Rate this post

مربی سگ

برای تماس با مربی سگ میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مربی سگ

تربیت سگ

برای خواندن مطالب جذاب تر بروی این لینک کلیک کنید

 

اخبار جعلی: پتکو مواد غذایی حیوانات خانگی را با مواد مصنوعی تکه تکه می کند

 


واقعیت: Petco تنها از بین بردن برخی مواد مصنوعی است، نه همه. عناصر موجود در لیست "ممنوع" عبارتند از: پیرو فسفات سدیم، تراتو پلی فسفات سدیم و سوربیت پتاسیم، به نام چند.

برای بسیاری از شما که وبلاگ من را دنبال کرده اید، می دانید که موضوعات زیادی از قبیل تغذیه، ادعاهای واقعی در برابر پفیری بازاریابی، مقتضیات مواد غذایی حیوانات خانگی و حمایت مصرف کننده در صنعت غذای حیوانات را پوشش می دهید. وقتی از من خواسته شد این وبلاگ را بنویسد، تمام تمرکز من روی شرکتهای مواد غذایی حیوانی بود. برای من این منطقی به نظر میرسید زیرا اکثریت سرفصلها در مطبوعات و تبلیغات تلویزیونی (به استثنای چوی) را میگیرند.

من معتقدم که منصفانه می توان گفت که برخی از شرکت ها در حوزه بازاریابی با بازنگری دقیق از ادعاهای خود و تبلیغات برای «انکار معتبر»، در حقیقت می توانند گمراه کننده باشند. به عنوان مثال، یک شرکت مواد غذایی حیوانی وعده داروهای کمتری، بازدید از دامپزشکی کمتر و تسکین آلرژی را در زمانی که یک حیوان خانگی محصولات خود را مصرف می کند، می دهد. گفتم، من هرگز تصور نمی کردم که من یک پست وبلاگ در مورد یکی از خرده فروشان برتر این صنعت بنویسم.

در آشپزخانه های حیوان خانگی در Petco گیک شده

در ماه نوامبر سال 2018، پتکو اعلام کرد که آنها "اولین و تنها خرده فروش مواد غذایی حیوان خانگی برای فروش مواد غذایی حیوانی نیستند و با مواد مصنوعی رفتار می کنند". برای بسیاری از ما که در صنایع غذایی حیوانات خانگی فرموله شده اند و کار می کنند، ما فکر می کردیم که یک بیانیه ی بسیار جسورانه بود و تصور می کرد که چه شرکت هایی از استاندارد Petco جدید حذف خواهند شد.

گاوک به عنوان یک صنعت حیوانات خانگی مواد غذایی، بلافاصله به یکی از فروشگاه های محلی من در Petco رفت و راه رفتن راهروها را آغاز کرد. به زودی متوجه شدم که اهداف آسان برای حذف وجود دارد، زیرا آنها محصولاتی بودند که در مواد غذایی، مواد مخدر و یا فروشگاه های بزرگ نیز حمل می شد.

همانطور که من شروع به نگاه کردن عمیق تر به برچسب، من توسط یک مأمور بسیار مشتاق و مشتاق به او در خواست کردم که آیا من نیاز به هر گونه کمک. من به سادگی هیچ تشکر از شما را پاسخ ندادم، توضیح دادم که در مدت زمان بسیار زیادی در صنعت بوده ام و از کارمند پرسیدم که چگونه فکر می کردند طرح با اعلام جدید تغییر می کند. کارمند از من خواسته بود برای یک ثانیه نگه داشته شود و با یک کارت "نشانه" برگشت و شروع به توضیح چگونگی گذراندن آن کرد.

