Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تجزیه و تحلیل عجیب و غریب از جهان حیوان خانگی

 



یکی از بهترین بخش های کار من در زمینه صنعت مواد غذایی حیوانات خانگی این است که من در مورد طیف گسترده ای از داستان های حیوانات خانگی می بینم: جالب و آموزنده، شگفت انگیز و الهام بخش، سرگرم کننده و سرگرم کننده - به علاوه مقدار زیادی از چاقوهای راست. در جشن عجیب و غریب، بیایید چند نکته اخیر را در آخرین رده بندی ببینیم. فقط یک پیوند به مواد غذایی حیوانات خانگی است، اما همه ممکن است به ما کمک کنند تا قدردانی کنیم که حیوانات خانگی چقدر حیوانات ما را جذب کرده اند.

کیت آزمایش DNA جدید برای پیوند به نیازهای تغذیه؟

به تازگی اعلام شده است: "آزمایش DNA اولین گربه جهان". این یک شرکت با نام Basepaws است که می گوید، به عنوان صاحبان بیشتری در مجموعه های آزمایش گربه های خود (یا "catkits")، پایگاه داده آن به نقطه ای که "گزارش های آینده قادر به پیوند نتایج با بیماری های بالقوه و نیازهای تغذیه خواهد شد." واقعا؟

بدیهی است، کیت های DNA مستقیم به مصرف کننده جدید نیستند؛ آگهی های تبلیغاتی تلویزیونی و سایر تبلیغات از شرکت های متمرکز بر انسان مانند 23andMe و Ancestry.com فراوانند و این مجموعه ها به عنوان هدیه بسیار محبوب شده اند. بعضی از آنها حتی به اطلاعات ژنتیکی در مورد نشانگرهای سلامتی و تمایلات برای بیماری های خاصی پیشنهادی داده اند.

به همین ترتیب، آزمایشات DNA سگ برای دامپزشکان مدتها بوده است، و چندین سال پیش توسط آنهایی که به صاحبان سگ ها دسترسی داشتند، به دنبال آن بودند. در سال گذشته شرکت OptiGen با شرکت مراقبت از حیوانات وحشی مریخ OptiGen، یک شرکت تشخیص DNA کانین، در میان معاملات دیگر، برخی از کیت سگ نیز در حال حاضر خطرات و شرایط سلامتی را همراه با زمینه های نژادی نشان می دهد. در میان، در سال 2016، مریخ اعلام کرد راه هایی است که حتی DNA ماتس می تواند با نیازهای مرتبط با تغذیه بالقوه مرتبط با نژادهای سگ خاص مرتبط باشد، اگر این نژادها در زمینه های ژنتیکی جهش یافت شوند.

چیزی شبیه 160 نژاد سگ در سرتاسر دنیا وجود دارد که تفاوت زیادی در بین آنها وجود دارد، بنابراین کیت های DNA سگ همیشه برای من حساس هستند. اما این موضوع در مورد گربه ها نیست. فقط حدود 50 نژاد گربه در سراسر جهان وجود دارد، و در میان آنها، واقعا تفاوت های زیادی وجود دارد، صورت و یا چهره brachycephalic در اینجا وجود دارد و یا گوش های پیچ خورده وجود دارد.

بنابراین، حتی اگر Basepaws 'پایگاه داده رشد می کند، آیا واقعا اطلاعات به اندازه کافی به اندازه کافی برای نشان دادن نیازهای تغذیه ای خاص برای گربه های فردی وجود دارد؟ و آیا این اطلاعات به اندازه کافی قابل درک و قابل درک است که واقعا به صاحبان گربه ها در انتخاب گزینه های تغذیه کمک کند؟ من سوال می کنم حتی دامپزشکان برای استفاده از این اطلاعات بسیار استفاده می کنند. حتی سلطنتی کانین، که پیشگام غذاهای حیوانات خانگی مخصوص نژاد در سال 1999 با هدف قرار دادن گربه های فارسی شده بود و از آن زمان تا کنون خط را شامل 55 نژاد گربه و نژاد مختلف، تنها حدود شش محصول را برای نژادهای گربه توسعه داده است. بقیه همه برای سگ هستند

داستان های حیوان خانگی عجیب و غریب واقعا در مورد مردم ما به ما می گوید

دو داستان دیگر، رک و پوست کنده، ذهن را به هم ریخته است. اولا اخیرا گزارش شده است که آژانس امنیت حمل و نقل ایالات متحده (TSA، هر سازمان دولتی مورد علاقه مسافران هوایی - نه!) از استفاده از سگهای "گوشه گوزن" به عنوان اولویت "فلاپی گوش" ظاهرا بچه ها را ترساندند طبق گفته ی آنا جیریتلی از معاون واشنگتن، TSA در حدود 1200 سگ استخدام می کند، که دومین مقام آژانس فدرال ایالات متحده است، و در حال حاضر حدود 80 درصد از آنها گوش فراوانی دارند.

تا حدودی به راحتی، معیار اصلی انتخاب اسباب بازی های فردی یا مواد منفجره سگ مورد استفاده توسط TSA، سلامتی، توانایی و تمایل به تشخیص بوی ها و اجتماعی بودن و رفتار نسبت به افراد است، نه نژاد. با این حال روشن است که هیچ مطالعات علمی و یا استدلال در پشت سوئیچ به نژادهای فلفل گربه و یا اعتقاد بر این نیست که گوش راست بینی کودکان را ترسیده است. به گفته Giaritelli نوشت: "تنظیم برای مشاهده ظاهر سگ ها در طول فرآیند خرید، بخشی از تصمیم داخلی غیر رسمی بود." "هیچ سند رسمی در مورد تغییر صادر نشده است." برو رقمی.

در تصمیم گیری برای انتخاب سگ هایی که ظاهرا کمتر تهدید به نظر می رسند، فرض می کنم که هیچ کس در TSA نمی دانست از تحقیق در یک وضعیت به نام "تجاوز ناز". از آنجایی که کسی که بر روی زمین تا به حال از این شنیده است؟ با این حال، ظاهرا چیزی واقعی است که محققان در واقع مطالعه کرده اند، چرا که برخی از افراد وقتی که با یک حیوان یا حیوان بسیار زیبا برخورد می کنند، غلبه می کنند که احساس می کنند که مجبورند آن را به سمت آسیب رساندن به آن سوق دهند. وای.

علی رغم سارکاسم و سرخوردن این داستانها، من تصمیم گرفتم که موضوع مشترک و مثبت را از بین ببرم: بسیاری از مردم واقعا به حیوانات اهمیت میدهند - نه فقط حیوانات خانگی خود، بلکه بیشتر دیگران - و نمیتوانند هنگامی که با آنها مواجه میشوند، واکنش نشان دهند . این بیشتر ثابت است که حیوانات خانگی به طور کامل به موجودات و زندگی روزانه ما متصل است، که تنها می تواند یک چیز خوب باشد.

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]