Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

بیسون: پروتئین غذای حیوانی پایدار و جدید

 



پس از بازگشت از نزدیک انقراض، bison در حال حاضر ارائه پروتئین مواد غذایی حیوان خانگی جدید. علاوه بر این، بیسن تمایل به ایجاد آسیب زیست محیطی کمتری دارد و از منابع کمتری برای گاو استفاده می کند. به این معناست که تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات ممکن است غذاهای حیوانات خانگی بنفش را به عنوان پایدار عرضه کنند. بیونس در غذاهای سگ و گربه غیر معمول باقی می ماند، به طوری که ممکن است به غذاهای حیوان خانگی نیز کمک کند تا در قفسه ها و وب سایت های خرده فروشی قرار گیرند.

دیو کارتر از انجمن ملی بیستون گفت که رشد در بازار انسان برای گوشت گوسفند منجر به افزایش تعداد افرادی که مایلند حیوانات خانگی خود را از آن لذت ببرند نیز داشته باشند. پس از آن با استفاده از بیسون در مواد غذایی حیوانات خانگی، پرورش دهندگان زنبور عسل از تمام قسمتهای پستانداران شلاق استفاده می کنند.

او گفت: "تقاضای بیسون ها در مواد غذایی حیوان خانگی باعث ایجاد تقاضای قوی برای قلب و کبد می شود."

گیاهان زراعی، حفاظت، رفاه حیوانات و عدالت اجتماعی

بیستون از شمال کانادا تا شمال مکزیک متغیر بود. بیسون در قرن نوزدهم به طور انحصاری برای انقراض شکار شده بود، هر دو به ارائه یک رویا برای زبان بیسون در شهرهای ساحلی ساحل و به عنوان یک عمل نسل کشی علیه بومیان، مانند لاکوتا، با قطع غذا مواد غذایی خود را. اگرچه گوزن ها در گله هایی که از افق به افق گسترش می یابند، دیگر مجددا پرواز نمی کنند.

دیو کارتر از انجمن ملی بیستون گفت: "در دهه 1880، بیسون در آستانه انقراض قرار گرفت و حدود 750 بقیه در آمریکای شمالی باقی مانده بود." "امروز جمعیت آمریكای شمالی حدود 400 هزار نفر است كه بیش از 90 درصد آن در مزارع و مزرعه ها است".

او گفت که گرگ ها در اسارت افزایش یافته اند، دامداران تلاش می کنند که حیوانات عادات طبیعی خود را حفظ کنند.

به عنوان مثال، بیسون تمایل به خسارت کمتری نسبت به آب دارند. از لحاظ تاریخی، شکارچیان در اطراف جریان ها، حوضچه ها و دیگر منابع آب، به طوری که بیسون تمایل به نوشیدن و سپس حرکت دور. از سوی دیگر، گاوها احتمالا در بانک ها قرار دارند و موجب فرسایش و دیگر خسارت ها به اکوسیستم های ساحلی می شود.

به همین ترتیب، دامداران تمایل به اجتناب از برخی از شیوه های استفاده شده در گاو و دیگر دام ها که باعث نفوذ حامیان حقوق حیوانات است.

او گفت: "به عنوان بخشی از این فلسفه، ما از تلقیح مصنوعی، کاستاریسم یا روش های دیگر که به طور گسترده ای برای دامداری های خانگی استفاده می شود استفاده نمی کنیم." "مقررات فدرال افزودن هورمون رشد در بیسون را ممنوع کرده و اخلاق ما آنتی بیوتیک ها را ممنوع کرده است تا بتوانند رشد کنند.

در حالی که از بین بردن بیسون یک بار به عنوان وسیله ای برای ستم زدن مردم بومی بود، پرورش دهندگان مدرن بیسون با بومیان آمریکایی کار می کنند تا بیضه ها را بازگردانند و احترام به حیوانات را تقویت کنند.

کارتر گفت: "طی دهه گذشته، انجمن ملی بیستون با همکاری کشورهایی با گروه های قبیله ای و گروه های حفاظتی جهت ارتقاء سیاست ها و شیوه هایی که سبب برداشتن زگیل بر روی انواع مناظر می شود، همکاری می کند. "همکاری انجمن ملی بیستون، انجمن حفاظت از حیات وحش و شورای بین طرابلس بوفالو موفق به کسب قانون در سال 2016 شد که بواسیر را به عنوان مامور ملی ایالات متحده تاسیس کرد.

وی گفت: "اکنون، این گروه ها در حال همکاری با یکدیگر در بونس 1 میلیون، یک کمپین برای آوردن یک میلیون بیسون به زمین های خصوصی، قبیله ای و عمومی در شمال امریکا" ادامه دارد.

باسن در غذای حیوانات خانگی

در پایگاه داده مرکز مواد غذایی سگ و گربه صنعت Petfood، 58 غذای سگ و گربه خشک و یا مرطوب و استفاده از گیاهان زراعی.

  • 35 غذای سگ خشک (1.6 درصد کل مجموعه)
  • 8 غذای سگ کنسرو شده (0.6 درصد کل دسته)
  • 8 رفتار سگ (0.8 درصد از کل مجموعه)
  • 4 غذای گربه خشک (0.43 درصد از کل مجموعه)
  • 2 گربه غذای کنسرو شده (0.14 درصد کل دسته)
  • درمان 1 گربه (0.96 درصد از کل مجموعه)

مرکز مواد غذایی سگ و گربه شامل اطلاعات منحصر به فردی است که شرکت های مواد غذایی حیوانی از مواد غذایی مخصوص حیوان خانگی استفاده می کنند و اطلاعات مربوط به تغذیه در مورد این محصولات. علاوه بر این، پایگاه داده مرکز مواد غذایی سگ و گربه Petfood صنعت به کاربران اجازه می دهد تا تجزیه و تحلیل کنند که چگونه شرکت های مواد غذایی مواد غذایی به مواد تشکیل دهنده، به عنوان مثال محصولات مرغ در مقایسه با coproducts، همراه با ادعاهای بازاریابی به نام مواد غذایی حیوان خانگی مانند آلی و طبیعی .