Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

به روز رسانی: آیا Petco می تواند PetCoached باشد تا PetSmarter باشد؟

 


در آخرین پست وبلاگ من "خبر جعلی: Petco غذای حیوان خانگی با مواد مصنوعی را از بین می برد." من از طریق اعلامیه 2018 پتکو اعلام کردم که این اولین و تنها خرده فروش مواد غذایی حیوان خانگی برای فروش مواد غذایی حیوان خانگی نیست و با استفاده از مصنوعی مواد تشکیل دهنده. "در پایان مقاله، احتمالا ناامید شدم زمانی که متوجه شدم که همه رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها یا نگهدارنده ها ممنوع (و نه در غذاهای خود) ممنوع است. هرگز هدف اهانت آمیز خود را بر روی تمام غذاهای مصنوعی قرار ندهید.

کنترل خسارت و پیگیری Petco

پس از انتشار پست من، از روز 14 مارس از طریق ایمیل توسط دامپزشک سرپایی Petco تماس گرفتم. به اعتبار Petco، آنها می خواستند یک گفتگوی آزاد و سازنده را شروع کنند. هدف این بود که به مقاله من عمیق تر نگاه کنم و نگرانی ها را با تصمیم گیرندگان کلیدی Petco مطرح کنم. البته من متعهد شدم چون هدف من در نوشتن پست اصلی (و این یکی) باعث بهبود شفافیت ادعاهای آنها و اطمینان از اینکه پیامهای آنها گمراه کننده نیستند. پس از همه، اگر Petco واقعا حذف همه طعم های مصنوعی، مواد نگهدارنده و رنگ آمیزی، آنها قطعا یک روند روند است.

در روز 24 مارس، من یک کنفرانس تلفنی با سرپرست دامپزشک و بقیه تصمیم گیرندگان کلیدی پتکو داشتم (به استثنای مدیرعامل Ron Coughlin). مکالمه باز و بسیار مات بود، و من صادقانه می توانم بگویم آنها به دنبال بازخورد هستند.

من توضیح دادم که چگونه پیام اصلی آنها "بازگشت به غذاهای مصنوعی" نامناسب و گمراه کننده به مصرف کننده است. مثال اول من به طور کلی به ادعاهای مواد غذایی طبیعی مرتبط بود. برای آن دسته از ما در صنعت، ما می دانیم که تهیه غذاهای 100٪ طبیعی دشوار است. به عنوان یک نتیجه، اکثر غذاها در بازار که ادعای "مواد غذایی طبیعی" را حمل می کنند، "ویتامین ها و مواد معدنی" اضافه می کنند که مجاور اصلی ترین ادعای طبیعی هستند.

نتیجه از کنفرانس Petco

به اعتبار Petco، آنها عبارت زیر را به صفحه betternutrition.com خود اضافه کردند:

توضیحات بیشتر:

ما محصولات با ویتامین های مصنوعی، مواد معدنی و مکمل های آمینه اسید را حذف نمی کنیم، زیرا این مواد اغلب برای اطمینان از این که مواد غذایی سگ و گربه کامل و متعادل با مشخصات مواد مغذی AAFCO و دستورالعمل های تغذیه ضروری است.

با وجودی که تماس کنفرانس تنها 30 دقیقه طول کشید، پتکو توصیه من را در مورد اصلاح واژگان خود (به عنوان مثال، گفت: "ما شروع به حذف") میکنیم. در بالای صفحه betternutrition.com، یک توضیح جدید خواهید دید.

مصنوعات مصنوعی که در ابتدا برای حذف انتخاب می شوند، Petco است که به عنوان رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها تعریف می شود که توسط دستورالعمل های AAFCO و FDA تعیین می شوند. مواد مشتق شده یا تقلید از ترکیبات طبیعی شامل نمی شوند. علاوه بر این، مواد موجود در دسته های خارج از تعریف Petco از رنگ های مصنوعی، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها در این زمان گنجانده نشده است. همانطور که Petco همچنان به ارزیابی و توسعه استانداردهای تغذیه خود با تمرکز بر آنچه که برای حیوانات خانگی حیوانات مشتریان مناسب است، پتکو حق دارد که این استانداردها را مجددا ارزیابی کند و همچنان مواد تشکیل دهنده را تصفیه کند.

