Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

بهبود فرایند تغذیه حیوانات خانگی برای کاهش تلفات محصول

 


حفاظت از مواد شکننده در هنگام انتقال پنوماتیک

محتوای حمایت شده

انتقال پنوماتیک

انتقال پنوماتیک یک روش مؤثر حمل محموله های خشک خشک است (گرد و غبار کنترل شده) و مواد را از آلودگی محافظت می کند. با این حال، استفاده از انتقال پنوماتیک به راحتی از یک ماده شکننده یا شکننده منتقل می شود که حساسیت به تخریب را دارد، برای بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات اهمیت دارد.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

مهندسین Schenck Processes متخصص تغذیه حیوانات خانگی

انتقال ایده ها Vol. 2

Schenck Process رشد و گسترش پیشنهادات محصول خود را برای پوشش چند جنبه از عملیات تولید.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

چگونگی فرآیند پیگمنت نگه داشتن پنوماتیک انتقال خطوط روشن است

محتوای حمایت شده

ایده های انتقال Vol.5_p8

خطوط لوله فرایند اغلب نیاز به یک روش برای رسیدگی به مسائل مربوط به ایجاد و آلودگی متقابل دارند. پیگگیون یک تکنیک رایج در مایعات و نفت / گاز است که به نگرانی های هر دو ماده باقی مانده و انباشت ناخواسته در سطح داخلی می پردازد. یک پرتابه (خوک) از طریق خط لوله راه اندازی می شود تا دیواره لوله را بشوید و همه آلودگی را به مقصد برساند.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

Kibble ساده شده است

محتوای حمایت شده

کیببل اصرار دارد

کالاهای آماده شده که همه را به بسته بندی بسته بندی می کنند و پس از آن باید از طریق فرایند بازنشستگی ارسال شوند، ممکن است برای هر کسب و کار پر هزینه باشد. برای تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات خانگی، کببل به پایان رسید اغلب از خط بسته برای چک کردن کیفیت، چک کردن بسته بندی و اشتباهات بسته بندی کشیده شده، و در نتیجه کاهش ارزش های قابل توجهی از محصول قابل فروش است. در حالی که اقدامات بازنگری وجود دارد که می تواند برای فرستادن مواد بیشتر در روند بازسازی انجام شود، یک راه حل موثر تر این است که مواد را در شکل فعلی خود بازپس بگیریم و آن را به عنوان محصول نهایی بسته بندی کنیم.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید

چگونگی بهبود عملکرد فیدر گرانشی

محتوای حمایت شده

فیدر گرامیمتری

بهترین راه برای بهبود عملکرد گرانشی مجهز به فیدر پیچ چیست؟ اولین چیزی که باید بدانیم این است که چه مواد غذایی را تغذیه می کنید. عملکرد فیدر گرامیمتری بیشتر تحت تاثیر حجم مواد قرار می گیرد. نزدیکتر می توانید پرواز پیچ خوراک را به صورت حجمی به 100 درصد پر کنید، بهتر است فیدر به صورت gravimetrically انجام شود. برای به دست آوردن مواد برای تغذیه بهتر volumetrically، ویژگی های عمده مواد باید تجزیه و تحلیل شده است.

در PetfoodIndustry.com بیشتر بخوانید