Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تحقیق، تأمین مالی حشرات در خوراک حیوان خانگی حیاتی تر است

 



در سال 2018، حشرات رتبه اول را در بین تمام مواد غذایی حیوانات خانگی مورد بررسی در PetfoodIndustry.com - بیش از چندین ماده دیگر که در اخبار پرطرفدار مانند سیب زمینی و تائورین (مربوط به موضوع بیماری قلبی گسترش یافته و CBD) رتبه بندی شده است. علاقه و تمرکز بر روی پروتئین حشرات برای مواد غذایی حیوان خانگی در سال 2019 تسریع شده است. آیا ما به زودی به نقطه ای می رسیم که این گزینه پروتئین حیاتی برای تولید کنندگان مواد غذایی حیوانی در سراسر جهان است؟

شرکت های مواد غذایی حیوانی مبتنی بر حشرات، تامین کنندگان در حال رشد در اتحادیه اروپا

مقررات اتحادیه اروپا (EU) اجازه استفاده از پروتئین حشره در مواد غذایی حیوانات خانگی را برای چند سال مجاز می داند. در ابتدا، این امر باعث توسعه یک غذای سگ در اینجا یا آنجا با استفاده از مواد تشکیل دهنده - به نظر می رسد آزمایش ها و یا تست بازار بازار اولیه با شرکت های مواد غذایی حیوان خانگی تاسیس شده در حال حاضر ارائه محصولات سنتی و پروتئین.

با این حال اکنون ما شرکت های موجود در اتحادیه اروپا را به صورت انحصاری از مواد غذایی حیوانات خانگی مبتنی بر پروتئین حشرات و پروتئین ارائه می کنیم: یورا، در بریتانیا؛ Entoma، که در فرانسه و دانمارک مستقر است، نام یک زن و شوهر است. (نگاهی به مقاله ای در Entoma در مجله ی صنعت Petfood ژوئن 2019).

یکی از دلایلی که این شرکت های مواد غذایی حیوانات خانگی قادر به تخصص در چنین محصولاتی هستند، این است که زنجیره عرضه پروتئین حشرات به طور مداوم در اروپا ظهور کرده و در حال رشد است، که اغلب با تأمین بودجه تامین کنندگان توسط سرمایه گذاران ثالث تقویت می شود که ظاهرا بلیط بلافاصله زمانی که آنها آن را ببینید در نظر گرفتن:

  • گروه AgFunder از گروه سرمایه گذاری مواد غذایی و کشاورزی گزارش داد که دو منبع پروتئین حشرات، Agriprotein (که در انگلستان و آفریقای جنوبی قرار دارند) و Ÿnets (که در فرانسه مستقر هستند) در سال 2018 رکوردی برای بیشترین میزان بودجه تولید شده توسط مزارع حشرات را شکست داد.
  • طبق اعلامیه مطبوعاتی بوتلر (BITS) و Alfa Laval، صنعت حشرات به طور کلی (از جمله برای غذای انسانی) سرمایه گذاری های 300 میلیارد دلاری در سال 2018 را اعلام کرد.
  • واقعیت این است که یک کنگلومراسیون بزرگ چند ملیتی مانند بولر که برای تجهیزات پردازش، تحقیقات و راه حل هایش شناخته شده بود، تا حدودی مشکلی ایجاد کرد و ساخت یک کارخانه صنعتی با Protix عرضه کننده پروتکس حشرات در سال 2017 (BITS) اثبات پایداری این عنصر. Protix چندین سال از چندین دوره مالی دریافت کرده است.

آیا تحقیقات تغذیه ای حیوان خانگی جدید در مورد حشرات در ایالات متحده کمک می کند؟

در بزرگترین بازار مواد غذایی حیوانی، پروتئین حشرات ایالات متحده هنوز در غذاهای حیوان خانگی مجاز نیست، حداقل رژیم های غذایی کامل و متعادل را ندارند. رفتارهای مبتنی بر حشرات افزایش یافته است، اما تا به امروز مقررات و زنجیره تامین برای رژیم های کامل حیوان خانگی وجود ندارد.

این نیز ممکن است به زودی در حال تغییر باشد. من شگفتزده را شنیدم که تعریف رسمی در انتشار رسمی انجمن مقامات کنترل تغذیه آمریکا (AAFCO) - گام اول و ضروری برای کسب تایید قانونی - "سریع ردیابی" است، حداقل برای لاروهای پرواز سرباز سیاه ( BSFL) من مطمئن نیستم که چقدر سریع ممکن است برای بدن معمولی آهسته و موقت مانند AAFCO معنی داشته باشد، اما یک پیشرفت که می تواند کمک کند، تحقیقات اخیر نشان دهنده مزایای استفاده از پروتئین حشرات برای حیوانات خانگی است.

به عنوان مثال، آزمایش های تغذیه ای از سگ ها و گربه های خوراکی که با پروتئین یا روغن BSFL تغذیه می کردند، پذیرش و هضم غذای حیوانات را نسبت به کنترل های کببل ساخته شده با پروتئین های سنتی نشان می داد. این تحقیق توسط رایان یامکا، Ph.D.، از Science and Nutrition Luna در رابطه با Enviro Flight، یک شرکت رو به رشد در اوهایو، ایالات متحده آمریکا متخصص در مواد BSFL، انجام شد.

به همین ترتیب، محققان دانشگاه ایالتی آیووا، تحت رهبری پروفسور ماریانا رونسنی سارئو، Ph.D.، در حال تحقیق چند مرحله ای در مورد استفاده از پروتئین کریکت در غذای سگ در همکاری با جیمیین، سازنده یک سگ مبتنی بر کریکت درمان و AnimalBiome. (توجه: Yamka و Rossoni Serao هر دو پژوهش خود را در انجمن Petfood 2019 ارائه دادند.)

آیا "عامل یو" بازدارنده ای در مواد غذایی حیوان خانگی است؟

طرفداران پروتئین حشرات بر پایداری خود پایبند هستند، که با گذشت زمان نیز همراه با رشد زنجیره تامین کمک هزینه را کاهش می دهد. این ویژگی پیشرو نیز ممکن است هزاران ساله را جذب کند، که اکنون بزرگترین حیوان خانگی حیوان خانگی است که به نظر می رسد بیشتر به خرید محصولات پایدارتر احتیاج دارند.

صرفنظر از هزینه، زنجیره تامین و، حداقل در ایالات متحده، چالش های نظارتی، قابل توجه ترین استدلال که اغلب از پروتئین حشرات از پروتئین حشرات شنیدید، عامل "یوک" است. با وجود بسیاری از فرهنگ ها و مردم در سراسر جهان با توجه به حشرات رژیم غذایی، در مورد همه چیز در غرب، واقعیتی که اغلب به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر پذیرش پروتئین حشرات در غذاهای انسانی مورد اشاره قرار می گیرد.

اما من صادقانه این مسئله را با غذای حیوانات نمی بینم. همانطور که صاحبان حیوانات خانگی حیوانات خانگی خود را انسان سازی می کنند، احتمالا سگ و گربه گرانبها را به راحتی تعقیب می کنند و احتمالا تمام انواع حشرات را می خورند. به خصوص برای صاحبان که معتقدند حیوانات خانگی خود باید غذا خوردن "به عنوان آنها در وحشی"، چه چیزی می تواند بیشتر از اشکالات؟

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]