Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

اعتقادات طرفدار صنعت متفاوت از خواسته های خرید مواد غذایی حیوان خانگی است

 

یک نظرسنجی که در سال 2019 مطرح شد، به بررسی گرایش مصرف کننده در بین صاحبان سگ ها و گربه ها می پردازد. پاسخگویی متخصصان صنعت غذای صنایع به مسابقه از پاسخ مصرف کنندگان به سوالات مشابهی که توسط محققان بازار مطرح شده، متفاوت بود.

 

 

برای آموختن اطلاعات تجربی در مورد روند مصرف تقاضای مصرف کنندگان مواد غذایی حیوانات، در انجمن پتفود 2019 یا سایر رویدادهای صنعت Petfood در سراسر جهان شرکت کنید.

 

 

در حالی که بعضی از افراد ثبت نام ممکن است از بالای سرشان پاسخ دهند، ممکن است دیگران در اخبار، وبلاگ ها و ویژگی های صنعت Petfood پاسخ های خود را پیدا کنند. بیش از 1300 نفر در مسابقه تغذیه حیوانات خانگی شرکت کردند.

 

نتایج تحقیقات روند تغذیه حیوانات خانگی

 

Q1: مصرف کنندگان مواد غذایی حیوانی مواد غذایی # 1 نمیخواهند؟

 

اولین سؤال که کدام ماده غذای حیوان خانگی، سگ، گربه و سایر صاحبان حیوانات خانگی در محصولاتی که آنها خریداری می کنند، خواسته نشده است. پاسخ در «Infographic: 6 مواد غذایی حیوانات خانگی مصرف کنندگان نمی خواهند.» پاسخ های حرفه ای و صاحبان حیوان خانگی به این سوال به طور چشمگیری متفاوت بود.

 

James Restivo، مدیر توسعه مشتریان در گروه تحقیقات بازار Nielsen، طی جلسه افتتاحیه کارگاه نوآوری Petfood 2018، گفت: مردم به طور فزاینده ای کالاهای خاصی را در غذای حیوانات خانگی خود نمی خواهند. برای جلوگیری از این مواد، خریداران مواد غذایی حیوانات برای “ادعای آزاد” از محصولاتی که آنها خریداری می کنند.

 

مصرفکنندگان به نیلسن گفتند که آنها اصرار دارند که ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی (GMOs) در سگ، گربه و دیگر مواد غذایی حیوان خانگی بیشتر از هر نوع ماده دیگر باشد. در 28.8 درصد، GMO پاسخ بالا بود، با پرکننده 4.3 درصد و رنگ های مصنوعی 3.9 درصد

 

در مسابقه Petfood Industry، پاسخ ها از نظر صاحبان حیوانات در نظرسنجی های Nielsen متفاوت بود. انجمن صنفی پتفورد 2019 فیلترینگ انتخاب شده را به عنوان عناصر اصلی ثبت می کند که مصرف کنندگان با 42 درصد از پاسخ دهندگان آن را نمی خواهند. GMO دومین بار با 33٪ آمد و رنگ مصنوعی آن 25٪ بود.

 

PFF_survey_ingredient_unwanted.jpg