Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

غذای خانگی "BEG" با DCM برابر نیست

 



کاردیومیوپاتی گشاد شده سگ (DCM) موضوعی داغ در صنعت غذای حیوانات اهلی ، جامعه دامپزشکی ، مطبوعات و در میان صاحبان حیوانات خانگی بوده است. در حالی که برخی از افراد ممکن است باور کنند که علت اصلی موارد اخیر را می دانند ، واقعیت این است که هیچ پیوندی یا نوع رژیم غذایی ثابت نشده است که باعث ایجاد DCM در سگ ها می شود.

برای کسانی از شما که Marvel Comics را تماشا می کنید و دنبال می کنید ، احتمالاً با این نقل قول Spiderman آشنا هستید: "با قدرت بزرگ مسئولیت بزرگی به شما می رسد." اکنون ، شما لازم نیست یک ابرقهرمان اینترنتی باشید که بدانید این عبارت نیز صدق می کند. برای افرادی که به عنوان کارشناس یا دانشگاهی و مطبوعات و دیگران درک می شوند. وقتی افرادی دارید که به عنوان منبع حقیقت به شما نگاه می کنند ، مسئولیت این است که اظهارات خود را با حقایق پشتیبانی کنید ، نه داده های حکایتی یا ترسناک.

مطالعه موردی تجارت: لجن صورتی

مورد در مورد: در سال 2012 ، ABC News تصمیم گرفت كه نام مناسب و رایج یك عنصر را نادیده بگیرد ، گوشت گاو نرمی بدون چربی ، و اصطلاح "slime pink" را ترك كرد. عاشقانه - اما دقیق است. گوشت گاو ریز بافت بدون چربی ، 100٪ گوشت گاو است که توسط یک فرآیند مکانیکی (در مقابل حک شده با دست) بازیافت می شود که به طور مؤثر و مؤثر گوشت بدون چربی را از چربی برای گوشت گاو جدا می کند.

متأسفانه ، ABC News تصمیم گرفته است كه گوشت لجن را صورتی بنامیم ، احتمالاً به این دلیل كه این نام رتبه بندی بیننده را در مقابل آموزش درست مصرف كننده به دست می آورد. در نتیجه ، شرکت محصولات گوشت گاو (BPI) مجبور شد 700 کارمند و مشتری گمشده را اخراج کند ، و شرکت مادر والدین دیجیتال ABC ، ​​والت دیزنی ، با BPI دادخواستی به ارزش 177 میلیون دلار دادخواست تنظیم کرد.

ظهور مدت غذای حیوان خانگی "BEG"

در اوایل ژوئن سال 2018 ، لیزا M. فریمن ، DVM ، دکتری ، DACVN ، دامپزشک و استاد مرکز پزشکی دامپزشکی کاممینگز در دانشگاه تافتز ، مقاله ای را با عنوان "قلب شکسته: خطر بیماری قلبی در بوتیک یا رژیم های غذایی بدون غلات و مواد عجیب و غریب. "او گفت كه متخصص قلب و عروق در مركز طلایی و بعضی از نژادهای سگهای غیر معمولی میزان بیشتری از DCM را مشاهده كرده اند.

اگرچه هیچ آزمایش ژنتیکی یا تجزیه و تحلیل مواد غذایی انجام نشده است ، متخصص قلب و عروق نتیجه گیری گسترده ای از حکایات را به دست آوردند که "سگ ها رژیم های غذایی رژیمی یا عاری از غلات را مصرف می کردند ، و رژیم های غذایی با مواد عجیب و غریب - کانگورو ، عدس ، اردک ، نخود فرنگی ، لوبیا ، بوفالو ، تاپیوکا را مصرف می کردند. ، ماهی قزل آلا ، گوسفند ، جو ، بیسون ، زهره و نخود ، "فریمن نوشت. "حتی برخی از رژیم های غذایی وگان همراه بوده اند. حتی در سگهایی دیده می شود که رژیم های غذایی خام یا خانگی تهیه می کنند. "

در ژوئیه سال 2018 ، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام کرد که در حال بررسی ارتباط بین رژیم غذایی و بیماری قلبی سگ هستند. پس از این اعلام ، فریمن ظاهر مطبوعاتی را انجام داد كه از وی گفته شد: "من در واقع از آنها به عنوان رژیم های غذایی BEG یا بوتیك ، ماده عجیب و غریب و رژیم های غذایی بدون دانه استفاده می كنم." این اصطلاح در مقاله ای منتشر شده در ژورنال مجدداً تکرار شد. انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا (JAVMA) ، "کاردیومیوپاتی گشاد شده مرتبط با رژیم غذایی در سگ ها: چه چیزی را می شناسیم؟" در دسامبر سال 2018.

