Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

اتحاد غذای حیوان خانگی امنیت نادرستی را به ارمغان می آورد

 



چه کسی بازاریابی حیوانات خانگی را صادقانه نگه می دارد؟ در نهایت، این شرکت مسئولیت ادعاهای تبلیغاتی و تبلیغاتی را برای اطمینان از درست بودن و غلط و / یا گمراه کننده می کند. همانطور که از مثال با پتکو می دانیم، این امر همیشه اتفاق نمی افتد و یا حداقل در اغلب موارد اعدام می شود. نه تنها کمپین خرده فروشی برای "ممنوعیت مواد مصنوعی" گمراه کننده و ناقص است، بلکه همچنان غذاهای حیوان خانگی و رفتارهایی را که مواد تشکیل دهنده مصنوعی و احتمالا ناامن مانند رنگ کارامل و سولفیت دارند، نگهداری می کنند. در نتیجه، Petco سعی کرده است ادعاهای دروغین و گمراه کننده را با ستاره ای که اکنون نامرتبط است را اصلاح کند.

در این محیط، گزینه های شما برای اطمینان از پاسخگویی در بازاریابی مواد غذایی حیوان خانگی چیست؟ اکثر مردم فکر می کنند که این کمیسیون تجاری فدرال خواهد بود. متأسفانه، با توجه به پهنای باند و موضوعاتی که پوشش می دهند، مواد غذایی حیوان خانگی در فهرست خود قرار ندارد.

پس از انجام برخی از سوالات، به جای آن به بخش ملی تبلیغات (NAD) مراجعه کردم. NAD تبلیغات ملی را در تمام رسانه ها نظارت می کند، استانداردهای حقیقی و دقت بالا را اجرا می کند. علاوه بر این، این بخش بخشی از دفتر تجاری بهتر است (BBB). وقتی به NAD رسیدم، با لورا برت (مدیر) و آنی اوغرلایان (دستیار کارگردان) ارتباط برقرار کردم تا درباره شکایتم صحبت کنم. Ugurlayan به من فرستاد:

رئیس من، لورا برت، ایمیل شما را برای من فرستاد من می خواستم اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ارسال یک چالش ارائه دهم. مبلغی برای پرداختن به یک چالش وجود دارد و مبلغ پرداختی بستگی به این دارد که آیا شما یک شریک ملی با شورای ادارات تجاری بهتر است یا نه (CBBB برنامه ما را اداره می کند). یک شریک ملی که کمتر از یک سال از شریکی برخوردار است باید 17،500 دلار آمریکا پرداخت کند و کسانی که برای یکسال یا بیشتر همکاری می کنند 15،000 دلار هزینه کنند. شرکای غیر ملی با درآمد سالانه کمتر از 1 میلیارد دلار مبلغ 20،000 دلار و کسانی که درآمد 1 میلیارد و یا بیشتر دارند، 25،000 دلار می پردازند. شما می توانید برای لغو سختی برای کاهش هزینه ها و یا لغو هزینه ثبت نام تحت بخش 2.2 (A) (4) روش های ما.

پرداخت به بازی

بله، شما آن را به درستی خواندید. برای حفظ شرکت های حیوانات خانگی "صادقانه"، باید بازی کنید. از آنجایی که من تنها فردی هستم که به عنوان یک "شریک غیرمالی" با درآمد سالانه کمتر از 1 میلیارد دلار محسوب می شود، من باید مبلغ 20،000 دلار به شکایت پرداخت کنم. این همچنین شامل کمپانی های کوچک حیوان خانگی و حیوان خانگی و فروشگاه های مستقل کوچک نیز می شود.

بنابراین، گروهی که برای حفاظت از مصرف کنندگان (یا شرکت های کوچک) محافظت می کند و از تبلیغات غلط و گمراه کننده محافظت می کند، از 15 تا 25 دلار آمریکا برای تبلیغ تبلیغات گمراه کننده درخواست می کند. NAD فقط برای گوریل های 800 پوند برای نبرد آن وجود دارد. در نتیجه، شرکت هایی که ادعای سرسخت و گمراه کننده ای دارند، مجازات نخواهند داشت مگر آنکه دیگر گوریلا 800 پوند را ناراحت کنند.

