Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

پروبیوتیک در کنفرانس غذای حیوانات در ایتالیا برگزار شد

 


اولین همایش بین المللی Lallemand برای تغذیه حیوانات خانگی، در تاریخ 4 آوریل 2019، حدود 60 متخصص از صنعت مواد غذایی حیوانی را در ورونا، ایتالیا جمع آوری کرد. این رویداد بر روی راه حل های تغذیه ای میکروبی برای رفاه حیوانات متمرکز بود. این ترکیبی عالی از بینش های علمی در مورد نقش کلیدی میکروبیولوژیک روده در سلامت حیوانات و رفاه کارشناسان بین المللی در تغذیه حیوان و انسان، با اطلاعات فنی و نظارتی در مورد استفاده از مواد مخدر مبتنی بر مخمر برای تشکیل غذای حیوان خانگی نوآورانه ارائه شد راه حل های تغذیه ای این رویداد یک پلت فرم عالی برای ارتباطات بود و همچنین افق های تمرینکنندگان را گسترش داد و الهام بخش برنامه های نوآورانه راه حل های میکروبی در تجارت مواد غذایی حیوانات خانگی بود.

هضم، رفتار، اضطراب و سیستم ایمنی همه پیوند مشترک با میکروبیولوژیک گوارشی دارند. این به طور فزاینده ای در انسان شناخته شده و پذیرفته شده است. پروفسور Vassilia Théodorou (INRA، فرانسه)، دکتر رابرت فالکنر تیلور (مرکز اخلاق کاربردی پت، اسکاتلند) و پروفسور جیاکومو بیگی (دانشگاه بولونیا، ایتالیا) نشان داد که این امر برای حیوانات خانگی نیز از طریق مجموعه ای از سخنرانی های الهام بخش صورت می گیرد.

خلاصه ای از سخنرانی های کنفرانس های غذایی کنسرو پروبیوتیک مواد غذایی

پروفسور Théodorou جلسه را با ارائه روشنگرانه در ارتباطات میکروبیولوژیک مغز روده آغاز کرد. علم مسیری طولانی در ارتباط است که مغز و روده را از آزمایش سگ پولوف پیوند می دهد. در حال حاضر شواهد روشن وجود دارد که این مسیر ارتباطی دوطرفه است که شامل یک بازیکن ثانوی نیز می شود: میکروبیا. استرس می تواند هوموستاز روده را تغییر دهد - و بنابراین، زیستگاه میکروبوتا - منجر به تغییر جمعیت جمعیت میکروبی می شود. برعکس، شواهدی وجود دارد که میکروبیا میتواند بر روی روده تاثیر بگذارد و - از طریق سیستم عصبی مرتبط با روده (یا GALT) - احساسات و رفاه.

پروفسور Théodorou برآورد می کند که همه ما، پیوند تنگ بین بینایی و مغز ما را تجربه کرده اند. شواهدی وجود دارد که بین احساسات، رفتارها و مشکلات روده ارتباط دارد. استرس، برای مثال، نفوذپذیری روده را افزایش می دهد. این در حیوانات و انسان ها نشان داده شده است. سپس، چه چیزی در مورد گربه ها و سگ ها؟ اکنون به نظر می رسد که میکروبیوتای گربه و سگ بسیار قابل مقایسه با انسان است (دنگ و سوانسون، 2015) و بحث متقابل مشابه دیده می شود.

چگونه می توان از این امر برای بهبود وضعیت سلامت استفاده کرد؟ آیا می توانیم بر روی روابط متقابل روده و مغز عمل کنیم؟ پروفسور Théodorou مطالعاتی را نشان می دهد که نشان می دهد مدولاسیون میکروبیوتیک روده توسط بعضی از پروبیوتیک ها یا پری بیوتیک های خاص (به تعاریف) نشان داده شده است که برای مانع روده مفید است و ممکن است در بهبود اختلالات مرتبط با استرس، تغییرات در رفتار و خلق، مزایای به طور کلی رفاه پستانداران، از جمله حیوانات خانگی.