وقتی متوجه شدم که کارمند کارت را برای ارجاع استفاده می کند، به سادگی پرسیدم آیا می توانم کارت را ببینم و کارمند موظف است. علاوه بر این، من پرسیدم که آیا آنها فكر می كنند اگر عكس كارت را گرفته ام. باز هم آنها مجبور بودند؛ زیر را ببینید

Petco-cue card

پتكو این "کارت پستال" را به كاركنان داد تا آنها را به سوالات در مورد انتقال به مارك های جدید حیوانات خانگی بدون مواد مصنوعی پاسخ دهد. ل عکس توسط رایان یامکا

کارت نشانه Petco - تفسیر انتشار مطبوعاتی

همانطور که شما به سرعت از کارت نشانه پتکو می توانید ببینید، بسیاری از مواد غذایی که از فروشگاه های آنها خارج می شوند، در فروشگاه های مواد غذایی، مواد مخدر و / یا فروشگاه های بزرگ، با برخی موارد استثناء (مثلا Halo) ظاهر می شوند. با این حال، بسیاری از این مواد غذایی که مورد هدف قرار می گیرند از مواد نگهدارنده، طعم دهنده یا رنگ های مصنوعی استفاده نمی کنند (مانند آبی بوفالو، نوترو، Purina Beyond). عامل دیگری که برای آن دسته از ما در صنعت مشهود است، این است که یا حاشیه های کم (سود دهی کمتر) و یا کم نرخ تبدیل (فروش پایین). من حدس می زنم که مطبوعاتی تحت عنوان "Petco خواهد شد اولین و تنها عمده فروش عمده مواد غذایی حیوانی برای فروش مواد غذایی که کمتر سودآور، فروش پایین و در مواد غذایی، مواد مخدر و یا توده فروخته شده" به عنوان قابل توجه نیست و به احتمال زیاد آن را به یک مقاله فوربس.

رون Coughlin، مدیر عامل شرکت Petco، در مقاله Forbes گفت: "ما معتقدیم که با داشتن یک مشاور قابل اعتماد می توانیم به مشتریانمان کمک کنیم و آنها را به گزینه های سالم تر هدایت کنیم. ما معتقدیم که می توانیم و باید آن را انجام دهیم. شغل شماره یک درست است که توسط حیوانات خانگی انجام می شود و ما معتقدیم که کسب و کار دنبال خواهد کرد. "اکنون، من اعتقاد دارم که این بیانیه درست باشد اگر من یک مصرف کننده اعتماد یا کسی نیست که در صنعت شرکت داشته باشد. چطور؟

اگر پتکو یک مثال برای اینکه چرا برخی از محصولات روی کارت نشانه حذف شدند، بهتر است تصویر یا سرصفحه مطبوعات خود را درک کنند. به عنوان مثال، تمیز کردن جشن فانتزی برای استفاده از عناصر مصنوعی و نیتریت سدیم (حفظ رنگ) بود. مثال دیگر می تواند از بین بردن گیاهان برای استفاده از تراتو پلی فسفات سدیم (نگهدارنده مصنوعی برای حفظ آب) در محصولات خود باشد. در نهایت حذف سبا به علت استفاده از اسید سدیم پری فسفات (رنگ و آب نگهداری آب)، سوربیت پتاسیم (قالب و مهار کننده میکروبی) و دی اکسید تیتانیوم (رنگی برای سفید کردن) است.

با این حال، Petco موفق به ارائه این نمونه ها در انتشار مطبوعات خود و یا کارت نشانه داده شده به کارکنان برای انتقال است.

اصطلاح دقیق برای انکار قابل قبول

در ابتدای این وبلاگ، من استفاده از واژه "دقیق" را در ادعاها و تبلیغات برای انکار قانونی ذکر کردم. اگر شما مانند اکثر مصرف کنندگان و افراد در صنعت هستید، به سادگی می توانید اعلامیه Petco و مقاله Forbes را بخوانید و به احتمال زیاد می گوید: "وای، این یک تغییر بازی است". مقاله فوربس این اعلامیه را به CVS در سال 2014 مقایسه کرد هنگامی که تصمیم گرفت برای جلوگیری از فروش سیگار - دیوانه، درست است؟