اگر هیچ کس به دنبال مصرف کننده یا کمپانی های کوچک نیست، آنچه که شما در نهایت با آن مواجه می شوید، مقرراتی است که توسط پروکسی (مدارس دامپزشکی، دکتر گوگل و ترسو) انجام می شود. این در نهایت منجر به مسائل یا خلاصه های منحرف می شود، زیرا صنعت ما یک گروه حمایتی حامی مصرف کننده ندارد و برنامه های پنهان ندارد. در حال حاضر، اتحاد حیوان خانگی را وارد کنید.

پرسشنامه تصادفی از یک سازمان تصادفی

از اواسط سال 2018، چندین سوال از دوستان و همکاران دریافت کردم و در مورد یک سازمان با نام اتحاد اتحاد خوراک حیوانات (PNA) که بعد از دریافت تماس، ایمیل یا نامه از گروه دریافت کردند، از آنها خواسته شد تا به یک سری سوال های مفصل پاسخ دهند. سوالات متمرکز بر تولید مواد غذایی حیوان خانگی است که در فرمول بندی (یعنی آموزش و درجه)، درصد تولید برون سپاری و یک سوال تصادفی در مورد محصول تصادفی برای مواد مغذی خاص مشارکت دارند.

برای کسانی که از مشاوره من رضایت داشتند و به سوالات جواب نگرفتند و یا رد نشدند، تبریک می گوییم: شما در بین 78٪ بودید که بازی نکردید. قبل از اینکه توضیح بدم چرا من به شما تبریک میگم، ابتدا بگذارید به آنچه PNA میگویید و نمیخورد، غرق شوید.

PNA یک سازمان است که ابزار و منابع سفارشی برای تیم های مراقبت های دامپزشکی را با تمرکز بر تغذیه حیاتی برای سلامت حیوان خانگی به ارمغان می آورد. هنگامی که روی پیوند درباره PNA در وبسایت خود کلیک می کنید، به یک صفحه ای می روید که در مورد دیدگاه، مأموریت و سازمان هایی که با PNA کار کرده و با آنها همکاری داشته اند، به منظور توسعه منابع و ابزار برای دامپزشکان به آنها مراجعه می شود. علاوه بر این، آنها اطلاعات در مورد هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره و کمیته ابزارهای آموزشی PNA ارائه می دهند. به نظر می رسد یک منبع آنلاین آنلاین، درست است؟ خب، بستگی دارد.

حامیان شرکت ها و درگیری های مورد علاقه؟ آره!

آنچه که در «درباره PNA» نمی بینید، حامیان شرکت های بزرگ است. شما نیاز به بازگشت به اعلامیه های قدیمی و مطبوعات برای شناسایی آنها. به عنوان مثال، در تاریخ 15 می 2012، مجله انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا انتشار اخبار منتشر شده حامیان مالی شرکت PNA به عنوان حیوان خانگی حیوان خانگی هیل، Nestle Purina و P & G Petcare منتشر شده است. به هر حال آنها نتوانستند این حامیان شرکت کننده را در صفحه "درباره" خود لیست کنند. یا آیا؟ مطمئن نیستم ... ستاره ای نمی بینم!

اگر نگاه دوم به صفحه "درباره PNA" را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که همه افراد یک سازمان خاص را نمایندگی می کنند یا در مورد کمیته ابزارهای آموزشی PNA، هیچ گونه وابستگی سازمانی در لیست وجود ندارد (حتی اگر آنها متعلق به آنها) اگر وقت خود را برای جستجوی پسزمینه (از طریق LinkedIn) از هر فردی که در کمیته خدمت می کنید، به سرعت متوجه شوید که 31 درصد از مردم در حال حاضر برای تغذیه حیوان خانگی هیل، Royal Canin یا Nestle Purina کار می کنند. جالب است، درست است؟ به خصوص از یک گروه متهم به شفافیت در صنعت مواد غذایی حیوانات خانگی. نگه دارید، آن را بهتر می شود!

درگیری بیشتر از منافع بگو نه اینطور نیست!

علاوه بر این، اگر شما می دانید صنعت غذای حیوانات خانگی و منافع بالقوه با اهدا کنندگان و دانشگاه های شرکت های بزرگ، آب حتی خفیف تر می شود (حتی با اعضای هیئت مدیره نمایندگی از سازمان ها)، به ویژه هنگامی که دانشگاه ها ساختمان های خود و یا تغذیه / شرکت کمک کننده.

