Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

آیا فن آوری حیوان خانگی می تواند به چالش کشیدن و آموزش صاحب حیوان خانگی کمک کند؟

آیا فناوری می تواند مدت زمان طولانی، به اصطلاح بعدی چیز بزرگ برای مواد غذایی حیوان خانگی – و یا حداقل برای تغذیه حیوان خانگی؟ برخی از کارشناسان چنین فکر می کنند.

 

“دیوید لوممیس، تحلیلگر بازار مواد غذایی بسته بندی شده برای اطلاعات بسته شده، در خبرنامه Pet Products نوشت:” در عمل و حقیقت، تغذیه و تکنولوژی به طور جدی در صنعت حیوان خانگی ایالات متحده متروکه شده است. ” وی اظهار داشت که “زمانی که اکثر فیدرهای حیوان خانگی غذا را به صورت خودکار تحویل نمی دهند، صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان با اطلاعات سلامت روان و حیاتی را به روز می کنند، دشوار است که یادآوری شود، و به طور مرتب غذا را برای تحویل خانه به صورت خودکار مرتب کنید. یا هنگامی که تعداد زیادی از حیوانات خانگی بر اساس میکروبشناسی و DNA خود، رژیم های فردی را از بین نبردند. ”

 

در واقع، این آخرین مفهوم واقعیت نیست – اما شاید ما نزدیکتر هستیم. یا حداقل در مورد ابزارهایی که به صاحبان حیوانات کمک می کند انتخاب های بهتر و آگاهانه تر برای آنچه که حیوانات خانگی خود را از تعداد زیادی از گزینه های موجود در بازار امروز به ارمغان می آورد نزدیکتر است.

 

کمک به صاحبان حیوان خانگی مواد غذایی حیوان خانگی و رفتار می کند

 

یک شرکت به نام Petrics اعلام کرد یک برنامه جدید و نرم افزاری که قصد دارد به صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان کمک کند، بهترین رژیم های غذایی را برای حیوانات خانگی اختصاص داده، حتی با توجه به عدم تحمل غذا ممکن است. برنامه رایگان است که ویژگی های پروفایل حیوان خانگی سفارشی، یک عملکرد یادآوری برای انتصاب دامپزشکی و داروها و راه کنترل همه محصولات متصل شده Petrics است.

 

این محصولات دیگر، بخشی از اکوسیستم Petrics هنوز در حال توسعه هستند؛ وب سایت می گوید که آنها “2019 می آیند”. آنها شامل ردیاب فعالیت حیوان خانگی استاندارد و همچنین یک مفهوم جدید است: حیوان خانگی هوشمند حیوان خانگی که شامل گرما و خنک کننده گرماستاتیک و مقیاس وزن داخلی است که به حیوان خانگی اجازه می دهد و حتی دامپزشک آنها متصل به مراقبت از وزن حیوان خانگی است. این باید برای جلوگیری از چاقی حیوان خانگی مفید باشد، که Petrics به درستی به عنوان یک مشکل مهم و همچنین برای ردیابی وزن کاهش می یابد، که می تواند بیماری را نشان دهد.

 

ویژگی های اصلی تمرکز بر روی غذاها و مواد تشکیل دهنده حیوان خانگی – و بیشترین سوالات را برای من مطرح می کنند. Petrics ادعا می کند که یک پایگاه داده از “هزاران غذا و مواد تشکیل دهنده” داشته باشد و “برنامه ریزی تغذیه ای پیشرفته” و “موتور توصیه توصیه های ثبت اختراع” را ارائه کند. همه اینها “توسط متخصصین بهداشتی تهیه و تأیید شده است”.

 

در حال حاضر، اطالعات کافی برای تأیید تمام ادعاهایی موجود نیست، هرچند که در دسترس است نشانه های امیدوار کننده ای را نشان می دهد. ویدئوی مربوط به چاقی حیوان خانگی که از صفحه خانگی Petrics مرتبط است شامل Kimberly Ange-Van Heugten، Ph.D.، استادیار آموزش در بخش علوم حیوانات در دانشگاه ایالت کارولینای شمالی است. این ویدیو همچنین دارای یک دامپزشک متخصص، Daniel Wilson، DVM، صاحب کلینیک دامپزشکی کشور در ویلمینگتون، کارولینای شمالی، ایالات متحده آمریکا (که در آن Petrics نیز مستقر است).

 

ویدیوی دوم درباره اهمیت تغذیه حیوانات خانگی، همچنین شامل آنژی وان هگتن، شامل این جمله است: “دانه های کامل با ارزش مواد مغذی به رژیم های غذایی و کمک به کم کردن چربی ها و کالری ها کمک می کند. »(تأکید آنها بر روی” ارزشمند “است). یکی دیگر از بیانیه ها می گوید: هیچ رژیم غذایی حیوان خانگی تنها نیست، چرا که هر حیوان خانگی یک فرد است. به این سوال، “مهمترین چیزیست که صاحب حیوان خانگی می تواند در حال حاضر انجام دهد؟”، آنگه ون هیگتن پاسخ “آموزش خود. دانش قدرت است. می دانید که شما حیوانات خود را تغذیه می کنید. نگاهی به کیسه ای از غذا یا میوه ای از غذا و در واقع آن را بخوانید. ”

 

تا کنون خیلی خوب. تا زمانی که Petrics در واقع با متخصصان آموزش و تجربه در تغذیه حیوانات خانگی همکاری می کند و هیچ نوع بی توجهی غیر علمی نسبت به نوع خاصی از مواد (با وجود اینکه فرایند کامل در برنامه را نمی توان بدون آن گفت)، پس از آن این می تواند یک ابزار ارزشمند برای صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان باشد.

