Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

موارد DCM: ناشناخته ها برای تحقیقات مواد غذایی حیوانی بیشتر نیاز دارند

 



تحقیقات در مورد احتمال اتصال بین برخی از مواد غذایی در مواد غذایی حیوان خانگی بدون دانه و موارد غیر آلیپیک کاردیومیوپاتی دندانی کانین (DCM) که توسط اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) در ماه ژوئیه 2018 اعلام شده است، باعث افزایش میزان نگرانی حیوان خانگی نشده است. شرکت های مواد غذایی، صاحبان حیوانات خانگی، دامپزشکان و خرده فروشان.

یکی از دلایل اصلی و یک منبع مداوم سردرگمی و ناامیدی، این است که هنوز در مورد این که چرا این موارد DCM اتفاق افتاده است و اینکه آیا غذاهای سگ خوردن بازی می کنند، چه نقشی در این مورد وجود دارد، هنوز خیلی کم است. شاید عنوان یک مقاله پژوهشی جدید که در شماره 2019 نشریه علمی حیوانات (که در حال حاضر در دسترس آنلاین قرار دارد) منتشر شود، بهترین نتیجه را مطرح می کند: "ارتباط بین مواد پالس و کریو مؤ ییپاتی انحصاری کانین: رسیدگی به شکاف دانش قبل از ایجاد علیت "

همانند بسیاری از زمینه های مواد غذایی حیوان خانگی، مخصوصا برای انواع جدیدتر از بازار، این شکاف های دانش کلید هستند. گرگ آلدریچ، Ph.D.، استاد دانشکده و هماهنگ کننده برنامه غذای حیوانات خانگی در دانشگاه ایالتی کانزاس و همکارانش در مقاله جدید، برخی از شکاف ها را در طول ارائه در انجمن صنایع غذایی آمریکا 12هفتم کنفرانس سالانه غذای حیوانات خانگی، 12 فبروری در آتلانتا، جورجیا، ایالات متحده آمریکا.

ارائه دیدگاه در بروز DCM سگ

اولی، هرچند، آلدریچ سعی کرد وضعیت را در منظر قرار دهد. براساس برآورد خود، مواد غذایی حیوانات خانگی بدون دانه، حداقل 25 درصد از بازار ایالات متحده را شامل می شود. به گفته ماریا لانگه، مدیر خدمات در Nielsen، این به نظر می رسد به هدف، به عنوان رده در حال حاضر 45 درصد سهم در کانال تخصص حیوان خانگی تنها. و در کانال بازار انبوه، که در آن شایع تر می شود، به 1.1 میلیارد دلار در سال 2018 رسید، که تقریبا 18 درصد آن است. (لانگه این اطلاعات را در طی یک پروتکل 19 فوریه در مورد روند تغذیه حیوانات خانگی برای 2019 ارائه داد)

به طور کلی، کانال مخصوص حیوانات خانگی در سال 2018 23 درصد سهم بازار مواد غذایی حیوانات خانگی را دارد، که طبق آمار بسته شده، 20 درصد انبوه است، به طوری که این سهام بدون قیمتی بین دو کانال به حدود 30 درصد می رسد. از آنجا که کانال های دیگر به این محاسبه نمی پردازند، برآورد 25 درصد معنی دارد.

به گفته Aldrich، این بدان معنی است که حدود 22 میلیون سگ خوراک حیوان خانگی حیوان خانگی بدون دانه وجود دارد: 25 درصد از 90 میلیون سگ در ایالات متحده توسط انجمن جدید محصولات حیوان خانگی انجمن پتروشیمی ایالات متحده شناسایی شده است. با این حال، تنها 294 سگ DCM را از طریق اواسط دسامبر 2018 متوقف کرده اند، با توجه به آخرین به روز رسانی FDA. آلدریچ گفت: "این به معنای واقعی کلمه یک میلیون نفر است."

البته، به صاحبان که سگ ها رنج می برند و یا به طور غم انگیز درگذشت، اهمیت اندازه گیری نمی شود. اما به نظر او، هنوز هم تعداد کمی از حیوانات خانگی از همه کسانی که غذای حیوان خانگی حیوانات بدون غذا را مصرف می کنند، تحت تاثیر قرار می گیرند.

