4.2/5 - (83 امتیاز)

مهم است که به خوبی با سگ خود ارتباط برقرار کنید. برای این کار ، شما باید یاد بگیرید که زبان بدن حیوان خانگی خود را رمزگشایی کنید.

برای اینکه رابطه شما با دوست سگ خود به خوبی پیش برود ، سگ شما باید با شما احساس درک و امنیت داشته باشد. برای این کار ، ارتباط خوب ضروری است. حتی توصیه می شود برای درک بهتر زبان بدن سگ ها را رمزگشایی کنید.

ما یک سری از 16 تصویر را برای شما در درک زبان سگ ها ارائه می دهیم!

1. سگ شما دم خود را پایین می آورد: اگر سگ شما دم خود را به آرامی واکس می کند ، به این معنی است که نمی فهمد چه کاری از شما خواسته شده است را انجام دهد. اگر او به سرعت عمل کند ، به این دلیل است که او اقتدار شما را به رسمیت می شناسد.

 

 

2. سگ شما کاملاً حالت می بخشد: مانند خیس بودن سگ ها ، گاهی اوقات می توانند برای رها کردن تنش هم بزنند.

 

 

3. سگ شما پشت خود را به سمت شما می چرخاند: اگر سگ شما با پشت خود به شما نشسته است ، این بدان معنی است که او به شما اعتماد دارد.

 

 

4- سگ شما پنجه جلو را بالا می برد: وقتی سگ ها و به ویژه سگ های شکارچی یک پنجه جلو را بالا می برند ، این بدان معنی است که آنها چیزی را دیدند که مورد علاقه آنها باشد.

 

خواندن این مطلب
فواید و مضرات استخوان برای سگ ها

 

5- سگ شما پنجه را روی زانوی شما قرار می دهد: اگر سگ شما پنجه ای را روی زانوی شما قرار می دهد و او سخت به نظر می رسد ، این بدان معنی است که او سعی می کند بر شما مسلط شود. مربیان سگ ، در این موارد ، نگاه سگ را حفظ می کنند و پنجه را از روی زانوی خود جدا می کنند.

 

 

6. سگ شما سر خود را روی زانوی شما قرار می دهد: وقتی سگ سر خود را روی زانوی شما قرار می دهد ، توجه شما را می خواهد. اگر او با پوزه دست شما را لمس کند ، می خواهد او را نوازش کند.

 

 

7. سگ شما روی پشت خود دراز می کند و شکم خود را به شما نشان می دهد: وقتی سگ شما خود را در این موقعیت قرار می دهد ، این بدان معنی است که او به شما اعتماد دارد و می خواهد شما را خوشحال کند. اگر با او بازی می کنید ، به او نشان می دهید که به او افتخار می کنید.

 

 

8- سگ شما دندانهای خود را در معرض خود قرار می دهد اما رشد نمی کند: سگ شما از قلمرو خود نظارت و محافظت می کند. سگها هنگام تغذیه این کار را انجام می دهند.

 

 

9. سگ شما خمیازه می زند: سگ ها هنگامی که توسط سگ های ناشناخته احاطه شده اند خمیازه می برند زیرا عصبی و ناراضی هستند. وقتی آنها بعد از شما خمیازه می کشند ، دلیلش این است که او به شما وصل شده است.

 

خواندن این مطلب
تغییر غذای توله سگ

 

10- سگ شما صورت خود را لیز می زند: سگ ها هنگام استرس یا وقتی خطر را تشخیص می دهند صورت خود را لیس می زنند.

 

 

11. گوش های سگ شما پایین است: سگ ها هنگام ترس گوش های خود را رها می کنند. بعضی اوقات سگها با شنیدن صدای ناشناخته یا ترسناک فقط یک گوش را که معمولاً سمت چپ است ، رها می کنند.

 

 

12. سگ شما گوش های درست دارد: سگ ها گوش خود را بهم می زنند تا به شما بگویند کنجکاو هستند یا آماده امتحان کردن چیز جدید هستند.

 

 

13. سگ شما چشمک می زند: سگ ها وقتی در حالت خنده دار قرار می گیرند چشمک می زنند. اگر سگ شما چشمک می زند ، ممکن است مشکلی داشته باشد و باید به دامپزشک منتقل شود.

 

 

14. سگ شما دم خود را بین پنجه های خود نگه می دارد: اگر سگ شما دم خود را بین پنجه های خود قرار می دهد ، به این دلیل است که می ترسد یا به دلیل احساس ناراحتی است. اگر این اتفاق اغلب رخ می دهد و دلیل مشخصی وجود ندارد ، باید آن را به دامپزشک برد.

 

 

15. سگ شما با چشمان بزرگ به شما نگاه می کند: اگر سگ شما با این چشم ها به شما نگاه می کند ، سعی می کند شما را به چالش بکشد و انتظار دارد که شما واکنشی نشان دهید.

 

 

16. سگ شما بلند شده و آن را کمی واکس می کند: وقتی سگ شما در این موقعیت قرار دارد ، به این معنی است که او اقتدار شما را نمی فهمد و فکر می کند که در شرایط فعلی اقتدارگرایانه بر عهده اوست.

 

خواندن این مطلب
لیس زدن سگ ها چه مفهومی دارد