اتصال میکروبیولوژیک مغز به مغز به وسیله دکتر فالکنر تیلور، رفتارگرای حیوان خانگی، که با استفاده از سیستم مغز و سیستم عاطفی در سگها صحبت می کرد، مورد بررسی قرار گرفت. هنگامی که بیش از حد یا مزمن، ترس و اضطراب می تواند به مشکلات جدی سلامت منجر شود. دکتر فالکنر تیلور، شواهد بالینی بیشتری از اثرات خاصی از مخمر پروبیوتیک و باکتری در اضطراب و رفتار در انسان و همچنین در سگ ها نشان داد. به عنوان مثال، مخمر پروبیوتیک Saccharomyces cerevisiae boulardii، که به خوبی در انسان ثبت شده است، منافع مزمن روده را در سگ ها دارد (D'Angelo et al.، 2018). او نتيجه گرفت شواهدی وجود دارد که تأثير ميکروب بيوتين روده بر جامعه شناسی سگ ها را نشان می دهد. میکروبیتا برای توسعه اجتماعی، رفتار اجتماعی، یادگیری و حافظه در پستانداران ضروری است، به ما یادآوری می کند که زندگی همزیستی بین حیوانات و باکتری ها به دوران تکامل می رسد.

یکی دیگر از نقش کلیدی برای میکروبیوتا مدولاسیون سیستم ایمنی بدن است. پروفسور جیاکومو بیگی متخصص تغذیه حیوانات است. او بررسی تأثیرات مختلف مواد خوراکی طبیعی بر ایمنی، تمرکز بر روی پروبیوتیک ها و پری بیوتیک ها را نیز بررسی کرد.

مطالعات اندکی در مورد حیوانات خانگی انجام می شود و در اروپا برای استفاده در غذای حیوانات مجاز است تعداد کمی از باکتری های پروبیوتیک مجاز باشند. گروه پروفسور بیگی اخیرا یک مطالعه برای ارزیابی "اثرات مرتبطی از فراکسیون های مخمر از شیرهای مختلف مخمر (YANG، Lallemand Animal Nutrition) بر روی اکوسیستم روده سگ های سالم سالم انجام داده است." محاکمه شامل یک بخش in vitro بود که در آن مخمر مشتق شده با عصاره مدفوع كانكا و يك آزمايش in vivo شامل 16 سگ بزرگسال (تغذيه يانگ يا رژيم كنترل كنترل) انجام شد. مدفوع سگ در سه هفته و چهار هفته مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج نشان می دهد مزایای مشتقات مخمر بر روی:

  • میکروبایوت روده سگ: تجزیه و تحلیل in vitro نشان می دهد سطوح بالاتر لاکتوباسیل و بیفواد باکتریایی و همچنین یک pH پایین با مشتق مخمر. محیط اسیدی به مهار رشد باکتری های نامطلوب کمک می کند و رشد آن ها را مفید می سازد و اثرات منحصر به فرد آنتی بیوتیک غیرمستقیم محصولات مشتق شده مخمر را نشان می دهد.
  • دفاع طبیعی طبیعی سگها از طریق سطح بالایی از آنتیبادیهای IgA که در دفع سگ های سگ خوراک YANG یافت می شود. IgAs به عنوان شناخته شده بیومارکر از ایمونوادولاسیون هستند و نقش کلیدی در ایمنی مخاطی را با مهار پیوستگی و نفوذ باکتری ها در لومن روده، افزایش ترشحات مخاط و جلوگیری از واکنش های التهابی که باعث آسیب به بافت های اپیتلیال می شود، بازی می کنند.

پروفسور بیگی نتیجه گیری کرد که ترکیب نوآورانه کسرهای مخمر می تواند ترکیب میکروبیوتای شمالی را بهبود بخشد و به طور بالقوه باعث تقویت دفاع طبیعی سگ های بالغ شود.