بدون مواد غذایی حاوی مواد غذایی حیوانی بدون دانه، DCM هیچ علتی ندارد

یکی دیگر از نکات کلیدی نه تنها توسط Aldrich بلکه مقاله مجله علمی حیوانات (از جمله عنوان آن)، به علاوه کارشناسان صنعت چندگانه، این است که هیچ علت مستقیم و بین غذای حیوان خانگی بدون دانه و این موارد DCM ثابت نشده است - حتی نزدیک نیست هشدار اولیه FDA حتی گفت که، و آخرین به روز رسانی شامل این بیانیه است: "آژانس توصیه های خاصی در مورد تغییرات رژیم غذایی برای سگ هایی که علائم DCM را نشان نمی دهند شناسایی نکرده است." با این حال بسیاری از مصرف کنندگان درک (و هنوز هم) یک علت و رابطه اثر، بالا بردن سطح اضطراب و سوالات.

حتی ارتباط بین موارد DCM و برخی از مواد شناسایی شده توسط FDA مشخص نشده است. آلدریچ گفت، فرضیه (بیان یا ضمنی) با هشدار FDA وجود دارد که DCM به نحوی تحت تأثیر رژیم های غذایی سگ قرار می گیرد، اما ما نمی دانیم چگونه و چه جایی. به طور مشابه، مقاله پژوهشی، "اطلاعات محدودی که برای حمایت از ارتباط بین DCM و مواد تشکیل دهنده پالس استفاده می شود، مورد بحث قرار می گیرد" (من باید در اینجا خاطر نشان کنم که پروژه تحقیقاتی توسط Pulse Canada تأمین مالی شده است.)

باز هم هنوز هنوز ناشناخته های زیادی برای ایجاد و یا اثبات هر گونه علل برای موارد DCM در این نقطه وجود دارد.

آزمایش و تحقیق مورد نیاز برای مقابله با وضعیت DCM

برای اینکه "موضوع را باز کنید،" همانطور که آلدریخ آن را در سخنرانی خود قرار داد، او را تحت پوشش قرار داد، که هر کدام به تنهایی میتوانستند یک ارائه کامل و به همین ترتیب یک تحقیق تحقیق کنند. آنها شامل سنتز تائورین، ترکیب عنصر، قابلیت زیستی مواد، فیبر (به ویژه الیگوساکارید) و سایر عوامل است.

از آنجا که شناخته شده است که سطوح پایین تائورین می تواند به توسعه DCM منجر شود - گرچه تمام سگ ها در موارد اخیر دارای کمبود تائورین بودند - Aldrich مقدار زیادی از زمان برای این اسید آمینه صرف کرد. او گفت که ممکن است مهمترین چیز باشد، و شاید حداقل برخی تحقیقات باید متمرکز باشد، بر روی ارتباط و تعامل میان تائورین، متیونین و سیستئین / سیستین، از جمله قابلیت دسترسی به هر دو در رژیم غذایی است.

در خلاصه ای از اطلاعات خود، Aldrich پاسخ خود را به سوال خود - "آیا چیزی وجود دارد اشتباه با مواد بدون دانه؟" - با گفتن احتمالا نه، اگر چه "احتیاط توصیه می شود برای استفاده از حد بالا در حبوبات" در فرمولاسیون. او همچنین هشدار داد که تکمیل تمام غذاهای سگ با تائورین در این نقطه ممکن است مسائل دیگر را مسدود کند. از سوی دیگر، مكمل متیونین یا كیست (E) INE اگر راهكار موجود در رژیم كم باشد، راه حل مناسبی خواهد بود.

شاید مهمتر از همه، او آزمایش های دیگری برای تولید کنندگان مواد غذایی حیوانات خانگی را در نظر گرفت: حداقل یک تجزیه آمیزه ای اسید آمینه محصول کامل و، ایده آل، یک مطالعه تغذیه کامل برای بررسی اینکه مواد غذایی حیوان خانگی برای هدف قرار دادن.

با توجه به عمیق بودن، تست مداوم و نیازهای تحقیقاتی، مقاله ای که او به همراه داشته است، "عوامل تغذیه ای و مکانیسم های فیزیولوژیکی را که باید مورد بررسی قرار گیرد برای ایجاد علیت میان کمبود های تغذیه ای و بروز DCM، بررسی می کند؛ عواملی که متخصصان تغذیه باید در هنگام فرمول بندی رژیم های غذایی مناسب برای مصرف درازمدت در نظر بگیرند؛ و معایب فرمول بندی پروتئین و توصیه های آمینو اسید حداقل (AA) به جای یک پروفیل AA ضروری AA. "

LinkedIn

فیس بوک

ر

[email protected]

خواندن این مطلب
نیاز سگ ها به جویدن