از شما می خواهم که استفاده از "BEG" را متوقف کنید

پس از تقریباً یک سال تحقیق در مورد پیوند رژیمهای غذایی "BEG" به DCM ، FDA در ژوئن 2019 به روزرسانی تحقیقات خود را ارائه داد. به روزرسانی اطلاعات مربوط به همه حیوانات در موارد گزارش شده از جمله نژاد ، سن ، جنس ، غذاهای مصرفی ، تشخیص ، و غیره FDA همچنین نمودارهایی را برای منابع پروتئین درگیر در مواردی که به تحقیقات گره خورده بودند ارائه داد.

علاوه بر این ، FDA تمام مارک های غذای حیوانات اهلی را که در گزارش های DCM ارسال شده به آژانس گزارش شده است ، گزارش کرد. متأسفانه ، آنها فقط 16 برند برتر را بدست آوردند و این همان چیزی است که عناوین مطبوعات را به خود اختصاص داده است. اگر مطبوعات و سایرین زمان لازم را برای بررسی همه موارد گزارش شده به FDA (ارسال شده تا 30 آوریل 2019) ، آنها مارک های دیگری مانند Purina ONE ، Hill's Pet Nutrition ، Halo ، V-Dog ، Lotus و دیگران را مشاهده می کردند. آنچه مهمتر است این است که اکثر مارک های ذکر شده در این گزارش مارک های بوتیک نیستند و می توان آنها را در فروشگاه های بزرگ مخصوص حیوانات اهلی ، مواد غذایی و بازارهای انبوه یافت. بنابراین ، "B" در BEG نادرست و نادرست است.

در مورد پروتئین ها ، FDA خاطرنشان كرد: "منابع پروتئین حیوانی در رژیم های غذایی بسیار متفاوت هستند و بسیاری از رژیم های غذایی حاوی بیش از یك منبع پروتئین هستند. پروتئین های متداول در رژیم های غذایی شامل مرغ ، گوسفند و ماهی بودند. با این حال ، برخی از رژیم های غذایی حاوی منابع پروتئین آتیپیک مانند کانگورو ، بیسون یا اردک هستند. هیچ منبع پروتئینی حیوانی غالب نبود. "

گفت: متفاوت از موارد مورد بررسی ، 75٪ از منابع پروتئینی رایج بودند (مرغ شماره 1) ، 24٪ منبع پروتئین نوین و 1٪ غذاهای گیاهی بودند. در صورت تعجب ، کانگورو تنها 3.3٪ از کل موارد بود. بنابراین ، "E" برای عجیب و غریب در مخفف BEG نیز نادرست و نادرست است.

جای تاسف است که از اصطلاح BEG برای توصیف مسئله احتمالی DCM استفاده شده است. شاید افرادی که مسئولیت این اتهام را بر عهده دارند باید داده های واقعی در مقابل داده های حکایتی داشته باشند. در غیر این صورت ، این می تواند یکی دیگر از حادثه های لجن صورتی باشد. همچنین ، شاید JAVMA باید تصحیح یا لغو مقاله دسامبر 2018 را در نظر بگیرد - بنابراین نتیجه آن این خواهد بود که دامپزشکان تمام موارد DCM را تشخیص داده و گزارش می دهند و فقط به دنبال مواردی نیستند که با رژیم های BEG مرتبط باشند.

چه در مورد "G"؟

از نظر یک متخصص تغذیه ، "G" در BEG به معنای هیچ چیز نیست. آنچه من می بینم این است که اکثر مواد غذایی حاوی نخود و عدس (93٪ از کل موارد) و عاری از دانه (91٪ از کل موارد) هستند. من همچنین می بینم که 88٪ از غذاهای دخیل غذاهای خشک و مقدار ناچیز خیس (کنسرو) ، خام ، پخته شده در منزل یا یخ خشک هستند.