هنگامی که شما به اعضای اضافی انجمن وابسته به مدارس دامپزشکی نگاه می کنید (توجه کنید که دانشگاه ها نیز در سایت PNA نام نداشته اند)، با انجام تحقیقات بیشتر شما می بینید که تغذیه حیوان خانگی هیل و نستله پورینا اهدا کنندگان اصلی مدارس زیر هستند : دانشکده دامپزشکی Tufts Cummings، دانشکده دامپزشکی دانشگاه مینه سوتا، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تنسی دانشگاه کالج دامپزشکی میسوری و کالج پزشکی دامپزشکی دانشگاه ساسکاچوان (WCVM).

وقتی شما این را در نظر گرفتید، 77 درصد از کمیته ابزارهای آموزشی PNA دارای درگیری های بالقوه ای با سه شرکت بزرگ مواد غذایی حیوان خانگی (به خصوص پت ویتامین حیوانی و Nestle Purina) هستند. در حال حاضر، اگر شما سرمایه گذاری و کمک های مالی که این مدارس برای تحقیق، بورس تحصیلی و جوایز دریافت می کنید، قرار دهید ... شما می توانید نتیجه گیری خود را انجام دهید. آیا فراموش کردم که ذکر کنم یکی از اعضای کمیته یک عضو هیلی در تغذیه بالینی است؟

آنچه باعث می شود حتی جالب تر این است که اگر مرکز تغذیه نستله پورینا را در UT و مرکز تغذیه نستله پوریا در WCVM نگاه دارید، دامپزشکان محصولات دامپزشکی Purina با لبخند را نشان می دهند (روی لینک های بالا کلیک کنید). این درحالی است که از برنامه های تغذیه ای "حمایت شده" از غذای حیوان خانگی هیل، Nestle Purina و Royal Canin در مدارس دامپزشکی (یعنی محصولات برای دانشجویان تخفیف می شود) است. همه ما می دانیم که من همیشه از لحاظ سیاسی درست نیست اما حتی می دانم که در مورد تغذیه / تغذیه مرکز تغذیه و تغذیه من راجع به اهدا کننده صحبت نکنند.

داشتن پشتیبانان و اهداکنندگان مشروع است و کمک می کند که هزینه ها را جبران یا جبران کنند. عدم شفافیت در مورد آن حامیان و اهداکنندگان باعث می شود مردم همه چیز را مورد پرسش قرار دهند.

بازگشت به پرسشنامه و نقصان مرگبار آن

هدف از پرسشنامه ای که سال گذشته به شرکت های مواد غذایی خوراکی ارسال شد، ساخت یک پایگاه داده سازنده بود. بنابراین، آنچه 22 درصد پاسخ داد، واقعا به ما می گوید؟ اگر شما به گزارش تولید کننده PNA بروید، به شما چیز زیادی نمیگوید.

من به عنوان نمونه از پت تغذیه هیل استفاده خواهم کرد. آنها پاسخ دادند که آنها تولید داخلی 96٪ و تولید 4٪ است. آنها دائمی کالج متخصصان تغذیه دامپزشکی (ACVN) و متخصصان تغذیه تمام وقت با Ph.D. و M.S. درجه در تغذیه حیوانات. همچنین، هیل توانست به یک سوال تصادفی درباره محصول تصادفی و میزان مواد مغذی محصول پاسخ دهد. به هر حال، این تنها محدود به یکی از هشت ماده مغذی (آرژنین، کلسیم، سدیم، مس، روی، ویتامین D، تیامین یا کولین) بود.

بگذارید هم اکنون پاسخ های متفاوتی را انتخاب کنیم. به عنوان یک صنعت، ما می دانیم که تولید کنندگان همکاری خوبی با کارخانه های تولیدی شرکت دارند. همه اینها به فرهنگ ایمنی مواد غذایی، روشهای عملیاتی استاندارد و اجرای مراحل میرسد. اگر فلسفه را باور نکنید، بازاریابی (با عرض پوزش) یا دکتر Google (به عنوان مثال، متخصصان خود اعلام کرد) از شما سوءاستفاده می شود.

