Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

تأثیر DCM در روند جدید مواد غذایی حیوان خانگی ، عرضه محصولات

 



در ژوئن سال 2019 ، American Natural Premium ، یک شرکت غذای حیوانات اهلی مستقر در ویسکانسین ، یک خط غذای سگ را با این ادعای برجسته راه اندازی کرد: "بدون حبوبات".

من در آن زمان سؤال كردم كه آیا این نشان دهنده یك روند ، پاسخ بازار به همه نگرانی ها و پوشش مطبوعاتی اداره تحقیقات غذا و داروی آمریكا (FDA) در مورد پرونده های اخیر كاردیومیوپاتی گشاد كننده سگ (DCM) و پیوند بالقوه آنها با دانه است. غذاهای حیوان خانگی رایگان ، که اغلب شامل حبوبات به عنوان عناصر اصلی است.

خوب ، لازم نیست مدت طولانی صبر کنیم: روند اینجاست. بسیاری از شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و حیوانات اهلی حیوانات خانگی محصولات جدیدی را در SuperZoo 2019 ، 20-22 اوت در لاس وگاس عرضه کردند ، که شامل نه تنها ادعاهای بدون حبوبات و موارد مربوط به دانه ها است - فکر کنید "دانه دوستانه" ، "دانه در" ، "غلات کامل" ، "دانه های باستانی" - بلکه بر روی مکمل های تورین متمرکز شده اند ، زیرا تورین کم می تواند منجر به توسعه DCM شود. (تأکید بر "می تواند" ؛ در برخی موارد اخیر ، سگ های مبتلا دارای سطح طبیعی تائورین بودند.) همچنین در غرفه های امضاء شده روی این نگرانی ها متمرکز شده اند.

اگرچه علت اصلی این موارد DCM به دور از پرده نیست ، چه رسد به درک ، به نظر می رسد شرکت های مواد غذایی حیوان خانگی منتظر نتایج قطعی از FDA و تحقیقات دیگر نیستند. این شرکت ها از آنچه اکنون به عنوان فرصتی برای بازار می بینند ، استفاده می کنند.

محصولات مرتبط با DCM تعجب آور نیستند ، اما آیا زودرس هستند؟

سلب مسئولیت: من در SuperZoo نبودم؛ درعوض ، من در شانگهای به میزبانی Petfood Forum China 2019 شرکت کردم و در Pet Fair Asia ، یکی دیگر از نمایشگاه های بزرگ تجارت حیوانات خانگی شرکت کردم. اما سه نفر از همکاران من در SuperZoo شرکت کردند و تمام محصولات و علائم جدید مربوط به DCM را گزارش دادند. علاوه بر این ، یک نفر با چند تامین کننده مواد تشکیل دهنده که در حال مشاهده تغییر در تجارت خود هستند به دلیل شرکت های مواد غذایی حیوان خانگی به عقب بر روی محصولات بدون غلات و حبوبات گفتگو کرد.

هیچ یک از این شلوغی محصولات جدید جای تعجب ندارد: علاوه بر راه اندازی پریمیوم طبیعی آمریکا در ژوئن 2019 ، ما همچنین شروع به دریافت اطلاعیه های مطبوعاتی قبل از SuperZoo نمودیم تا برخی از دیگر پرتاب ها را تبلیغ کنیم. بعلاوه ، صرفاً معقول است که مارک های غذای حیوان خانگی بتوانند از این رویکرد توسعه محصول استفاده کنند.

از آنجا که FDA برای اولین بار مشاوره خود را با DCM در ژوئیه سال 2018 آغاز کرد ، بسیاری از دارندگان حیوانات اهلی ، دامپزشکان و خرده فروشان حیوانات خانگی ابراز نگرانی عمیق و مداوم نسبت به اینکه آیا غذاهایی که از آنها تغذیه می کردند یا در بازار می دیدند برای سگ ها سالم بودند ، ابراز نگرانی کردند. با توجه به تحقیقات در مورد این موارد DCM که احتمالاً سالهای بیشتری طول می کشد تا دلیل اصلی پیدا کنند ، قابل درک است که برخی از شرکت ها منطقی در انتظار نتیجه برای پاسخگویی به چنین نگرانی هایی با محصولات مختلف نمی دانند.

