Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

بازار مواد غذایی حیوان خانگی حیوانات چینی فرصت ها، چالش ها را ارائه می دهد

 


چین به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازارهای مواد غذایی حیوانی در جهان، چین همچنان افزایش می یابد. در سال 2018، تخمین ها از شرکت تحقیقاتی بازار GfK، فروش مواد غذایی حیوان خانگی کشور را با 2.2 میلیارد دلار افزایش داد که رشد 21 درصدی سالانه را نشان می دهد. فروش آنلاین به ویژه شدید بود، افزایش 30.8 درصدی، هرچند که رشد در سال 2017 از 7/40 درصد کاهش پیدا کرد. با این حال، تجارت الکترونیک بیش از نیمی از بازار مواد غذایی حیوان خانگی چینی را 51.8 درصد و 48.2 درصد برای خرده فروشی آجر و ملات تشکیل داد.

Petfood Forum China 2019، که در تاریخ 20 آگوست در هتل Kerry در شانگهای قرار دارد، کارشناسان صنعت را به روزرسانی هایی از این رشد ارائه می دهد و همچنین بینش های شرکت های موادغذایی حیوان خانگی داخلی و بین المللی برای بهره گیری از آن. کنفرانس منحصر به فرد نیز اطلاعات جدیدی در مورد مقررات مواد غذایی حیوان خانگی چینی، به همراه آخرین تحقیقات در مورد مواد غذای حیوانات خانگی، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ارائه می دهد.

سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بازار مواد غذایی حیوان خانگی چینی

سرمایه گذاری در رشد بازار چین و تقاضای مصرف کنندگان، شرکت های مواد غذایی حیوانات خانگی، خارجی و داخلی، در حال سرمایه گذاری در تأسیسات تولیدی جدید یا گسترش یافته در چین هستند. نیروگاه چند ملیتی مریخ در ماه ژانویه 2019 توافقنامه ای را برای توسعه یک تأسیسات مواد غذایی حیوانی در تیانجین امضا کرد، درحالیکه رشد بازیکنان داخلی مانند شانگهای پلکتچ، گروه سانسان و نوارچ پاتراست نیز در حال گسترش یا جذب سرمایه گذاری محلی هستند. طبق گفته Wang Jinquan، Ph.D.، پروفسور با موسسه تحقیقات خوراک آکادمی علوم کشاورزی چین، در سال 2017، 15 شرکت چینی مواد غذایی شرکت های مواد غذایی خوراک بیش از 100 میلیون RMB (14.9 میلیارد دلار) است.

برخی از گسترش بین المللی است. برای مثال، Yantai China Pet Foods Co.، با استفاده از نام تجاری Wanpy، اعلام کرد که قصد دارد دفتر اداری اروپا را برای حمایت از تجارت صادراتی خود افزایش دهد.

با این حال، برای شرکت های مواد غذایی حیوانی در خارج از چین که امکانات تولیدی در کشور ندارند، صادرات محصولات خود به چین می تواند یک چالش باشد. به ویژه برای شرکت های U.S. این چالش تنها با جنگ های تعرفه اخیر میان این کشور و چین افزایش یافته است. انجمن صنفی Petfood چین 2019 اطلاعاتی برای شرکت ها و حرفه ای هایی که در چین مستقر نمی شوند برای حرکت موانع تجاری و مقررات جدید ارائه می دهد.

شریک نشان می دهد پت آرایشی آسیا نیز در حال رشد است

انجمن پتفورد چین 2019 با نمایشگاه Pet Fair آسیا 2019، بزرگترین و سریع در حال گسترش تجارت حیوان خانگی برای بازار حیوان خانگی چینی و صاحبان حیوانات خانگی برگزار خواهد شد. در 22 سالگیnd نمایش این سال نمایش 14 سالن با 180،000 متر مربع و 1600 غرفه دار، از جمله منطقه ای از مواد غذایی حیوان خانگی و تولید کنندگان درمان از چین و در سراسر جهان است. پت آرای 2019 آسیا در نمایشگاه بین المللی شانگهای جدید، در کنار هتل کری برگزار می شود.

Pet-Fair-Asia-hall

انجمن پتفود چین با نمایشگاه Pet Fair Asia، بزرگترین نمایشگاه تجارت حیوان خانگی برای صنعت حیوان خانگی چینی و صاحبان حیوانات خانگی، همکاری خواهد کرد. | Courtesy Pet Fair Asia