سوال دوم مربوط به استخدام تمام وقت دیپلمات های ACVN و افراد معتبر درگیر در فرمول بندی است. آیا آنها در حال حاضر غذا را تشکیل می دهند؟ آیا آنها قبل از اینکه به تولید برسند، هر فرمول را لمس می کنند؟ آیا آنها از مفهوم 5 (یا دیگر نرم افزار فرمولبندی) استفاده می کنند؟ بهتر است که آیا تا به حال بر روی Concept 5 وارد شده اید یا آیکون Concept 5 روی کامپیوتر خود دارید؟ آیا آنها به سادگی یک چهره در گروه تحقیق و توسعه هستند؟ با این حال بهتر است که گروه تحقیق و توسعه را اجرا کند؟

آیا فرد نهایی مسئول (گروه بزرگ تحقیق و توسعه گروه و توسعه / انتشار فرمول) دارای دامپزشکی یا درجه تغذیه است؟ اگر نه، دوست ندارید بدانید؟ من قطعا نمیتوانم بگویم بر اساس این که چطور پرسش مطرح شده یا پاسخ داده شده است. من شرط می بندم اگر سوالات در این فرمت خواسته شود، بسیاری از ما در مورد اینکه چگونه صنعت طی پنج تا 10 سال گذشته تغییر کرده است شگفت زده می شود.

همچنین، پاسخ دادن به یک سوال تنها در رابطه با یک محصول واحد و مواد مغذی منحصر به فرد، باید با پذیرش AAFCO ارتباط برقرار کند؟ هیچ چی. آیا آنها حتی اطمینان دادند که اطلاعاتی که دریافت کرده اند از طریق تجزیه و تحلیل دقیق است؟ احتمالا نیست اگر آنها پرسیدند و من پاسخ 1.5٪ آرژنین بدون نگاه کردن به هر گونه غذا، من برنده شوید!

نقص نهایی PNA

اگر اعضای PNA در تلاش برای "کارشناسان" در تغذیه مواد غذایی حیوانات خانگی باشند، آنها باید یک صفحه از انجمن جهانی دامپزشک دامپزشکی (WSAVA) را گرفته باشند. به عنوان مثال، در توصیه های دوم سازمان برای انتخاب مواد غذایی حیوان خانگی، سوال 5 می پرسد: "چه اندازه کنترل کیفیت خاص شما برای اطمینان از ثبات و کیفیت مواد تشکیل دهنده و محصول نهایی خود استفاده می کنید؟"

آیا مصرف کننده یا دامپزشک روزمره واقعا درباره اینکه چه مواد غذایی را طبق دستورالعملی که در گیاه اعدام شده است، اهمیت می دهد، به راحتی به قفسه می ریزد و برای مصرف حیوانات امن است؟ همچنین، WSAVA برای تجزیه و تحلیل کامل غذای تصادفی درخواست می کند. نه فقط یک ماده مغذی!

متأسفانه، PNA احساس امنیت دروغین برای مصرف کنندگان و دامپزشکان را فراهم می کند. اگر من یک دامپزشک یا مصرف کننده بودم و گزارش تولید کننده PNA را با ارزش اسمی ارزیابی می کردم، احتمالا انتخاب شرکت های "خوب" را به کمتر از 22 درصد از بیش از 200 شرکت که این نظرسنجی را فرستادند، محدود کردم. آیا این بدان معنی است که 78 درصد از شرکت ها محصولات کمتری تولید می کنند؟ جواب کوتاه، نه است! اگر به مثال مورد نیاز برای اثبات این موضوع نیاز داشته باشید، ما فقط باید به یادگیری اخیر در سراسر جهان از طریق تغذیه حیوان خانگی هیل که باعث مرگ حیوانات و چندین پرونده دعوا در کلاس می شود نگاه کنیم. من حدس می زنم که آنها درباره ویتامین D در یک محصول کنسرو نشده اند. (خیلی زود؟)

اوه خدایا، تغذیه حیوانات خانگی هیل یکی از 22٪ پاسخگو شرکت بود. من حدس می زنم اگر شما سازمان را حمایت می کنید، باید بازی کنید. نگران نباشید، نستله پورینا و رویال کانین نیز به سوالات پاسخ دادند!

در نهایت، هنگامی که کمپین خود را "Dare To Ask ... About Your Pet's Food" نامیدید، باید به اندازه کافی شجاع باشید تا سؤالاتی را که واقعا مهم هستند بپرهیزید، صرف نظر از اینکه چگونه حامیان شما پاسخ خواهند داد. از همه مهمتر، سوالاتی را مطرح کنید که به مصرف کنندگان و دامپزشکان کمک خواهد کرد.

دارای موضوعات

اگر موضوعاتی را که میخواهید مورد بحث قرار دهید، میتوانید در زیر نظر دهید و یا از طریق LinkedIn: www.linkedin.com/in/ryanyamka به اشتراک بگذارید.