Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

اصول غذای انسان برای ترکیب ادراکات مصرف کننده، علم

 



درک مصرف کنندگان از مزایای سلامتی مواد غذایی در غذاهای انسانی - چه کارشناسان موسسه سلامت و تغذیه کری با نام "سلامت سلامت" - گاهی اوقات می توانند از علم پیشی بگیرند. آیا این صدا آشناست؟ این هم یک وضعیت معمول با غذاهای حیوان خانگی است.

مایکل کمپ، Ph.D.، مدیر تغذیه برای کری Taste & Nutrition، آمریکای شمالی، گفت: این امر پیامدهای مهمی برای توسعه محصول دارد، نه تنها از جنبه های ارائه محصولات ایمن و واقعا سالم در بازار، بلکه همچنین در رعایت مقررات. در طول یک وبینار در حالی که بعضی از شرکت های مواد غذایی انسان مورد احتیاط قرار گرفته اند تا مواد اولیه را با مطالعات علمی از مزایای بهداشتی یا عملکردی خود استفاده کنند و حتی ممکن است ادعا می کنند که مواد تشکیل دهنده از نظر علمی اثبات شده است، همچنین نمونه های فراوانی وجود دارد که شرکت ها سعی کرده اند صرفا بر روی درک مصرف کننده سرمایه گذاری کنند. - آن هالوهای بهداشتی - در اطراف مواد خاص. باز هم، این خیلی در غذای حیوان خانگی بسیار آشناست.

پیشگیری از علم مواد تشکیل دهنده

در طی وبینار کری، "پیشگیری از سلامت: ترکیب سلامت هال و علم"، همکار سخنگوی Kemp، لیس رایان، Ph.D.، رئیس بخش علوم طبیعی در موسسه فناوری Galway-Mayo در ایرلند، نمونه ای از هاله سلامتی پیش از علم شدن. سرکه سیب سرکه سیب در حال حاضر یک عنصر گرم در غذاهای انسانی است. در یک نظرسنجی که توسط کری از 1000 مصرفکننده U.S. انجام شد، آن را بهعنوان یک سوپرفوف شناخته شد و در لیستی از 20 ماده برتر که برای به دست آوردن مزایای عملکردی ارائه شده بود، ششمین رتبه را به خود اختصاص داد.

این احتمالا به این دلیل است که سرکه سیب سرکه دارای شواهد فرهنگی و تاریخی برای کمک به کاهش وزن است، اما این شواهد اغلب بی معنی است. شواهد پنهانی علمی برای این مزایا تا به امروز وجود دارد. و مصرف بیش از حد این عنصر میتواند منجر به اثرات مضر مانند ناراحتی دستگاه گوارش یا از دست رفتن مینای دندان شود.

با ترکیب سلامت سلامت با علم نوآوری کنید

با این حال، اثبات علمی سایر مزایای سلامتی و عملکردی مواد موجود وجود دارد، و Kemp پیشنهاد فرمول نوآوری برای ترکیب آن با هالوهای بهداشتی که ممکن است قابل انطباق با غذاها و رفتارهای حیوان خانگی باشد. با آنچه که او به عنوان خوشامد گویی نامیده می شود، شروع می شود: یک ماده یا ماده "به طور کلی به عنوان سالم شناخته شده است". سپس یک هاله، یک عنصر با یک مزیت بهداشت درک شده را اضافه کنید. به علاوه یک لنگر، مواد مغذی و یا عناصر با علم قوی حمایت.

کمپ افزود: با غذاهای انسانی، اگر این استراتژی با موفقیت اجرا شود، شما حتی نیازی به ادعای محصول ندارید. ادراک مصرف کنندگان "کار را برای شما انجام می دهند." این مفهوم ممکن است کاملا به مواد غذایی حیوان خانگی نیز ترجمه نشود. حتی با توجه به تمام فلسفه های تغذیه رقابتی و اختلاف نظر در عناصر غذایی (مانند غذای حیوان خانگی بدون دانه) که در حال حاضر در حال بازی هستند، حتی می توانید مواد غذای حیوانات خانگی را که سالم به عنوان سالم شناخته شده اند پیدا کنید. در حقیقت، من خوش آمد گویی کمپ مورد استفاده در یکی از نمونه های خود را برای غذای انسان: آب پرتقال. آب میوه ها اغلب این روزها به علت داشتن شکر زیاد است، بنابراین واقعا همه چیز سالم است؟

با این حال، ایده ترکیب هلو های بهداشتی با مواد ثابت شده علمی، من معتقد هستم و پتانسیل زیادی برای غذای حیوان خانگی را ارائه می دهم، هرچند تحقیقات کمتری در مورد تغذیه حیوانات و مزایای بهداشتی برخی مواد تشکیل دهنده حیوانات خانگی از آنچه که برای غذای عمومی در دسترس است وجود دارد. .

مواد غذایی اضافی برای تفکر

مطالعه مصرف کننده Kerry ارائه دیدگاه های بیشتر است که همچنین ممکن است در توسعه محصولات مواد غذایی حیوان خانگی کمک کند. به عنوان مثال، سایر مواد تشکیل دهنده در آن 20 لیست برتر در نظر گرفته شده است که مزایای کاربردی یا در حال حاضر در غذاهای حیوان خانگی استفاده می شود و یا ممکن است برای تحقیق برای اثبات مزایای خود را به حیوانات خانگی: اسیدهای چرب امگا 3 / DHA، چای سبز، عسل، پروبیوتیک، جو ، زنجبیل، جینسنگ، ملاتونین، روغن آووکادو، بابونه، اسفناج، Gingko Biloba، روغن نارگیل و زغال اخته. (بعضی از این فهرست مطمئنا برای سگ ها و گربه ها مانند قهوه، سیر، گریپ فروت و شکلات تیره نیست)

علاوه بر این، این نظرسنجی نشان داد که 65 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده در غذاها و نوشیدنی های روزانه خویش به مزایای کاربردی می پردازند. در حالی که این تنها راه حیات حیوانات خانگی می تواند مواد مفید مفید دریافت، دسته بندی محصولات و فرم های مورد نظر برای غذاهای انسانی مشخص شده توسط شرکت کنندگان در نظرسنجی می تواند ایده های توسعه محصول را تحریک کند. اینها شامل ویتامین ها و مکمل ها، نوشیدنی های تغذیه ای، ماست، پودر پروتئین، میله های گرانولا، شیرینی ها و حتی غذای بسیار سنتی انسان است: غلات صبحانه. آیا دسته بندی ها یا فرمت های مورد استفاده در غذاهای حیوان خانگی نیز وجود دارد؟

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]