متاسفانه برای صنعت و مصرف کننده، اگر شما مطبوعات را در مقیاس صورت گرفتید، گمراه شدید. مطبوعاتی به شما می گوید که برای جلوگیری از اثرات ضد مواد مخدر / مواد غذایی مصنوعی به Petco.com/betternutrition بروید. به طور تصادفی، هرگز یک لینک به این لیست ایجاد نمیکنند (شما باید لینک را کپی کنید و بچسبانید)؛ با این حال، آنها برای کیت رسانه ای - شاید نظارت جزئی؟

هنگامی که زمان را برای کپی و جاسازی اطلاعات وبسایت (یا استفاده از لینک من در بالا) را میگیرید، فهرستی از استانداردهای تغذیه جدید «Petco» را که ممنوعیت استفاده از 12 رنگ مصنوعی، 22 طعم مصنوعی و 20 نگهدارنده مصنوعی را دارند، پیدا خواهید کرد. به طور متوسط ​​مصرف کننده و افرادی که در این صنعت هستند، این لیست به نظر می آید، درست است؟ اشتباه! این چیزی است که از لیست گم شده است که برای کسی که در تجارت فرمولاسیون و علوم غذایی شناخته شده است مشهود است.

در مثالهایی که برای موارد احتمالی مورد استفاده قرار می گیرم در بالا استفاده می شود، می بینید که من از نمونه های بسیار مصنوعی از مواد ترکیبی مصنوعی استفاده می کنم: تريپل پلی فسفات سدیم، اسید پری فسفات سدیم و سوربیت پتاسیم. این سه ماده مصنوعی به طور خاص شناخته شده و به طور معمول در صنعت مواد غذایی حیوانات خانگی (به جز در محصولات با ادعاهای "طبیعی") استفاده می شود. همچنین این سه مواد نگهدارنده مصنوعی که به طور گسترده ای استفاده می شوند در لیست مواد مصنوعی ممنوع شده در صفحه وب Petco.com/betternutrition نیستند. علاوه بر این، اسید سربیک، اسید فسفریک، اسید اسکوربیک یا پروپیونات روی را نمیبینید، به نام چند نفر دیگر.

چرا همه مواد نگهدارنده مصنوعی ممنوع نیستند؟

خوب، جواب بسیار ساده است: چرا شما خود را ممنوع می کنید؟ این کار مسخرهای است! در انتهای این صفحه، دو نمونه از برچسب Petche Private Hearted Private Label هستند که به راحتی در فروشگاه محلی Petco یا آنلاین شما در دسترس هستند. توجه داشته باشید نام های برجسته در لیست مواد تشکیل دهنده: اسید سدیم پیرو فسفات و سدیم تريپلي فسفات.

همانطور که برای سایر مصنوعات غیر انسانی ممنوع شده من که در بالا ذکر شد، آنها معمولا در درمان هستند. جای تعجب نیست که رفتارها معمولا بیشترین میزان حاشیه در صنعت را دارند، به همین دلیل است که مواد مصنوعی دیگر که ذکر شد نیز فهرست ممنوعیت را ایجاد نمیکنند. علاوه بر این، توجه داشته باشید که مثال های زیر به عنوان طبیعی یا طبیعی با ویتامین و مواد معدنی اضافه نشده است.

یک مشاور قابل اعتماد به معنی شفافیت است

اگر Coughlin و Petco واقعا معتقد باشند که با کمک مشتریان خود و ارایه آنها به گزینه های سالم تر، آنها باید یک مشاور "قابل اعتماد" باشند، باید به طور کامل شفاف نیز باشند، به ویژه هنگامی که به اظهارات کلی مانند برگشتن به مواد مصنوعی . در غیر این صورت، افراد ممکن است فکر کنند که شما پشت خود را می چرخانید، زیرا شما در مورد چگونگی برخورد با مشتریانی که قصد دارید آنها را مشاوره کنید، خنده دارید.

