Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تب خوکی آفریقایی عرضه پروتئین مواد غذایی حیوان خانگی را تهدید می کند

 



ویروس تب خوکی آفریقا (ASF) که از طریق چین و سایر کشورها در حال جابجایی است ، تهدید مستقیمی برای حیوانات اهلی ، انسان یا سایر گونه های غیر گوشت خوکی نیست ، اما تأثیر آن در تأمین پروتئین گوشت خوک دارای پیامدهای قابل توجهی در بازار جهانی پروتئین گوشت گوشت است. از جمله منابع پروتئینی برای غذای حیوانات اهلی.

چندین کارشناس حاضر در کنفرانس مشترک خوراک و غذای حیوانات خانگی 2019 ، به میزبانی موسسه غذای حیوانات خانگی و انجمن ملی دانه و خوراک در کانزاس سیتی ، 30 سپتامبر - 2 اکتبر ، در مورد شدت ASF ، تجزیه آن از جمعیت خوک ها در چین و عواقب قریب الوقوع برای تهیه گوشت خوک و دیگر منابع پروتئین.

از دست دادن گراز چینی بیانگر از بین رفتن بزرگ عرضه پروتئین جهانی است

سفیر گرگگ داود ، مذاکره کننده اصلی کشاورزی دفتر نماینده تجارت ایالات متحده ، زمینه را برای وضعیت ASF در چین فراهم کرد و توضیح داد که این کشور نیمی از گرگ های جهان را 600 میلیون نفر در اختیار دارد. وی گفت: "اگر آنها 16٪ گله را از دست دادند ، این کل ارزش گوشت خوک تولید شده است." "اگر 30٪ آنها را از دست دادند ، همان تعداد کل گره در آمریكا است." با این وجود چین از دست دادن گرگ خود را به دلیل ASF در 37٪ قبلاً گزارش كرده است ، و Doud معتقد است كه احتمالاً این تعداد به 50٪ نزدیك است. "این بدان معنی است که تأثیر زیادی بر روی گوشت خوک و پروتئین دارد."

رندی بلاچ ، مدیرعامل Cattlefax و یک متخصص کشاورزی دیگر که در این کنفرانس مشترک صحبت می کند ، دیدگاه خود را افزود و گفت: متوسط ​​مصرف کننده چینی سالانه 88 پوند گوشت خوک می خورد. وی همچنین با برآورد ضرر واقعی گرگ چین در 45-50 of از گله آن ، وی گفت که این ضرر 60 درصد از کل صادرات گوشت جهانی از کل دام ها را تشکیل می دهد.

ASF هنوز در آمریكا نیست ، اما غذای حیوانات اهلی ، صنایع خوراكی باید هوشیار باشد

کاسی جونز ، دکتری ، دانشیار با گروه علوم و صنایع دامی دانشگاه ایالتی کانزاس ، نقشه ویدیویی از گسترش ASF را نشان داد. وی این بیماری را به عنوان یک بیماری انسان محور توصیف کرد که احتمالاً در سال 2007 از جنوب صحرای آفریقا به اوراسیا معرفی شد ، احتمالاً توسط شخصی که ویروس آن را به طریقی ناآگاهانه می شناسد.

از آن زمان تاکنون ، گسترش بشر باعث جهش شیوع ASF از یک منطقه اوراسیا به منطقه دیگر شده است. "یک سال پیش ، ما 26 شیوع مختلف داشتیم. جونز گفت ، اکنون 149 سال است. وی گفت: "امسال کشور جدیدی با شیوع تقریباً هر ماه وجود داشته است. در بعضی از مناطق چین ، ممکن است مرگ و میر 75-90٪ خوک داشته باشد. "

بنابراین ، این بیماری اکنون در ویتنام ، کره جنوبی و سایر کشورهای آسیایی شیوع یافته است. در هفته آخر سپتامبر ، حتی به شرق تیمور ، جزیره ای در استرالیا پرید. جونز اظهار داشت: "خوك ها نمی توانند تا این حد شنا كنند!"

جونز به دلیل خطر گسترش ، گفت كه همه مردم و صنایع از جمله غذای حیوانات اهلی باید هوشیار باشند. وی اقدامات جدی را که هنگام بازگشت از سفر به چین انجام داده ، توصیف کرد ، حتی کفش و لباس هایی را که در آنجا و یا در فرودگاه ورودی آن پوشیده بود ، به جا گذاشت.

جونز گفت ، زیرا در حال حاضر هیچ واکسنی برای جلوگیری از ASF یا دارویی برای درمان آن وجود ندارد ، تنها راه حل در این مرحله این است که آن را با سریعترین سرعت ممکن از طریق سوزاندن همه خوک ها در شعاع سه کیلومتری شیوع

اجتناب ناپذیر است که ASF به ایالات متحده برسد؟

استیون م. سلیمان ، DVM ، MPH ، مدیر مرکز داروهای دامپزشکی سازمان غذا و داروی آمریکا ، گفت: آژانس وی آمادگی دارد با تسریع در زمینه بررسی میزان کاهش دهنده های احتمالی برای جلوگیری از شیوع ASF در ایالات متحده ، خواستار همکاری در حال حاضر در میان خوراک دام و صنایع گوشت خوک و تنظیم کننده ها برای آماده سازی برای نفوذ ویروس در اینجا.

جونز توافق کرد که آماده سازی اکنون عاقلانه است. وی گفت: "من فکر می کنم این شش ماه اجتناب ناپذیر است." اما اضافه کرد که او در مارس امسال و پاییز 2018 همان جدول زمانی را پیش بینی کرده و هر دو بار اشتباه کرده است. او گفت: "امیدواریم که هنوز اشتباه کرده ام."