Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

ارگانیک ویژه در فهرست مواد غذایی سگ و گربه است

 


در حالی که حتی فروشگاه های مواد غذایی متوسط ​​در حال اضافه کردن بخش های تولید آلی هستند، روند آلی هنوز بخش کوچکی از بازار مواد غذایی سگ و گربه است.

ارگانیک - به عنوان بخشی از نام ماده - در 8.6 درصد از دستور العمل های غذای سگ ماده ظاهر می شود و 6.9 درصد دستور غذاها در مورد سگ مرطوب لیست پایگاه های ما از بیش از 7،000 محصول فروخته شده در ایالات متحده است.

غذای گربه نسبتا پایین تر بود، با آلی در 7.3 درصد دستور العمل های غذایی خشک و 5.7 دستور العمل غذاهای مرطوب.

دستور العمل غذاهای سگ ارگانیک
درصد دستور العمل های غذای سگ و گربه حاوی مواد ارگانیک بالا نیست.

در مورد نحوه ارگانیسم در غذای سگ خشک، سه شرکت به صورت نامتعارف ارگانیک و دارای 13 دستورالعمل بین آنها هستند. دو شرکت دیگر دارای خطوط تولید آلی با 5 دستورالعمل هستند. بنابراین محصولات آلی مارکدار کمتر از 1 درصد از دستورالعمل ها در کل پایگاه داده را تشکیل می دهند.

رایج ترین عنصر موجود در ارقام ذکر شده یونجه ارگانیک است که در 3.7 درصد دستورات موجود در پایگاه داده ظاهر می شود. نیمی از دستور العمل های یونجه ارگانیک از یک برند استفاده می شود و تقریبا هر یک از دستور العمل های این برند شامل یونجه آلی به عنوان تنها مواد تشکیل دهنده ارگانیسم است.

سایر مواد تشکیل دهنده ارگانیک رایج عبارتند از: لجن آلی، علف جو آلی و مرغ آلی. یک لیست طولانی از مواد تشکیل دهنده ارگانیک وجود دارد و تعدادی از علامت های تجاری که تقریبا بر همه مواد تشکیل دهنده ارگانیک تمرکز دارند. این مارک ها عبارتند از Castor & Pollux، Ownman Newman، Timberwolf، Planet Earth و Petguard.

اکثریت دستور العمل های حاوی مواد طبیعی تنها یک عنصر ارگانیک دارد.