با این حال ، این روند جدید هنوز به نظر می رسد زودرس است ، و مانند روشی که ممکن است جایگزین آن شود - غذای حیوانات اهلی بدون غلات - بدون پشتوانه علمی یا حتی از داده های خود FDA. بعید می دانم بعضی از همان موجوداتی که سالهاست غلات را در غذای حیوانات اهلی می کنند بد سگها و گربه ها هستند (علی رغم اثبات علمی) اکنون ممکن است همان کسانی باشند که از دانه غلات دور می شوند. باز هم ، بدون پایه علمی واقعی برای انجام این کار.

از طرف دیگر ، ما سالها است که مطالعات انجام شده توسط همسالان بررسی شده است که نشان می دهد دانه ها برای سگ و گربه مضر نیستند. و در واقع ، بسیاری از آنها مزایای تغذیه ای و سایر مزایا را ارائه می دهند. بنابراین بازگشت به غلات در غذای حیوانات خانگی مطمئناً به حیوانات خانگی آسیب نخواهد رساند. همین کار را با اضافه کردن تائورین: همه متخصصان تغذیه حیوانات معتقد نیستند که این امر ضروری است یا توصیه می شود ، اما تقریباً همه موافق هستند که آسیب نبیند ، غیر از افزودن هزینه بالقوه برای محصولات. (و احتمالاً باعث تردد منابع تائورین می شود.)

افراد خارج از ایالات متحده به تحقیقات DCM توجه می کنند

در حالی که بازار غذای حیوانات اهلی چین به سرعت و با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است و از ایالات متحده و سایر بازارهای توسعه یافته پذیرفته است ، من نشانی از ادعاهای مربوط به DCM یا محصولات موجود در Pet Fair Asia را نمی بینم. اما این بدان معنا نیست که افراد خارج از ایالات متحده به این وضعیت توجه نمی کنند. من چند سوال در مورد آن از افراد انگلیسی زبان در شرکت های مواد غذایی چینی حیوان خانگی دریافت کردم ، و برخی از سخنرانان انجمن Petfood چین از کشورهای دیگر ، آن را در رابطه با تحقیقات مواد تشکیل دهنده و تغذیه ای که ارائه می دادند ، ذکر کردند.

به عنوان مثال ، دکتر برماینگام ، دکتری ، دانشمند ارشد با AgReseach در نیوزیلند (و وابسته به برنامه حیوان همراه در دانشگاه Massey در آنجا) ، تحقیقات جدیدی درباره نقش فیبر رژیم غذایی در سلامت مدفوع و روده در سگ ها و گربه ها ارائه داد. . وی اظهار داشت: رژیم های غذایی با فیبر بالا - اصطلاحی که می تواند در مورد غذاهایی که میزان پالس و حبوبات زیاد دارند اعمال شود - به وفور میکروبهایی را نشان می دهد که تورین را در لومن روده تجزیه می کنند و مانع از بازیافت آن در بدن می شوند. وی همانطور که سایر متخصصان تغذیه اظهار داشتند ، حبوبات از نظر آمینو اسیدهای کلیدی مانند متیونین ، سیستئین و تورین کم هستند.

با این حال ، هیچ کس واقعاً نمی داند که آیا مقادیر زیاد حبوبات در غذاهای حیوانات اهلی در موارد جدید DCM نقش داشته است یا خیر. برمینگهام همچنین خاطرنشان کرد: همه غذاهای شناسایی شده بدون دانه بوده یا حبوبات را شامل می شوند ، با وجود درصد بالایی که انجام داد. هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد موارد اخیر DCM سگ وجود دارد.

در همین حال ، صاحبان سگ ها باید تغذیه حیوانات خانگی خود را ادامه دهند ، و شرکت های مواد غذایی حیوان خانگی باید در حال توسعه و بازاریابی محصولات باشند - که منجر به روند جدید بازار می شود.

لینکدین

فیس بوک

ر

[email protected]