 

با این حال، من در مورد موتور پیشنهادی برنامه سوال دارم. وب سایت Petrics می گوید که در نهایت، برنامه گزینه “خرید در حال حاضر” برای غذاهای مورد نیاز برای یک حیوان خانگی را فراهم می کند، و به مالک اجازه می دهد تا به طور مستقیم به یک سایت تجارت الکترونیک (آمازون چوی؟) برای خرید غذا پیوند دهد. احتمالا، Petrics برای کاهش کمک مالی خود به این فروش می رساند؛ احتمالا بخشی از فروش تست های عدم تحمل غذایی را نیز دریافت می کند.

 

درباره این آزمایش “مقرون به صرفه” برای عدم تحمل مواد غذایی حیوان خانگی

 

در بیانیه مطبوعاتی، Petrics گفت که با 5 تست تست مقرون به صرفه همکاری کرده است تا گزینه ای را در داخل نرم افزار برای آزمایش عدم تحمل غذایی فراهم کند. “با ترکیب Petrics مواد غذایی پایگاه داده، پوشش هزاران مواد غذایی و مواد تشکیل دهنده، با 5 پروتکل های آزمون رشته، مصرف کنندگان و متخصصان مراقبت از حیوانات خانگی می تواند به سرعت و به آسانی پیدا کردن غذاها و رفتارهایی که برای حیوانات خانگی مناسب است.”

 

توجه داشته باشید که نام شرکت تست شامل “مقرون به صرفه” است. هزینه آزمایش فقط با هزینه فقط پت پلاس تنها 189 دلار آمریکا به 209 دلار می رسد؛ فرض می کنم که آیا این واقعا مقرون به صرفه است در چشم هر مالک حیوان خانگی است. با تجزیه و تحلیل رشته مو حیوان خانگی (یک روش غیر تهاجمی با استفاده از “تکنولوژی رزونانس زیستی”، طبق گزارش مطبوعاتی)، 5 Strand معتقد است که برای بیش از 1200 مواد غذایی مورد آزمایش قرار دادن حیوان خانگی، که همه آنها در وب سایت شرکت قرار دارد. نتایج به صاحب حیوان خانگی ارسال می شود و همچنین به پروفایل Petrics برای حیوان خانگی ارسال می شود.

 

5 رشته دقیق می گویند که محصولات آن (نسخه ها نیز برای انسان ها در دسترس هستند) تنها برای عدم تحمل غذا و محیط زیست، نه آلرژی را آزمایش می کنند. و وب سایت خود را نسبتا عمیق و شفاف، از جمله بخش پرسش و پاسخ گسترده است. در پاسخ به پرسش درباره دقت نتایج آزمون، پاسخ این شرکت شامل این موارد می شود:

 

رژیم حذف شدید واقعا تنها راه برای تست عدم تحمل غذایی با دقت کامل است. در حالیکه رژیم حذف به عنوان استاندارد طلایی درنظر گرفته شده است، برای یک فرد بسیار دشوار است که در مصرف غذا خود رژیم بگیرد و هر جنبه ای از منابع غذایی خود را کنترل کند. … آزمایش مقرون به صرفه این حدس ها را حذف می کند و رژیم حذف را ساده تر می کند با ارائه فهرست دقیق مواردی که باید در رژیم غذایی حذف اولویت قرار گیرند.

 

در حالی که این به نظر می رسد به سوی انسان هدایت می شود، به نظر می رسد که رژیم های حذف برای بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی نیز با حیوانات خانگی خود مشکل دارند. برای صاحب که مایل به دانستن بیشتر در مورد مواد تشکیل دهنده است که ممکن است توسط حیوان خانگی خود را به راحتی تحمل نکنند – و مایل به پرداخت حدود 200 دلار – انتخاب برای این آزمون می تواند معنی داشته باشد.

 

با این حال، من امیدوارم که هر گونه تفسیر و اقدامات پی در پی از نتایج، با مشورت دقیق با دامپزشک حیوان خانگی انجام شود. و مهمتر از همه، هیچ راهی برای دانستن اینکه آزمون دقیق چگونه است، وجود ندارد. حتی 5 رشته در وب سایت خود معتقد است که هیچ مطالعات بالینی برای تأیید خدمات آزمایش آنها انجام نشده است، هرچند این شرکت اضافه می کند: “… تعداد زیادی از تحقیقات مستند شده در طول 30 سال گذشته انجام شده که از الکترومغناطیسی / الکتریکی / زمینه علمی مغناطیسی که در آن آزمایش بر پایه است. ”

 

آیا این تبدیل به یک ابزار ارزشمند تغذیه حیوان خانگی خواهد شد؟

 

من نرم افزار Petrics را دانلود کرده ام و برنامه ای برای پر کردن پروفیل ها برای دو گربه من زود است. من کنجکاو هستم که موتور موتور توصیه شده برای آنها را ببیند. این که آیا من نیز برای آزمایش 5 درجه ای برای تحمل عدم تحمل غذایی برای گربه من که همیشه یک شکم حساس وجود دارد دیده می شود بهار است. مهم نیست، من منتظر ارزیابی بیشتر هستم اگر این ممکن است یک ابزار آموزشی مفید برای صاحبان حیوانات خانگی و دامپزشکان باشد.

 

در بلندمدت می تواند برای شرکت های مواد غذایی حیوانی ارزشمند باشد؛ زیرا صاحبان و دامپزشکان که بیشتر درمورد مواد غذایی حیوانی و مواد مغذی آنها می دانند – اگر از برنامه Petrics به این نوع دانش کمک می کنند – ادعاهای و اطلاعات مبتنی بر اطلاعات، به جای پیام های بازاریابی محبوب یا رتبه بندی از سایت های رتبه بندی مواد غذایی حیوان خانگی.

 

LinkedIn

 

فیس بوک

 

ر

 

[email protected]