آنچه مردم نمی توانند تشخیص دهند این است که تقریباً 10٪ موارد گزارش مربوط به دانه بود. بنابراین ، داشتن تمرکز دامپزشکان روی غذاهای فاقد غلات ، به احتمال زیاد مواردی را در مورد مصرف سگهایی که از غذاهای غلات تهیه شده توسط شرکتهای بزرگ تهیه می شوند ، از دست می دهد. به عبارت دیگر ، اگر به دنبال آن در همه نوع مواد غذایی نیستید ، به احتمال زیاد دلیل اصلی آن را پیدا نخواهید کرد. بنابراین ، آیا مسئله بدون مشکل دانه (G) به خصوص وقتی مسئله در سایر اشکال مواد غذایی (مرطوب ، خام ، خانگی پخته شده یا یخ خشک) وجود نداشته باشد ، این سؤال را ایجاد می کند.

دلیلش چه میتواند باشد؟

به نظر من ، این احتمالاً به هیچ وجه هیچ ارتباطی با حبوبات ندارد و به احتمال زیاد با مواد مغذی واقعی مانند سطح فیبر در کل رژیم غذایی ، فیبر محلول و نشاسته مقاوم ، سیستئین ، متیونین و تورین و در دسترس بودن آنها ارتباطی ندارد. اکثر کباب های خشک حاوی بیش از 35٪ کربوهیدرات ، نشاسته مقاوم در برابر حرارت و فیبر محلول از آنجایی که برای پردازش کباب مورد نیاز هستند.

به عنوان مثال ، ما می دانیم که خمیر چغندر وضعیت تورین را کاهش می دهد (به دلیل افزایش دفع اسیدهای صفراوی حاوی تائورین) و هضم پروتئین (پیش سازهای تائورین) در سگ ها را کاهش می دهد. برای کسانی که شما با خمیر چغندر آشنا نیستید ، منبع خوبی از فیبر محلول و نامحلول است و معمولاً در غذاهای سگ مبتنی بر دانه استفاده می شود.

آیا باید ژنوم سگ را بررسی کنیم؟

به طور خلاصه ، اگر ما همچنان به اطلاعات نادرست مردم و جامعه دامپزشکی بپردازیم تا فقط به بوتیک ، پروتئین های عجیب و غریب و بدون غذاهای غلات نگاه کنیم ، ممکن است هیچگاه علت اصلی این موارد DCM را شناسایی نکنیم ، در صورت وجود. جامعه دامپزشکی باید ذهنیت خود را که ناشی از غذاهای به اصطلاح BEG است ، از دست بدهد. درعوض ، اگر نشانه هایی از DCM وجود داشته باشد ، دامپزشکان برای تأیید حضور DCM باید باتری آزمایش را پشت سر بگذارند و آن را بدون توجه به مصرف سگ گزارش دهند.

سرانجام ، هیچ مطالعه ای تا به امروز منتهی به پیش بینی های ژنتیکی اضافی نشده است ، که می تواند به راحتی وجود DCM را با سطح تورین طبیعی یا زیاد توضیح دهد. از لحاظ تاریخی ، فقط نژادهای مشخصی مستعد بودند. با این حال ، شاید ما متوجه شده ایم که نژادهای دیگر ممکن است در معرض خطر باشند.

به عنوان متخصصان تغذیه و دانشمندان ، ما در مورد همه چیزهای جالب ما می توانیم از طریق دانستن در مورد ژنوم سگ انجام دهیم. شاید وقت آن رسیده است که تفاوتهای موجود بین سگهای سالم ، سگهای مبتلا به DCM ناشی از تورین خون پایین و سگهای دارای DCM با منشا ناشناخته (یعنی سطح طبیعی یا بالای تورین خون) را بررسی کنیم؟ شاید این هیچ ارتباطی با نژاد نداشته باشد و ارتباطی با بیان ژنهای خاصی دارد که در چندین نژاد همپوشانی دارند.