ایجاد چالش در طراحی رژیم غذایی و نیاز به تفسیر مناسب می شود ، زیرا دامنه فعالیت هایی که سگ ها در آن شرکت می کنند متنوع است. به عنوان مثال ، بازیهای بازیابی سگ ها در زمینه شکار ، سگ های شکارگاه مزرعه ، سگهای نظامی ، سگهای جستجوی کوه و نجات کوهها و کسانی که در رویدادهایی مانند چابکی شرکت می کنند.

در dsm.com بیشتر بخوانید

7 راه حل غذای حیوان خانگی برای سلامتی حیوان همراه

فراتر از ارائه فرمولاسیون متعادل از نظر تغذیه ای ، تولید کنندگان مواد غذایی حیوان خانگی می توانند به سلامتی سگ ها ، گربه ها و سایر حیوانات خانگی کمک کنند. ترکیبات عملکردی ، پروبیوتیک ها و افزودنیهای مشابه به یک رژیم غذایی اساسی ممکن است مزایایی برای حیوانات اهلی از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن یا عملکرد شناختی ایجاد کند. در این هفت مقاله ، صنعت پت فود چگونگی استفاده شرکتها تحقیق در مورد تغذیه حیوانات همراه را برای محصولات جدید حیوان خانگی توضیح داده است.

اطلاعات بیشتر در petfoodindustry.com بخوانید

یک عمر پشتیبانی غذایی با آنتی اکسیدان ها

محتوای حمایت شده

گربه خوردن گربه

شواهد در حال رشدی وجود دارد که نشان می دهد آنتی اکسیدان ها هم برای انسان و هم برای حیوانات سود می کنند. آنها تأثیر مخرب رادیکالهای آزاد بر بدن را کنترل می کنند. بنابراین ، غذای مناسب آنتی اکسیدانی در توسعه محصولات غذایی عملکردی حیوان خانگی که برای مراحل خاص زندگی ، سبک زندگی یا سطح فعالیت و پشتیبانی از عملکرد محصولات غذایی طراحی شده برای رفع نگرانی های خاص سلامتی یا سلامتی نقش دارند.

در dsm.com بیشتر بخوانید

143 مورد سالمونلا با جویدن سگهای گوش خوک از 3 شرکت مرتبط است

سازمان غذا و داروی ایالات متحده گزارشی از تحقیقات خود درباره تحقیقات مربوط به عفونت سالمونلا در ارتباط با درمان سگ گوش خوک را به روز کرد.

اطلاعات بیشتر در petfoodindustry.com بخوانید

DHAgold از عملکرد شناختی در سگهای مسن پشتیبانی می کند

محتوای حمایت شده

روند غذای حیوانات خانگی به سبک چینی

مانند انسان ، سگ ها عمر طولانی تری دارند و به همین دلیل مدت زمان طولانی تری را به عنوان سالخورده سپری می کنند. با این رشد جمعیت سگ در حال پیر شدن ، والدین بیشتری از حیوانات خانگی در حال تجربه کرنش داشتن یک سگ بزرگتر با کاهش عملکرد شناختی هستند. این بیماری به نام سندرم اختلال عملکردی (CDS) شناخته می شود و با بیماری آلزایمر در انسان مقایسه می شود.

در dsm.com بیشتر بخوانید