بيان امن تر و شفاف تر شده است: "هدف ما حذف تمام مواد مصنوعي در آينده است. در حال حاضر ما با استفاده از این لیست مواد مصنوعی برای حذف فوری شروع می کنیم و در عین حال می دانیم که مواد غذایی پتکو و سایر مواد غذایی همچون ترکیبات مصنوعی مانند تراتو پلی فسفات سدیم و سوربیت پتاسیم نیز وجود دارد. تیم تحقیقاتی و توسعه و شرکای تجاری ما در حال تلاش برای شناسایی جایگزین های طبیعی و ایمنی هستند. "فقط یک فکر!

دارای موضوعات

اگر موضوعاتی را که میخواهید مورد بحث قرار دهید، میتوانید در زیر نظر دهید و یا از طریق LinkedIn: www.linkedin.com/in/ryanyamka به اشتراک بگذارید.

محصولات پتکو خود را از غذاهای حیوان خانگی خود حذف نمیکند

در اینجا لیست مواد تشکیل دهنده دو محصول Pet Coded را برای حیوان خانگی حیوان خانگی Private Hert Private Labeled می گذاریم. علیرغم حضور مواد مصنوعی (برجسته شده)، محصولات در حال حاضر هنوز در قفسه Petco هستند.

تمام قلب ها در تمام مراحل زندگی غذای گربه کنسرو شده - دستور العمل مرغ رایگان بدون دانه در گرانول

Petco-مرغ-مرطوب-گربه غذا

مواد تشکیل دهنده: مرغ، مرغ مرغ، مناسب برای پردازش آب، نشاسته تاپیوکا، روغن آفتابگردان، فسفات Tricalcium، نمک، سدیم اسید پیرو فسفات، کلسیم سولفات، آدامس کتان، روغن تون، سولفات منیزیم، کلرید پتاسیم، کولین کلرید، فروکتولیزاکسارید، تائورین، اکسید روی، آهن کاهش یافته، مکمل ویتامین E، سلنیوم سدیم، سولفات منگنز، مکمل نیاسین، تامین مونونیترات، مکمل ویتامین A، مس ترکیب گلیسین، مکمل ویتامین B12، پرییدوکسین هیدروکلراید، پانتوتنات کلسیم، مکمل ریبوفلاوین، بیوتین، یاتیک پتاسیم، مکمل ویتامین D3، اسید فولیک، مجتمع بیسولفیت سدیم منادیون (منبع فعالیت ویتامین K).

تاریخ بازدید: 8 مارس 2019. https://www.petco.com/shop/en/petcostore/product/cat/cat-food/wet-cat-food/wholehearted-all-life-stages-canned-cat- مواد غذایی --- بدون گندم-مرغ-دستور غذا-پوسته-در-شکر

دستور العمل دستور العمل دستور العمل کامل ترشح شده ترشی گربه غذای گربه مرطوب بزرگسالان

Petco-turkey-wet-cat-food

مواد تشکیل دهنده: ترک سویا، ترکیه، مرغ، محصولات تخم مرغ خشک شده، نشاسته تاپیوکا، پودر ترکیه، نمک، روغن آفتابگردان، سولفات کلسیم، سدیم تراتو پلی فسفاتکلرید پتاسیم، آدامس گوار، لوبیای خام، تائورین، روغن ماهی، پودر کرفس، مکمل ویتامین، اکسید روی، آهن کاهش یافته، مکمل نیاسین، تامین مونونیترات، مکمل ویتامین A، سلنیوم سدیم، سولفات منگنز، مکمل ویتامین ب 12، پیریدوکسین هیدروکلراید، اسید آمینه اسید مس، پتوتنات کلسیم، مکمل ریبوفلاوین، بیوتین، مکمل ویتامین D3، اسید فولیک، یدید پتاسیم، منیزیم سدیم بیسولفیت سدیم (منبع فعالیت ویتامین K).

تاریخ دسترسی: 8 مارس 2019. https://www.petco.com/shop/en/petcostore/product/cat/cat-food/wet-cat-food/wholehearted-grain-free-turkey-recipe-pate- بزرگسالان مرطوب گربه غذا #