در نهایت، آنها اضافه شده پتاسیم sorbate (حذف تا فوریه 2020) به فهرست ممنوع شده خود را.

کارت نشانه Petco بازبینی شد

علاوه بر این به روز رسانی ها در وب سایت خود، Petco لیست محصولاتی را که قفسه های خود را می گذارند، آورده است. همانطور که شما به وضوح می بینید (در زیر)، بسیاری از آنها با کارت نشانه ای که من در آخرین پست وبلاگم نشان دادم مطابقت داشتم، یکی از متخصصان Petco زمانی که سوالاتی در مورد اینکه کدام محصولات حذف شده است، به آنها اشاره کردم. برخی از علامت های تجاری هنوز از صفحه وب آنها گم شده اند (به عنوان مثال، سزار). دیگر مواد غذایی که در وب سایت آنها نیستند، املاک اولیه را در فروشگاه های خود از دست داده اند و به سمت عقب رانده شده اند.

Petco-cue card

Petco-pet-foods-gone

پتکو هنوز علامت را از دست ندهد!

ممنوعیت Petco برای نگهدارنده های مصنوعی، طعم ها و رنگ ها قابل تحسین است؛ با این حال، در آخرین مقاله من به ارزیابی اصلی من برگردم. بسیاری از غذاهایی که از فروشگاه های آنها خارج می شوند، در مواد غذایی، مواد مخدر و / یا فروشگاه های بزرگ دیده می شوند. بدین معنی است که این محصولات با قیمت پایین حاوی املاک و مستغلات با ارزش برای محصولات بالقوه بالغ بر حاشیه هستند.

برای قرار دادن آن در چشم انداز، به وب سایت Petco بروید و به سادگی جستجو کنید برای مواد غذایی خشک سگ، مواد غذایی مرطوب و یا رفتار و مرتب سازی بر اساس محبوب ترین. برای سگ ها، من تصمیم گرفتم غذاهای مرطوب و سیراب را نگاه کنم، چون مارک های انتخاب شده برای ترک قفسه ها و جایی که اکثر مواد تشکیل دهنده "boogeyman" قرار دارند. من هیچ کدام از محصولات پرطرفدار را در 400 محصول محبوب ندیدم (من طولانی تر نگاه کردم اما خسته کننده بود).

برای 100 درمان برتر، جعبه فله Milk-Bone در تعداد 50 محل اقامت داشت و Pedigree Dentastix دارای نقاط 71، 77 و 88 بود. بنابراین، ممنوعیت Petco برای غذاهای مصنوعی و مواد تشکیل دهنده آن بسیار چشمگیر نیست، و نه "اولین قدم در سفر "(همانطور که در حال حاضر بیان شده است).

هنوز هم در حوضه حیوان خانگی حیوانات خانگی را می بینید

همانطور که آگاه هستید، من دوست دارم در فروشگاه های مواد غذایی حیوانی و راهروها از آن استفاده کنم. همانطور که از طریق پتکو رفتم، من حداقل 20 ترکیب مصنوعی پیدا کردم که لیست آنها را نداشت.

برای کسانی که تعجب می کنند: بله، جایگزین های طبیعی این ترکیبات مصنوعی وجود دارد. بعضی از نمونه ها شامل نمک کرفس به عنوان منبع نیتریت (حفظ رنگ) محدود نمی شود. شیر خشک خشک شده به عنوان منبع پروپیونات (جلوگیری از رشد قارچ و قالب)؛ اسید لاکتیک، اسید سیتریک یا سرکه به عنوان منبع اسیدی (از رشد میکروبی جلوگیری می کند)؛ و تخم مرغ، سفید پوستان تخم مرغ، پلاسما یا لثه برای بافت (کمک به نگهداری آب و تولید محصولات).

علاوه بر این، من مطمئن نیستم که چگونه Petco با شرکت مواد غذایی حیوانات خانگی مجوز جدید را اجرا خواهد کرد، زیرا آنها قراردادهای امضا کرده و یا مدارک را در اختیار ندارند. آنها به سادگی با تکیه بر اظهارات عناصر به عنوان منبع حقیقت می باشند. به عنوان مثال، اگر شخصی برای BHA / BHT یا ethoxyquin در یک غذا فروخته شده توسط Petco تحلیل کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا شرکت مواد غذایی حیوانی مسئول است، Petco مسئول یا هر دو؟

نگرانی های دیگر درباره وعده های Petco

در سال 2014، پتکو اعلام کرد که دیگر محصولاتی که در چین تولید می کنند را نمی فروشند. این تصمیم تا حدودی جسورانه و پیشرونده به دلیل هزاران شکایت و مرگ و میر ناشی از جرقه مرغ تولید شده چینی ساخته شد. یکی از رهبران کلیدی در ارتباطات کنفرانس 24 مارس 2019، این موضوع را به سرعت بیان کرد. من با این سوال پاسخ دادم: آیا شما همچنین مواد غذایی چینی را تهیه کرده اید یا فقط غذاهای تولیدی را ممنوع کرده اید؟ زمانی که مکالمه خاموش شد (کریکت، کریکت، کریکت)، من به آنها یادآوری می کردم که بزرگترین یادآوری مواد غذایی حیوانی باعث مرگ و میر حیوانات در سال 2007 شد با مواد چینی تهیه شده با ملامین.

پاسخ کوتاه این است که Petco نمی دانست که آیا مواد تشکیل دهنده چینی در هر یک از مواد غذایی در هر یک از فروشگاه های آنها مورد استفاده قرار می گیرد. نه اینکه من از تولید چینی یا مواد چینی تهیه می کنم. به سادگی به آنچه پیام شما می آید و اینکه آیا شما شفاف است، پایین آمده است. همچنین ما به عنوان یک صنعت کاملا آگاه هستیم که چین تولید کننده اصلی ویتامین ها و مواد معدنی خاص است. به این ترتیب احتمال وجود مواد چینی در فروشگاه های پتکو واقعی است.

در نهایت، در یک مقاله فوربس، رون Coughlin (مدیر عامل شرکت) نقل قول شده است، "Petco همکاری خود را با JustFoodForDogs می بیند به عنوان مثال از یک شرکت مواد غذایی حیوان خانگی که حیوانات خانگی برای اولین بار در دیدار هر یک از نیازهای رژیم غذایی و تغذیه هر سگ با غذا مناسب برای مصرف انسان است. "اگر من مقاله خود را بخوانم، از تیم کنفرانس خواسته شدم:" آیا مواد غذایی حیوانات خانگی حیوانات واقعا کالبد انسان هستند؟ "جای تعجب نیست که پاسخ این بود: نه. (برای ضبط، من آن را در یک ایمیل به سرپرست دامپزشک فرستادم و آن را در پست قبلی خود درباره Petco پیوند دادم.)

من به آنها توضیح دادم که اگر تمام آشپزخانه های Petco خود را به عنوان امکانات انسانی ثبت نام نکرده باشند، آن ها به عنوان غذای حیوانات اهلی نمیشوند و این ادعا دروغین و گمراه کننده خواهد بود؛ زیرا ادعا "درجه انسان" در غذاهای حیوان خانگی نه تنها در مورد مواد تشکیل دهنده شما استفاده می شود، بلکه در مورد تسهیلاتی که در آنها ساخته شده است و باقی مانده از زنجیره غذایی محصول مواد غذایی انسان است. به طور متفاوت گفت، شما باید یک سیستم رتبه بندی رستوران مشابه در فروشگاه های خود را ببینید. یا شاید این فقط "گام اول در یک سفر طولانی" است؟

خلاصه

بدیهی است، پتکو کارهای زیادی را برای رسیدن به اهداف خوشی انجام داده است که رون کافیلن در مقاله «فوربس» اظهار داشت. من شما را با این یک سوال ترک می کنم: چگونه می توان پتکو صنعت غذای حیوانات خانگی را دعوت کرد تا وقتی که خودشان این کار را انجام نداده اند، قدم بزنند؟

امیدوارم که Petco همچنان ادامه گفت و شنود را ادامه دهد و پیام های خود را و تعهد خود را به والدین حیوانات تکامل دهد.